[Pierwszy post] Na LPG obroty mi "pulsują"
Moderator: Moderatorzy
[Pierwszy post] Na LPG obroty mi "pulsują"
Jak w temacie, jak mam włączony LPG i ciepły silnik to obroty skaczą z 900-1000, jak trzymam nogę na pedale gazu to obroty sę trzymają
Gaz sekwencja.
i przy okazji, tak trochę na gazie mi dizlowato chodzi.
NA BENZYNIE NIC SIĘ NIE DZIEJE
I pompa paliwa mi "huczy" w baku może z 2litry, jak zaleje do pełna benzyną, to przestanie huczeć?
Gaz sekwencja.
i przy okazji, tak trochę na gazie mi dizlowato chodzi.
NA BENZYNIE NIC SIĘ NIE DZIEJE
I pompa paliwa mi "huczy" w baku może z 2litry, jak zaleje do pełna benzyną, to przestanie huczeć?
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
ło matkowojnarrafal pisze: pompa paliwa mi "huczy" w baku może z 2litry, j
nie musisz do pelna ale wlej mu choć z 10-15literków- o ile jeszcze nie zaczęła umierać to przestaniejak zaleje do pełna benzyną, to przestanie huczeć?
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
temat był poruszany, szukaj a znajdziesz.wojnarrafal pisze:Jak w temacie, jak mam włączony LPG i ciepły silnik to obroty skaczą z 900-1000, jak trzymam nogę na pedale gazu to obroty sę trzymają
to zły znaki przy okazji, tak trochę na gazie mi dizlowato chodzi.
to znaczy że coś z gazemwojnarrafal pisze:NA BENZYNIE NIC SIĘ NIE DZIEJE
zalej to się dowieszwojnarrafal pisze:I pompa paliwa mi "huczy" w baku może z 2litry, jak zaleje do pełna benzyną, to przestanie huczeć?
użyj opcji szukaj i witamy na forum. miło, że się przedstawiłeś
Profesjonalna kosmetyka samochodowa.
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Pranie, usuwanie rys, zabezpieczenie, renowacja, detailing
www.car-efekt.pl
"Twoje auto, Twoją wizytówką"
Sprawdzałeś u gaziarza ? To że ma trochę słabsze osiągu względem benzyny nie oznacza że mieszanka jest odpowiednia. Tak na prawdę przy odpowiednio ustawionej sekwencji nie powinieneś czuć różnicy między PB a LPG. Woda z wydechu też nie jest żadnym wyznacznikiem, u mnie przy dobrze ustawionym gazie rzyga z wydechu jak szalony momentami.wojnarrafal pisze: że mieszanka jest odpowiedznia
Co do huczącej pompy paliwa, dolej benzyny, bo zabijesz pompę.
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Kierowca bombowca.
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
wojnarrafal, pamiętaj o tym , że pompa paliwa cały czas pracuje ( gdy jeździsz na LPG) i , żeby się nie zatarła / spaliła musi mieć chłodzenie a chłodzi się przepływającym przez nią paliwem .
A tak w ogóle to coś mi się nie zgadza ?
Piszesz , że masz sekwencję ? a jednocześnie , że nie masz paliwa w zbiorniku ?
No to jak uruchamiasz autko , skoro przy sekwencji silnik uruchamiany jest na benzynie i dopiero po osiągnięciu koło 30 C można przejść na LPG
A tak w ogóle to coś mi się nie zgadza ?
Piszesz , że masz sekwencję ? a jednocześnie , że nie masz paliwa w zbiorniku ?
No to jak uruchamiasz autko , skoro przy sekwencji silnik uruchamiany jest na benzynie i dopiero po osiągnięciu koło 30 C można przejść na LPG
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Jamszoł, to od ilu stopni zależy od tego co Ci gaziarz ustawi to 1 a 2 możesz i "awaryjnie" odpalać z beny
PS: ja w 2 gen też miałem uruchamianie przy określonej temperaturze bingo M sterownik (chyba- nie jestem pewny M lub S)
PS: ja w 2 gen też miałem uruchamianie przy określonej temperaturze bingo M sterownik (chyba- nie jestem pewny M lub S)
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
chodzi jak diesel bo masz wtryskiwacze pod machą a pewnie sie juz lekko wytłukły więc stukają do tego moze byc taki rezonans jak np listwa dotyka do jakiegos plastiku efekt diesla
a falowanie obrotów moze swiadczyc o zbyt bogatej mieszance bo np własnie wtryskiwacze leją gaz zamiast dawkować
jak ma pompa nie piszczec jak chodzi na sucho jeszcze troche i bedzie po pompie ,nie polecam ale najtanszym kosztem jak jezdzisz na oparach benzyny zakupic przekaznik za 5zl i odciac pompe wtedy sie tak szybko nie spali
a falowanie obrotów moze swiadczyc o zbyt bogatej mieszance bo np własnie wtryskiwacze leją gaz zamiast dawkować
jak ma pompa nie piszczec jak chodzi na sucho jeszcze troche i bedzie po pompie ,nie polecam ale najtanszym kosztem jak jezdzisz na oparach benzyny zakupic przekaznik za 5zl i odciac pompe wtedy sie tak szybko nie spali
w kocurze wystarczy przytrzymac przycisk przekrecic zaplon i odpala z gazu chyba ze masz zle podpiety prad po stacyjce wtedy moze byc problemJamszoł pisze:Nie ma takiej opcji mam jeden przycisk i albo włączam LPG albo wyłączam
Tak jest w Esie w Mondku i u Matiego w kocurze - każda sekwencja inna
Nie odpalisz na LPG sekwencji
a te nowe sterowniki stag maja wprowdzona opcje ze mozna ustawic ilosc uruchomien awaryjnych na lpg lub tez odchaczyc wtedy mozna uruchamiac za kazdym razem ale ogolnie dobrze ze wprowadzono ta opcje bo klijenci przesadzaja szukajac oszczednosci odpalaja wlasnie z lpg a potem sa tylko problemy
ja ustawiam ze mozna awaryjnie 2 razy i ni ch. wiecej
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Jamszoł, tak jak bodzio pisze miałem u siebie- przycisk jak w sekwencji jeden ale u mnie wyglądało odrobinkę inaczej a mianowicie nie trzymasz przycisk i przekręcasz na zapłon kluczyk tylko na włączonym zapłonie w sutawiniu bena zamiast tylko wcisnąć przytrzymujesz kilka sekund iiii nagle pstryk słychać elektrozawory
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie