Strona 2 z 2

: 17 kwie 2012, 21:27
autor: zbysio007
iglaxr3i pisze:zmiana wytrysków tylko na te z silnika nissana
a kolejnym krokiem wymiana pompy paliwa na wydajniejsza bo po co takie wtryski na seryjnej pompie,.. To juz mody na grubsze konie byly by moim zdaniem.

: 17 kwie 2012, 21:32
autor: iglaxr3i
Tak ale seria da rade cisna jeszcze na tych wtryskach ,wiec zbedny wydatek.

: 18 kwie 2012, 02:31
autor: kupiec
tutaj może zaczerpniesz więcej informacji jak zwiększyć moc ;) http://fordescort.pl/forum/viewtopic.ph ... %B6%E6+moc

: 18 kwie 2012, 07:08
autor: bobson
Wałki lepiej od Zeteca 2.0 bo są ostrzejsze, ogólnie można zamontować 2 ssące i powinno być najwydajniej. Ja jeżdżę na zestawie z 96r bodajże.

ECU w Fordach są mocno adaptacyjne więc nie trzeba cudować z podmianą ECU bo niezbyt to da. Ew można potestować na ECU z 1.6 bo tam mapa ma większe wartości z racji słabszych wtrysków. Przy wtryskach z 1.8/20 będzie lepiej podlewać góre :)

Kolektor plastikowy, przepustnica 2.0 55mm, przepływka RKC/2.0, dolot RKC lub inny podobny.

Wydech: 2" przelotowy tłumik zamiast kata, seryjny środkowy i końcowy z RS2000 (całość ma wtedy 2" wewnątrz)

wałki 150zł + 100 montaż
przepustnica 50zł
wydech RS 200zł
tłumik 2" 100zł

Tyle wydałem na tuning silnika...

Po ułożeniu się tego wszystkiego można to ew ogarnąć jakąś świnką.

: 18 kwie 2012, 08:57
autor: Benko
dzięki bobson za podpowiedz