Strona 1 z 1

padlo zasilanie

: 27 wrz 2011, 19:24
autor: bodzio82
jak wracalem z roboty to przed domem nacisnalem na hebel i auto zgaslo ,myslalem ze zgaslo ot tak ale jednak nie ,probuje odpalic a tu kicha zero reakcji nie pala sie kontrolki na desce nie ma reakcji na rozrusznik ,radio nie dziala ,elektryka tyz normalnie jakby akumulator odlaczyl ,ale nie okazalo sie ze sa swiatla postojowe ,awaryjne i to juz na tyle odbiornikow ktore dzialaja
Wiec waidomo odrazu do skrzynki i sprawdzanie na kostce od stacyjniki nie ma wogole pradu po podaniu z aku prad wraca i wszystko dziala spowrotem ale nie da rady na dluzsza mete bo skrzynia sie grzeje ,dziwna sprawa bo niedawno ja przelutowalem i nie widac zeby cos tam sie upalilo chyba ze w srodku bo tam nie zajrze musialbym ta skrzynke rozpolowic ale to juz duzo roboty i nie mam czasu na taki zabieg bo wczesniej ja rozbebeszylem i wiem ile to roboty z tymi lutami ,wiec zapytuje sie was przez który przekaznik przechodzi zasilanie do kostki od stacyjki bo tam jest feler ze nie ma pradu w tym gniezdzie wiec moze przekaznik sie wywalił

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

: 27 wrz 2011, 19:47
autor: kris
Z tego co pamiętam to przy aku masz jeszcze bezpieczniki w tej puszce,może tam się grzyb zrobił?

: 27 wrz 2011, 19:49
autor: bodzio82
patrzylem tam jest ok

: 27 wrz 2011, 20:08
autor: jakobs72
masa na silniku ?

: 27 wrz 2011, 20:17
autor: bodzio82
do skrzynki dochodzi prad z aku ,gdzies sie gubi na skrzynce bo nie ma w tym gniezdzie co zaznaczylem na zdjeciu dalem plus z aku na na te gniazdo i wszystko dziala ale jest za duzy prad i skrzynka sie grzeje troche dlatego musze doprowadzic to do pozadku


ale ogolnie i tak masy posprawdzam bo moze rzeczywiscie cos z masa wiadomo to ford wiec wszystko mozliwe :569:

: 27 wrz 2011, 21:47
autor: Jamszoł
masa na silniku nie ma nic wspólnego ze światłami i całym oświetleniem wewnątrz woza
Do klemy plusowej dochodzą Ci przewody - które zasilają skrzynkę w kilku punktach - sprawdź dobrze przewody przy klemie - ewentualnie przewody wychodzące z bezpieczników przy aku
Luknij no pod bezpieczniki

: 28 wrz 2011, 17:59
autor: bodzio82
Jamszoł pisze:Do klemy plusowej dochodzą Ci przewody - które zasilają skrzynkę w kilku punktach - sprawdź dobrze przewody przy klemie - ewentualnie przewody wychodzące z bezpieczników przy aku
Luknij no pod bezpieczniki
tak zrobie panie Jamszoł:-)
tyle ze nie teraz bo narazie walka z szyba sie odbywa :razz:

dzieki wszystkim za zainteresowanie


Problem rozwiazany była przerwa w skrzynce a dokladnie jeden lut puscil i nie bylo przejscia pradu,temat mozna zamknać

: 13 gru 2011, 23:55
autor: Jastrzab_1_8D_92
Witam, mierzył może ktoś prąd upływu w (czyli jak w aucie jest wszystko wyłączone) ile wynosi w dieslu? , u mnie wyszło ok 200mA , jutro przetestuje na innym mierniku, bo może klasa dokładności jest niska. W aucie kompletnie nic nie mam ..., tylko zegarek elektroniczny, ciekawe co resztę zjada ....,wadliwa izolacja na wiązkach? Jest co prawda ABS, ale to załącza się po stacyjce. Chyba że mam magiczne systemy rodem z NASA, a ja nic nie wiem... :P


Jastrząb

: 14 gru 2011, 00:03
autor: Jaszczur
Odłącz zegar, i wtedy zmierz.
Sam zegar - faktycznie trochę dużo... chociaż ta elektronika ma trochę lat, i wtedy te układy nie były tak energooszczędne jak dziś. Poza tym tam może być jakiś element uszkodzony - jak chociażby uwalony elektrolit.

: 14 gru 2011, 00:04
autor: WieSiu
Jastrzab_1_8D_92, mierzyłem w jakiejs wersji escort i wg mnie nie bylo tak duzo.

: 14 gru 2011, 00:06
autor: Jamszoł
U mnie 0,2A w Esim też
Autoalarm komp , komp od LPG a jak sie dobrze poszuka to się coś by jeszcze znalazło
Gdzieś czytałem , że może być nawet do 0,35 Ale nie pamiętam gdzie aa

: 14 gru 2011, 00:07
autor: WieSiu
to byscie po ok 10 dniach mieli calkowicie rozladowany akumulator, taki prad wg mnie jest za duzy.

: 14 gru 2011, 00:37
autor: Jastrzab_1_8D_92
MinisterQ, nie mam bardzo jak odłączyć zegarka , chyba że bezpiecznikiem w skrzynce muszę sprawdzić którym ...