Sprężyny tył - MK7 1.6

Moderator: Moderatorzy

Przemas

Sprężyny tył - MK7 1.6

Post autor: Przemas »

Witam!

Może ktoś mi pomoże w moim oryginalnym problemie :lol:
Ile zwojów oryginalnie miał MK7 1.6 na sprężynach zawieszenia na tyle?
Mój stoi z tyłu jak jakaś koza górska, a ten efekt nasilił się (takie mam wrażenie) po wymianie amortyzatorów (niestety niezbyt dobrej marki :P). W każdym razie naliczyłem 10 zwoi na sprężynie, a na allegro znalazłem zdjęcie i były ze 2 zwoje mniej.

Jeśli się okaże, że to oryginał co mam to będę musiał chyba kupić zawieche -80, żeby w miare normalnie wyglądało :D :D :D

wrzucam poglądowe zdjęcie jak to u mnie wygląda - przepraszam za jakość, to tylko tak dla zobrazowania sytuacji :)
Załączniki
PICT1844xx.jpg
Awatar użytkownika
kupiec
Posty: 12701
Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
Lokalizacja: tychy
Pojemność: 1600
Rocznik: 2005
Generacja: Inny samochód
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: kupiec »

wygląda miodzio :D
zobacz jak Yagra oryjon wysoko stoi :)
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
zbysio007

Post autor: zbysio007 »

Dla sprostowania springow -80 raczej nie kupisz :P Zapodaj jakiś kit i siądzie nizej i komfort zostanie ;)
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14517
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

3 worki cementu pod klapę i będzie git! :500:
A tak poważniej to czy poprzedni właściciel nie wstawiał tam jakichś wzmocnionych albo z tawrii? W temacie z opisem wkładania sprężyn z Tavrii jest też fotka oryginalnych springów - możesz sobie policzyć zwoje tyle że to springi z Mk5.
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Przemas

Post autor: Przemas »

EasyEscort pisze:Dla sprostowania springow -80 raczej nie kupisz :P Zapodaj jakiś kit i siądzie nizej i komfort zostanie ;)
to tylko taki żarcik kosmonaucik z tymi -80 - nie wyjechałbym z osiedla pewnie :P
ale poważnie zastanawiam się nad -40 lub nawet -60 - tyle żeby się nie okazało, że wyjdzie mi w praktyce właśnie -80 na tyle w porównaniu do teraz :D
Komfortu według mnie i tak już teraz nie ma... więc się nie pogorszy :P
Yagr pisze:A tak poważniej to czy poprzedni właściciel nie wstawiał tam jakichś wzmocnionych albo z tawrii? W temacie z opisem wkładania sprężyn z Tavrii jest też fotka oryginalnych springów - możesz sobie policzyć zwoje tyle że to springi z Mk5.
szczerze mówiąc mocno bym się zdziwił gdyby tak było :P
Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, a drugim w historii, więc nie sądzę, żeby Pani zza Odry zmieniała cokolwiek skoro nawet opony były oryginalne, zgodne z VINem jeszcze jak go dostałem :P

Na rozebranych jednak springi wyglądają na takie same jak w temacie o tavriowych, więc albo gleba albo... albo nic nie zrobię :P
[/quote]
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23264
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

zaloz uzywane oryginaly jesli nie wozisz ciezkich rzeczy i zapomnij o sprawie. Jak dobrze poszukasz to taniutko znajdziesz te sprezyny
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
ODPOWIEDZ