Escort 1.8 TD gaśnie i nie chce odpalić
Moderator: Moderatorzy
Escort 1.8 TD gaśnie i nie chce odpalić
Witam,jestem nowy na forum,ale obiecuje ze sie przywitam i dam zdjecia swojego forda lae najpierw musze go naprawic mam taki problem... Odpalam silnik,jade sobie spokojnie jest ok,choć są minimalne szarpnięcia nie wiem czy to od turbo czy to powód wlaśnie paliwa,jak rozpedze sie do predkosci ok 100 km/h to po okolo kilometrze auto gasnie.Za pierwszym razem go nie odpale dopiero po chwili.Ale jak odczekam chwile to nie musze krecic dlugo rozrusznikiem wiec nie wyglada na to by sie zapowietrzal choc sam nie wiem juz... A drugi problem to taki ze kilka razy mialem taka sytuacje ze rano wsiadam do auta krece,krece rozrusznikiem i nic... Zrobilem taka swoja diagnoze i tak :
filtr paliwa,powietrza wymieniony
świece zarowe grzeją,przekażnik swiec jest rownież OK
w pompie jest paliwo,odkrecalem wtryski zeby zobaczyc czy przy kreceniu rozrusznikiem podaja one paliwo i podaja wszystkie... wiec z paliwem jest chyba wszystko ok.
Zastanawia mnie sprawa immobilisera,a z tym nigdy nie mialem do czynienia.
Moze ktos z was mial podobny problem ?
Prosze o pomoc jesli to mozliwe i z gory dziekuje.
filtr paliwa,powietrza wymieniony
świece zarowe grzeją,przekażnik swiec jest rownież OK
w pompie jest paliwo,odkrecalem wtryski zeby zobaczyc czy przy kreceniu rozrusznikiem podaja one paliwo i podaja wszystkie... wiec z paliwem jest chyba wszystko ok.
Zastanawia mnie sprawa immobilisera,a z tym nigdy nie mialem do czynienia.
Moze ktos z was mial podobny problem ?
Prosze o pomoc jesli to mozliwe i z gory dziekuje.
- kupiec
- Posty: 12704
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
jeżeli kontrolka pod zegarkiem nie świeci to immo jest okDan1el pisze:Zastanawia mnie sprawa immobilisera,a z tym nigdy nie mialem do czynienia.
że masz rocznik 97 to myślę że masz silnik endura a tam jest wtrysk sterujący więc może coś z tym?
ja mam zwykłego diesla
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
To nie ENDURA.No dioda pod zegarem nie świeci.Teraz zorientowalem sie ze gdyby bylo coś nie tak z immo to by nawet nie przekrecil rozrusznik prawda ? jutro jak zdaze to jeszcze przebadam pompe na tyle ile moge... wiem napewno ze pompka przy filtrze mi nie dziala prawidlowo i lapie lewe powietrze bo to sprawdzilem. Ale skoro paliwo jest w pompie to powinien odpalic.
- kupiec
- Posty: 12704
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
w moim pompka też nie działała ale po trudnym odpaleniu jeździł normalnie więc ja bym powietrze wykluczył, bardziej na pompe stawiał ale dziwne że jedzie i nagle gaśnie
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
przebadałem pompe paliwa i okazało sie że po odkręceniu czterech przewodów paliwowych idących do wtrysków nie leci paliwo... Na początku skapło kilka kropel(zapewne to co bylo w rurce) i to koniec.Wprowadziłem wszystkich i zreszta samego siebie tez w błąd bo wczoraj wieczorem poprosilem kolege zeby zobaczyl czy leci paliwo z pierwszego wtrysku (ja krecilem rozrusznikiem) on mi mowi ze leci wiec myslalem ze jest ok...Nastepnym razem on bedzie krecil rozrusznikiem Wracając do tematu mam zagadke wlasnie czy to ten zawór czy zatarta pompa.Objawy takie jak gasniecie przy mocniejszym wdepnieciu pedala gazu mogly wskazywac wlasnie ze pompa sie konczy...Ale równiez mógł ten zawór szwankować.Jest jakiś sposób żeby sprawdzić,wymienić ten zawór bez sciagania pompy ? Bo chciałbym zacząc od tego zaworu,jesli to nie pomoze to daje pompe do regeneracji...
PS.Z tym filtrem to wlasnie zrobie jak napisałeś,założe zwykły a ten wynalazek wyrzuce
PS.Z tym filtrem to wlasnie zrobie jak napisałeś,założe zwykły a ten wynalazek wyrzuce
- WieSiu
- Posty: 23275
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
u mnie przy zapchanym przewodzie paliwowym w baku zasysalo mi pompke (pompa lucasa). Auto sobie jezdzilo chwile, na luzie w miare chodzilo,ale zdarzalo mu sie ze gasl glownie jak dodawalem gazu i potem nie dalo sie go odpalic, trzeba bylo chwile poczekac przed proba odpalenia. Najlepiej to rano zapalal i wtedy najdluzej chodzil. Wyszyszczenie zbiornika i wymiana kilka razy filtra rozwiazala moje problemy
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Jesteście WIELCY ! podłączyłem dziada na krótko,dwa przewody sacy i powrotowy do wiaderka i kręcimy... Patrze na wtryski leci paliwo,a wiec skręcam odpalam... i diesel klekocze ! poczulem wielką ulge bo jutro wydam 20zł na filtr paliwa a nie kilkaset za pompe...A więc winowajcą był filtr paliwa z tą nie szczęsną pompką. Jutro go wywalam i koniec.A silnik zaczął nawet równiej pracować.Nie przerywa na wolnych Powiedzcie mi jeszcze czy ten silnik tak ma ze jak jest zimny to klekocze glosno tak jakby w pokrywe zaworami walił ? Mam tez forda oriona w dieslu ale bez turbo i tamten calkiem inaczej pracuje jest bardziej stlumiony a ten klepie.. Dzięki panowie za podpowiedzi
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Nie wiem jak w Esie - ale podpowiem Ci tak - u nas w kieracie mamy 20 Lublinów - wszystkie przy porannym rozruchu klekoczą a po jakiś 20 s pracy cichną
Jest to wina wtryskiwaczy - ale nie , że coś się z nimi dzieje - można by powiedzieć " Te typy tak mają "
Ja bym z pompą nie kombinował bo można bardzo łatwo przedobrzyć
Jest to wina wtryskiwaczy - ale nie , że coś się z nimi dzieje - można by powiedzieć " Te typy tak mają "
Ja bym z pompą nie kombinował bo można bardzo łatwo przedobrzyć
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Wymienilem świece żarowe przed tym wszystkim na nowe,NGK wedlug katalogu dobrane,patrzalem byly takie same jesli chodzi o dlugosc,ale mialy o jeden zwoj gwintu wiecej... Ale chyba to nie powod do klepania ? No co do oleju to wlasnie... mineralny,orlen platinum diesel. Jutro go rozgrzeje bardziej i zobacze jak bedzie chodzil. Dzieki !