Witam!
Może ktoś mi pomoże w moim oryginalnym problemie
Ile zwojów oryginalnie miał MK7 1.6 na sprężynach zawieszenia na tyle?
Mój stoi z tyłu jak jakaś koza górska, a ten efekt nasilił się (takie mam wrażenie) po wymianie amortyzatorów (niestety niezbyt dobrej marki ). W każdym razie naliczyłem 10 zwoi na sprężynie, a na allegro znalazłem zdjęcie i były ze 2 zwoje mniej.
Jeśli się okaże, że to oryginał co mam to będę musiał chyba kupić zawieche -80, żeby w miare normalnie wyglądało
wrzucam poglądowe zdjęcie jak to u mnie wygląda - przepraszam za jakość, to tylko tak dla zobrazowania sytuacji
Sprężyny tył - MK7 1.6
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14517
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
3 worki cementu pod klapę i będzie git!
A tak poważniej to czy poprzedni właściciel nie wstawiał tam jakichś wzmocnionych albo z tawrii? W temacie z opisem wkładania sprężyn z Tavrii jest też fotka oryginalnych springów - możesz sobie policzyć zwoje tyle że to springi z Mk5.
A tak poważniej to czy poprzedni właściciel nie wstawiał tam jakichś wzmocnionych albo z tawrii? W temacie z opisem wkładania sprężyn z Tavrii jest też fotka oryginalnych springów - możesz sobie policzyć zwoje tyle że to springi z Mk5.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
to tylko taki żarcik kosmonaucik z tymi -80 - nie wyjechałbym z osiedla pewnieEasyEscort pisze:Dla sprostowania springow -80 raczej nie kupisz Zapodaj jakiś kit i siądzie nizej i komfort zostanie
ale poważnie zastanawiam się nad -40 lub nawet -60 - tyle żeby się nie okazało, że wyjdzie mi w praktyce właśnie -80 na tyle w porównaniu do teraz
Komfortu według mnie i tak już teraz nie ma... więc się nie pogorszy
szczerze mówiąc mocno bym się zdziwił gdyby tak byłoYagr pisze:A tak poważniej to czy poprzedni właściciel nie wstawiał tam jakichś wzmocnionych albo z tawrii? W temacie z opisem wkładania sprężyn z Tavrii jest też fotka oryginalnych springów - możesz sobie policzyć zwoje tyle że to springi z Mk5.
Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, a drugim w historii, więc nie sądzę, żeby Pani zza Odry zmieniała cokolwiek skoro nawet opony były oryginalne, zgodne z VINem jeszcze jak go dostałem
Na rozebranych jednak springi wyglądają na takie same jak w temacie o tavriowych, więc albo gleba albo... albo nic nie zrobię
[/quote]
- WieSiu
- Posty: 23264
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
zaloz uzywane oryginaly jesli nie wozisz ciezkich rzeczy i zapomnij o sprawie. Jak dobrze poszukasz to taniutko znajdziesz te sprezyny
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982