Strona 3 z 3

: 09 lis 2011, 11:51
autor: marrecki
WieSiu pisze:
marrecki pisze:a dziwnym trafem latem juz ta oslona nie bedzie miala wplywu na temperature?
cieplo idzie do gory,wiec moze nie jest tak zle ??? prawde powiedziawszy nie wiem co to daje. Ja w scorpio fabrycznie mam oslone pod silnik i na silnik,ale jako ze takie rzeczy mi zycie utrudniaja,to mam obydwie oslony zdjete od kiedy mam to auto,wiec nawet nie umiem sie wypowiedziec czy cos to daje. Ale niedlugo dolna oslone zaloze i zobacze czy szybciej sie nagrzewa (jesli to sie da zauwazyc,bo jak roznica 5% to nie zauwaze)
Daje na pewno to, ze jest silnik jest czysciutki. Porownujac samochod z taka oslona od nowosci a takim ktory jej nie mial to bez porownania. Zreszta widac golym okiem ze czasami po jezdzie w deszczu nawet maska od spodu jest uwalona.

: 09 lis 2011, 13:33
autor: Gajek
A może samemu zrobić osłonę silnika? Na pewno taniej wyjdzie. Tylko trzeba się zastanowić z czego zrobić. Może kupić kawałek blachy i później dociąć ją do kształtu dołu komory silnika?

: 09 lis 2011, 18:51
autor: Jamszoł
marrecki pisze:Daje na pewno to, ze jest silnik jest czysciutki. Porownujac samochod z taka oslona od nowosci a takim ktory jej nie mial to bez porownania. Zreszta widac golym okiem ze czasami po jezdzie w deszczu nawet maska od spodu jest uwalona.
I tu można by dodać - czystszy alternator , który dłużej pożyje jak jest czysty :mrgreen:
Gajek pisze:A może samemu zrobić osłonę silnika?
Dorabialiśmy w kieracie do Opli Campo bo orginalne , plastikowe połamali w terenie
Odradzam aluminiowe - są ciężkie

: 09 lis 2011, 18:55
autor: S3ci0r
lub karbonowo-kevlarowe :)

: 09 lis 2011, 19:48
autor: marrecki
Nie wiem jak przy orginalnych osłonach w innych samochodach ale jakby takie coś do escorta wkładać co podałem wczesniej w linku to trochę komplikuje ona nawet najprostsze czynności, nawet głupią wymianę oleju. Trzeba całą wytargać żeby zlać olej. Zresztą wiadomo do tak starych aut trzeba zajrzeć od spodu od czasu do czasu a osłona trochę zasłania widok:P