Strona 2 z 2

: 16 kwie 2012, 22:04
autor: Hex
Jakoś słabo to zareklamowali, wyskoczył ktoś z fizyką kwantową i cząstkami molekularnymi lepkości paliwa do szarych ludzi.
Zamiast od razu wciskać kit że to oszukuje komputer steruje dawkami paliwa i powietrza, wyłącza wtryski itd. W takie bzdury bym szybciej uwierzył niż w jakieś cząsteczki.

: 16 kwie 2012, 22:11
autor: Yagr
Ja myślę że to wykorzystuje w praktyce teorię strun i rezultat jest otrzymywany przez tachionowanie kwarków! :mrgreen:

A poważniej nie mogę się wypowiedziec ze względu na brak własnych doświadczeń w dziedzinie magnetyzerów. Jedyne rezultaty badań nad tym jakie przeglądałem wykazywały/nie wykazywały różnice na poziomie błędu pomiarowego.

: 16 kwie 2012, 22:18
autor: S3ci0r
jak można wierzyć w takie bzdury? :roll:

czemu ten temat nie został jeszcze zamknięty?

: 16 kwie 2012, 22:41
autor: kupiec
S3ci0r pisze:czemu ten temat nie został jeszcze zamknięty?
a czemu to czytasz? daj ignoruj temat i po sprawie :)

: 16 kwie 2012, 23:17
autor: cidzej
ja wierze w skutecznosc takich rozwiazan prawie tak mocno jak w naenergetyzowana butelke wody mineralnej :P to juz lepszy jest rezystor oszukujacy ECU - tam naprawde mozna cuda dzialac .... do czasu az komputer nie skoryguje map paliwa albo wejdzie w tryb awaryjny :P

: 17 kwie 2012, 08:58
autor: Benko
dobra już dość odpuszczam nie kupuję tego :lol:
A co myślicie o tych elektronicznych bajerkach podpinanych pod kapa ?

: 17 kwie 2012, 09:08
autor: WieSiu
Benko, najmadrzejszy cidzej juz napisal cos na ten temat, nie ma co zaczynac kolejnej dyskusji, rezystorek za ktory na allegro placisz duzo wiecej niz w elektronicznym sklepie daje tyle,ze zwieksza dawke paliwa,co zwieksza spalania, podnosi troszke moc,ale tylko na jakis czas,bo... (masz wyszystko wyzej napisane). Jak tuning,to tylko za duze pieniadze,wiec szkoda wydawac kasa na takie glupoty.

: 17 kwie 2012, 11:29
autor: Benko
Ok temat do kosza :mrgreen:
Robi się nie smacznie :lol: A co to za rezystor-ki i jakie trzeba kupić?

: 17 kwie 2012, 11:31
autor: WieSiu
Benko pisze:Robi się nie smacznie
przyzwyczaj sie :) to tu normalne i o niczym negatywnym nie swiadczy. Co do rezystorka to byl kiedys caly taki temat. Ale ja proponuje zebys sobie odposcil.

: 17 kwie 2012, 11:34
autor: Benko
Spoko

: 17 kwie 2012, 11:37
autor: cidzej
Benko pisze:Robi się nie smacznie
przepraszam za Wieska, on taki nieokrzesany :/
Benko pisze:A co to za rezystor-ki i jakie trzeba kupić?
z fordem jest problem, bo ma na tyle "ogarniety" sterownik, że dość łatwo się adaptuje i trudno go oszukac :P.

co do rezystora to wystarczy zerknac w tabele opornosci czujnika temperatury zasysanego powietrza i dobrac tak rezystor aby wraz z czujnikiem dawal odczyty nizszej temperatury niz w rzeczywistosci jest - dzieki temu ecu "mysli", ze jest zimno, zwieksza dawki paliwa (nazywane potocznie ssaniem) i teoretycznie auto powinno byc mocniejsze ... ale zaraz do glosu dojdzie sonda lambda, ktora bedzie raportowac iz silnik jest zalewany benzyna i teoretycznie ECU powinien przyciac porcje paliwa i juz tak mocno nie bedzie :P co wezmie góre ?? odczyt z IAT czy sondy ? a moze ECU majac kolidujace ze soba odczyty uzna ktorys z czujnikow za niesprawny i przejsdzie w tryb awaryjny ?? tego dowiemy sie w nastepnym odcinku :P

: 17 kwie 2012, 14:24
autor: orion
Benko, kup sobie czipa z allegro i po sprawie , będziesz miał mocy w uj :mrgreen:

A ja taki durny grube tysiące wydałem żeby trochę audi ulepszyć, jak za 120 mogę mieć Turbomag :mrgreen:

: 17 kwie 2012, 14:28
autor: Benko
Dzięki cidzej za wyczerpującą odpowiedź