Dzięki za rady ale to jeszcze nie koniec
Byłem, oglądałem iii, no właśnie się zastanawiam... że dziś niedziela to umówiłem się znowu na jutro, aby zajechać do aso forda, ale sam zdiagnozowałem kilka rzeczy
- pali się check engine (podobno od gazu)
- imrc jakoś działa ale raczej nie poprawnie gdyż od około 3 do 4tys czuć i widać na obrotomierzu jak nagle auto wyrywa do przodu ale od 4 tys idzie normalnie już, w dodatku coś go blokuje i nie da się go zakręcić dalej niż 5-5,5tys obrotów
powiem jeszcze że nie zależnie od biegu ciężko go zakręcić do odcinki a zmieniając biegi powiedzmy do 4,5tys auto przyspiesza dynamicznie nawet do 140km/h
- do wymiany sprzęgło bo ślizga (o czym wiedziałem), choć czułem to tylko przy ruszaniu pod górkę. Czy sprzęgło może powodować powyższy problem z kręceniem auta na obroty?
- kolejny problem to na postoju na wyprostowanych kołach skręcając kierownice o max 45stopni słychać
i opór, kręcąc dalej nie ma problemów, a i dzieje się to tylko kręcąc w lewo ile razy kierownice skręcę w lewo o 45stopni i puszczę tyle słychać
ów podczas jazdy też to występuje ale już minimalnie mniej jest to zauważalne.
- silnik pracuje cicho nie szarpie na wolnych obrotach
są jeszcze do zrobienia ranty wszystkich 4 drzwi o czym wiedziałem (lakierowanie),
mniej istotne rzeczy o których nie wiedziałem:
- szyba przednia do wymiany
- przedni zderzak do wymaga zaprawek/malowania
- tylny zderzak jedno mocowanie do poprawienia
- przycisk od podnoszenia przedniej szyby pasażera opuszcza szybę normalnie a w drugą stronę miał zamykać lecz coś jest nie tak i otwiera tylko dwa razy szybciej
- możliwe że po pół roku będzie jeden z tylnych tłumików do wymiany
słuchałem auta przy gaszeniu, zapalaniu przy otwartych drzwiach i nie dosłyszałem dwumasy
warto się interesować czy odpuścić? mowa o Mondeo ST220 z '02.