Zardzewiała podłoga

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mucka13
Posty: 163
Rejestracja: 15 cze 2009, 19:57
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Mucka13 »

Jamszoł pisze: Odcinając stary pamietaj na słupkach zostawić ze 2 cm na zakładkę - bo nie będziesz mial do czego przyłapać
ok, dzięki.
Faktycznie podłogę trzeba wygiąc na dół żeby była zakładka do progu, zapomniałem :)


cidzej pisze:u dolu jest zgrzewane punktowo - podobnie jak u gory pod uszczelka, tylko pod uszczelka to to pewnie jeszcze jakas wyglada a od spodu pewno ruina :D
hmm, zgrzewane? To chyba będę musiał od dołu punktowo spawy robić, bo przez całość chyba nie ma sensu.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Mucka13 pisze:Faktycznie podłogę trzeba wygiąc na dół żeby była zakładka do progu, zapomniałem :)
Na pewno podłoga a nie tak zwany próg wewnętrzny ?
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Mucka13
Posty: 163
Rejestracja: 15 cze 2009, 19:57
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Mucka13 »

Hmm, to by pasowało że ja go nie mam ;/ masz może jakieś zdjęcie podglądowe jak to wygląda?? bo już w sumie nie wiem do czego mam się tam chwycić ;/
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Nie jestem pewny czy w Esie jest , dlatego postawiłem znak zapytania
niech się wypowie ktoś kto wymieniał
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
emtees

Post autor: emtees »

W esie jest próg wewnętrzny, a nawet środkowy miejscami :P Ale nie wiem co to zmienia, podłogę i tak trzeba wygiąć w dół, żeby przyłapać do tego progu wewnętrznego :)
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Mucka13, i już masz odpowiedź :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Mucka13
Posty: 163
Rejestracja: 15 cze 2009, 19:57
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Mucka13 »

O kurde :) To teraz mnie trochę zagięło. Trzeba będzie kombinować do czego się przyłapać.
No nic, jak się to wytnie to się zobaczy :)
Dzięki za porady.

[ Dodano: Pon 26 Wrz, 2011 ]
Sory za post pod postem, ale tak by nikt nie zauważył że coś napisałem.
Czytałem trochę o tym progu wewnętrznym, ale nie potrafię sobie tego wyobrazić. Mógłby mi ktoś to nakreślić ?? bo jutro zaczynam robotę i nie mam zamiaru na tym polegnąć.

Aha co pasowało by zamiast tej ala gumy co jest pod całym autem pod dywanikami ??
emtees

Post autor: emtees »

Słaby ze mnie rysownik, ale chyba się domyślisz co? To jest pi razy drzwi przekrój progów w escorcie. :)

Obrazek
Awatar użytkownika
Mucka13
Posty: 163
Rejestracja: 15 cze 2009, 19:57
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Mucka13 »

Dzięki emtees.
Operacja praktycznie zakończona, został mi jeden próg do wymiany. Ale już mi czasu zabrakło.
Zakładam konto na picasa, wrzucę zdjęcia z naprawy :)
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Mucka13, a dlaczego na pikassa a nie tu ?
Tu powinieneś założyć temat w dziale naprawy i modyfikacje z dobrym opisem i fotorelacją
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Przemas

Post autor: Przemas »

a to wyciszenie możesz zrobić przez kupno blachogumy (taka masa w puszce, nakłada się szpachelką) lub naklej maty bitumiczne
Awatar użytkownika
Mucka13
Posty: 163
Rejestracja: 15 cze 2009, 19:57
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Mucka13 »

Jamszoł pisze:Mucka13, a dlaczego na pikassa a nie tu ?
Tu powinieneś założyć temat w dziale naprawy i modyfikacje z dobrym opisem i fotorelacją
A da się tak?? Musiałbym każde zdjęcie wrzucać np na imgshack i wklejać tutaj, a w picasa wrzucam wszystko na raz :)
Czy jest inny sposób ??

Przemas pisze:a to wyciszenie możesz zrobić przez kupno blachogumy (taka masa w puszce, nakłada się szpachelką) lub naklej maty bitumiczne
Zostawiłem na razie serię, mat na razie mi się nie opłaca bo drogie są, a nie wiadomo jak esiol będzie się zachowywał po spawaniu. W maty bym zainwestował jakbym wymienił całe podłużnice :) ale o tej blachogumie można pomyśleć.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22180
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Możesz wrzucać foto bezpośrednio tutaj - byle zdjęcia nie miało więcej jak 500 kilo
Pamiętaj , że kolejność wrzucanych zdjęć jest dokładnie odwrotna do tego co się później ogląda na stronie
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
mateusz_175
Posty: 978
Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
Lokalizacja: Wiązownica

Post autor: mateusz_175 »

Radzę sprawdzić stan podłogi od wewnątrz :P - czyli wydzierając wnętrze i ściągając wykładzinę, napewno nie jest za wesoło :D
emtees

Post autor: emtees »

Mucka13 pisze:Zostawiłem na razie serię, mat na razie mi się nie opłaca bo drogie są, a nie wiadomo jak esiol będzie się zachowywał po spawaniu. W maty bym zainwestował jakbym wymienił całe podłużnice :) ale o tej blachogumie można pomyśleć.
Kup maty bitumiczne, dekarskie ;)
ODPOWIEDZ