Strona 1 z 1

Obrotomierz - w dieslu

: 24 maja 2012, 00:05
autor: Cryss
"Jak w temacie. Czy ktoś próbował do diesla wstawiać obrotomierz (najlepiej całe zegary) z benzynki do diesla? Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek dokumentacje/porady prób podłączenia lub po prostu instrukcję jak mam się do tego zabrać. :)" W sumie nieaktualne, bo znalazłem obrotek do diesla, ale nadal nie będę wiedział jak to podłączyć, jakieś propozycje?

: 24 maja 2012, 12:29
autor: elnino
ja mam z 16v zetec pasuje P&P. całe zegary oczywiście

: 24 maja 2012, 12:32
autor: cidzej
elnino, patrz gdzie i na co odpisujesz - czy kolega ma sobie zalozyc do swojego mk4 liczniki z mk7 bo u ciebie pasuje p&p ???

: 25 maja 2012, 10:31
autor: WieSiu
elnino pisze:ja mam z 16v zetec pasuje P&P
zeby nie wprowadzac ludzi w blad (tych od mk7) dodac trzeba ze masz tak dlatego,ze masz diesla z wtryskiem posiadajacym kabelek. Gdyby go nie bylo,to by Ci nie pasowalo i bys musial szukac tarczy z literka D.

Cryss, po prostu podlaczasz pod wyjscie "W" alternatora i powinien dzialac. Obrotomierz ma 3 styki, 2 to zasilanie,a 3 to sygnal z alternatora (ale czy na pewno tak samo jest w mk4 to nie wiem).

: 25 maja 2012, 10:36
autor: Cryss
Wiesiu jak przyjdzie obrotek to się zobaczy :) ale według schematu jest, że to do obrotomierza. Dowiem się jak będę montować :)

[ Dodano: Pon 28 Maj, 2012 ]
Próbowałem podłączyć sam obrotomierz pod alternator i +/- i nic :/

http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... 13535.jpg/ nie wiem, ale może coś w alternatorze jest nie tak lub wadliwy obrotomierz na zdjęciu widać podłączenia.

: 11 lip 2012, 19:56
autor: Yagr
Cryss, oprócz B+, W powinienes mieć jeszcze wyjście/wejście na lampkę kontrolna ładowania (D+}.

: 27 lip 2012, 10:34
autor: Cryss
Yagr pisze:Cryss, oprócz B+, W powinienes mieć jeszcze wyjście/wejście na lampkę kontrolna ładowania (D+}.
'

No to muszę się przyjrzeć dokładnie w takim razie :) ale tak czy siak obrotomierz będzie trudniej założyć :/