obroty spadły zgasł nie chce odpalić

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

tam wszystko jest ok
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

to sprawdz czy jest zasilanie na cewkach. powinien byc staly plus i dolaczana masa

jezeli skrzyn ka ok to wyglada na czujnik polozenia wałka
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

kurcze nie mam już pomysłu oddałem do mechanika i on też rozłożył ręce :cry:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

to w takim razie zaden mechanik. a tak wogole to kolega mial w aucie zamontowany jakis immobilizer albo auto alarm ? auto to trzeba do elektryka samochodowego oddac a nie mechanika
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

nie żadnego immobilajzera ani alarmu nie było mechanik mówił że to chyba komputer ale dokładnie nie wie muszę zawieźć auto do elektryka samochodowego wiedziałem że 1,3 to będą problemy :cry:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ty to ty go nie woz po tych elektromechanikach bo cie to drozej wyjdzie niz to warte. komputer do 1.3 kupisz za 20-30 zł i bedziesz wiedzial czy to to

http://moto.allegro.pl/ford-escort-1-3- ... 33474.html
http://moto.allegro.pl/komputer-ford-es ... 75546.html
http://moto.allegro.pl/sterownik-komput ... 50434.html
http://moto.allegro.pl/ford-fiesta-ka-e ... 72321.html

itd itd

ale to raczej moze byc problem z:

http://allegro.pl/modul-zaplonowy-ford- ... 79214.html


lub

http://allegro.pl/ford-escort-fiesta-1- ... 32426.html lub jego kable


w ostatecznosci pozostaje:

http://allegro.pl/ford-escort-skrzynka- ... 31167.html







a jest jeszcze jedna opcja - pewno u ciebie malo prawdopodobna ale w moim to bylo - przez siane grodziowa pod taka gruba uszczelka idaca na scianie grodziowej i dociskanej maską idzie wiazka przewodow od czujnikow i do modulu zaplonowego. u mnie ktos ja zle wlozyl i przy zamykaniu maski zostala przecieta izolacja. jak sie potem zle ulozyla albo dostala wilgoc no to cyrki w aucie i z odpalaniem i podczas jazdy :D
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

Dzisiaj odebrałem essiego panowie przyczyną tych wszystkich zdarzeń była woda która znalazła się w zbiorniku i która zablokowała silniczek krokowy czeka mnie czyszczenie baku ale na szczęście wiem na czym stoje :mrgreen: dzięki wszystkim za podopowiedzi
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Patrick pisze:panowie przyczyną tych wszystkich zdarzeń była woda która znalazła się w zbiorniku i która zablokowała silniczek krokowy
Coś tu kręcisz
Jak silniczek krokowy łączy się ze zbiornikiem paliwa ?


Woda w zbiorniku może znaleść się z powodu 2 różnych przyczyn
1. Chrzczone paliwo
2. Jazda zimą z notorycznym brakiem paliwa - czyli mniej niż pół zbiornika na co dzień
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

dodam jeszcze, ze silniczek krokowy w 1.3 na monowtrysku jest strikte silniczkiem krokowym, ktorego trzpien wysuwa sie i chowa naciskajac na dzwignie przepustnicy i NIE MA nic wspolnego z przeplywem paliwa czy powietrza (w odroznieniu od zaworu bocznikowego powietrza dodatkowego) innymi slowy ... dobrze, ze ci nie powiedzial, ze to treblinki w silniku ci sie zablokowaly :D
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

nie wiem może faktycznie ściemnił bo wiem że krokowiec nie ma bezpośredniego kontaktu z paliwem; powiedział ze silniczek krokowy się zablokował a co do
Woda w zbiorniku może znaleść się z powodu 2 różnych przyczyn
1. Chrzczone paliwo
2. Jazda zimą z notorycznym brakiem paliwa - czyli mniej niż pół zbiornika na co dzień
no to punkt nr 2
ps jestem tylko biednym studentem
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Patrick pisze:no to punkt nr 2
ps jestem tylko biednym studentem
Pomyśl no :mrgreen:
Wyjeżdżasz paliwo do rezerwy i tankujesz np. 10 l i znów wyjeżdżasz do rezerwy .
Tankujesz raz do pełna a potem wyjeżdżasz te 10 l i tankujesz znów do pełna

Podsumowując - tu i tu tankujesz tyle samo :razz: :razz:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Kudłaty_EZG
Posty: 3397
Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
Lokalizacja: Głowno

Post autor: Kudłaty_EZG »

Jamszoł, dokładnie to samo miałem pisać, jednorazowy wydatek a potem na jedno wychodzi
tylko jedno ale... kolega wie że mało w baku= oszczędza
a będzie pełny... a co tam autem podskoczę= albo wydatki wzrosną albo po pewnym czasie dojdzie znów do stanu obecnego
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie :DDD
mateusz

Post autor: mateusz »

Patrick pisze: czeka mnie czyszczenie baku
tak z ciekawości, to jest jakiś sprawdzony sposób, na czyszczenie tego zbiornika paliwa ? ;)
Awatar użytkownika
Patrick
Posty: 232
Rejestracja: 17 lut 2010, 15:53
Lokalizacja: Ciosaniec

Post autor: Patrick »

istnieje możliwość zablokowania silniczka krokowego przez wodę w benzynie w jaki kolwiek sposób chodzimi o to czy jest to fizycznie możliwe czy mechanik ściemniał?

[ Dodano: Sro 14 Mar, 2012 ]
tak z ciekawości, to jest jakiś sprawdzony sposób, na czyszczenie tego zbiornika paliwa ?
odkręcić i wyczyścić :razz:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Patrick pisze:istnieje możliwość zablokowania silniczka krokowego przez wodę w benzynie w jaki kolwiek sposób
oczywiscie ! wystarczy ze taka benzyna polejesz silniczek krokowy na duzym mrozie - benzyna moment odparuje woda moze niezdazyc i zamarznie :P
ODPOWIEDZ