Świece żarowe wymiana.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Pożycz prostownik - mało masz w okół forumowiczy ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

tez bez ladowania wlozylem i jezdzilem do czasu jego calkowitego rozladowania przez awarie elektryki :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

nie wierze w fabryczne naładowanie do pełna - chyba , że w ciagu tygodnia od produkcji byl by pod moją maską
Na nowych aku jest data produkcji
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Crick

Post autor: Crick »

Jamszoł pisze:W sklepie powiedzą - montowac i jeździć - PODŁADUJ
Ja tam nie podładowywałem i też było dobrze, wiadomo, pierwsze uruchomienie rozrusznik trochę słabiej, ale potem po trasie to się już naładowało.
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

Crick pisze:pierwsze uruchomienie rozrusznik trochę słabiej,
nie no takiego efektu to ja nie mialem, widocznie albo o moj sprzedawcy dbali albo nie stal zbyt dlugo :)
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

kupując aku szukaj niskiego bo miejsca tam nie ma za dużo :( i jak bedziesz chciał go wyjąć to bedziesz walczył z nim :)i zabezpiecz klemy jakąś osłoną co byś zwarcia nie miał :)
Ja kupiłem 3 lata temu aku o dziwnej nazwie 80Ah 700A i gość kazał założyć i jechać najlepiej gdzieś w trase :) tylko musiałem klemy przerobić z płaskich na okrągłe :)
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

Jamszoł... ten bosch jest za wysoki 190mm a max 175 wejdzie do essa.
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
marrecki
Posty: 816
Rejestracja: 21 sty 2011, 19:19
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: marrecki »

elnino pisze:Jamszoł... ten bosch jest za wysoki 190mm a max 175 wejdzie do essa.
Ja mam 190 i siedzi bez problemu, nie opiera sie na nim maska a jeszcze na aku siedzi plastikowa oslona. 190 byla duzo tansza od 170 tej samej firmy o takich samych parametrach.
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

No w sumie byłem zmierzyć stary, stary ma te same wymiary co bosch, tyle że niższy 0,5cm ale jeszcze cosik placu jest, więc zamówiłem boscha i ma być na 14, ale to już rano jutro, bo dziś do pracy na drugą zmiane :/ montaż mam gratis, także niech oni się martwią :D
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11734
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

:evil: mobile ale to chyba nie temat o akumulatorach, prawda :?: :evil:
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą :P

Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

Wymiana akumulatora wczoraj wieczorem przynosi pozytywne efekty. Dziś rano - standardowo 1 grzanie i start. Odpalił po 3 jak ja to mówię Stukotach. Przydałoby się teraz żeby w nocy dobrze popadało i było zimno najbliższe dni zweryfikują wszystko. Jeżeli to nie to, trzeba będzie wrócić do świec, Dokładnie mają przejechane 14565km firma Febi. Aha no i nie zakopcił tak masakrycznie na biało jak wcześniej nawet w ciepłe dni...
Załączniki
2011-09-14 09.14.31_1600x1200.jpg
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

a napisz jak kręci rozrusznik, szybko czy trochę wolniej jak kiedyś? może to wina rozeusznika, w dieslu musi nieźle napierdzielać co by odpalił bezproblemowo :)
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

Teraz rozrusznik napier**a ino wicher. Rozrusznik był kupiony w zeszłym roku nówka sztuka. Auto kręci zdecydowanie krócej i zapala po 1 grzaniu świeczek. Po podwójnym zagrzaniu odpala niemal w ułamku sekundy.
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

elnino pisze:Auto kręci zdecydowanie krócej i zapala po 1 grzaniu świeczek. Po podwójnym zagrzaniu odpala niemal w ułamku sekundy.
to jest ok jak na pompe lucasa :D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
elnino
Posty: 1441
Rejestracja: 07 mar 2011, 10:59
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: elnino »

Eh... szkoda słów... essi dzisiaj odpalał 10 minut zanim odpalił, podczas odpalania towarzyszył gęsty biały dym w wydechu, po zapaleniu kolejna ściana biało-szarego dymu...

Idę po świece, jak nie to się poddaję zima idzie kasy nie ma a pewnie sprawa dużo grubsza jak np pompa :/
Jest

GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.

Były

Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km

Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
ODPOWIEDZ