Tuba a radio CB
Moderator: Moderatorzy
S3ci0r, Ok, jeszcze raz.
Jest to tuba z wbudowanym wzmacniaczem. Kable sygnałowe idą tak:
Zasilanie - plus pociągnięty z normalnego radia. Idzie on razem z chinchem pod schowkiem, plastikami koło drzwi i wychodzi koło lampy prawej z tyłu .
Natomiast masa jest w bagażniku podpięta śrubą do karoserii auta.
Jest to tuba z wbudowanym wzmacniaczem. Kable sygnałowe idą tak:
Zasilanie - plus pociągnięty z normalnego radia. Idzie on razem z chinchem pod schowkiem, plastikami koło drzwi i wychodzi koło lampy prawej z tyłu .
Natomiast masa jest w bagażniku podpięta śrubą do karoserii auta.
- S3ci0r
- Posty: 4783
- Rejestracja: 26 mar 2010, 02:41
- Lokalizacja: Łódź
- Pojemność: 1988
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
jak nie chcesz popalić sobie instalacji to lepiej jak najszybciej odepnij ten kabel zasilający od radia. zakładam że jest on bardzo cienki więc od razu go wymień na gruby i daj bezpośrednio od akumulatora (pamiętaj o bezpieczniku) do samego wzmacniacza, z masą najlepiej zrób to samo, w najgorszym wypadku daj masę do karoserii przy czym kabel plusowy i masowy powinny mieć ten sam przekrój/grubość. kable sygnałowe (cinch) idące od radia do wzmacniacza daj jak najdalej od kabli zasilających wzmacniacz. ja u siebie mam tak że prawym progiem idzie zasilanie a środkiem pod tunelem, wykładziną i kanapą idą kable sygnałowe. instalację CB pociągnij wg wskazówek Jamszoła
GG: 3022309
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty
PMC Team Polska
RTT - Rób Te Tosty