Objaśnienia oznaczeń na wzmacniaczu.
Moderator: Moderatorzy
z tym gainem to nie do końca rozumiem mam go na samym początku jak jest wszystko wyzerowane kręcić czy właśnie na sam koniec ? bo w sumie gain zrobiłem na koniec potem tylko dodałem bassboost
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
elnino, ustawiasz gain na minimum, wtedy w radiu ustawiasz vol. na ok. 80-90% i dopiero wtedy sobie powolutku podnosisz gain tak, zeby dźwięk nie był zniekształcony. Jak pojawiaja sie zniekształcenia to ciut cofasz i masz ustawione.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
elnino, HPF i LPF to wstepnie robisz na początku. One sa do dostosowania wzmacniacza do pracy z róznymi rodzajami głośników - jedni kupują wzmag do basu (po co im wtedy wysokie tony?) inni do zasilania średnich i wysokich tonów (po co wtedy niskie dźwięki?). A jak zasilasz tym zestaw róznych głośników - jak ty, to masz mozliwość inaczej ustawić filtr dla kazdego kanału. Jak masz zestaw z odpowiednio dobranymi zwrotnicami to tak jak wcześniej pisałem - wyłączasz filtry.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
czyli dobrze zrobiłem. Zauważyłem że:
- kręcąc pokrętłem np HPF w jedną str np to grało niskie tony, wdrugą grało w pełnym paśmie tzn i to i to.
- kręcąc po HPF pokrętłem LPF nie słyszę żadnych różnic przy wł. filtrze HPF czy tak ma być czy mimo że HPF jest włączony to LPF powinno jakoś dać odczuć różnice?
Kusi tuba kusi...
- kręcąc pokrętłem np HPF w jedną str np to grało niskie tony, wdrugą grało w pełnym paśmie tzn i to i to.
- kręcąc po HPF pokrętłem LPF nie słyszę żadnych różnic przy wł. filtrze HPF czy tak ma być czy mimo że HPF jest włączony to LPF powinno jakoś dać odczuć różnice?
Kusi tuba kusi...
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Tak ma być - po prostu regulujesz częstotliwość odcięcie i słyszysz to jako pojawiajace się wyższe częstotliwości.elnino pisze:- kręcąc pokrętłem np HPF w jedną str np to grało niskie tony, wdrugą grało w pełnym paśmie tzn i to i to.
to zależy - nie wiem co ci odcinają zwrotnice a poza tym nie mam szczegółowej instrukcji do tego wzmaka. Powinny pracować niezależnie ale jak zwrotnice czy tez filtry przy głośnikach odcinaja jakies tam pasmo to może być tego nie słychać. Podobnie jest w przypadku HPF, ale skoro były gwizdki w zestawie to raczej nic z góry nie ucinająelnino pisze:- kręcąc po HPF pokrętłem LPF nie słyszę żadnych różnic przy wł. filtrze HPF czy tak ma być czy mimo że HPF jest włączony to LPF powinno jakoś dać odczuć różnice?
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Pozostaje problem z umiejscowieniem wzmacniacza, jest tak prowizorycznie przykręcony do oparcia kanapy - mówię prowizorycznie bo nie mogłem wiertatrką wkręcić śruby cholera wie co tam jest. A na boku brakuje plastiku bo są wytłoczenia myślę czy nie wrzucić tego pod deskę z koła zapasowego tak luzem po prostu na jakąś gąbkę co by nie stukało - jestem na tym punkcie uczulony
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
Nie no jednak nie ma tak "mało zauważalnie" jak mi się wydawało. Jak się człowiek przespał w domu i wrócił dzisiaj do samochodu i puścił muzyke to łomot jak pieron
Yagr - bede coś kombinował, ale na oparciu to nie da rady. mam pole manewru 40cm bo tyle kabla mam plusowego jeszcze w nadmiarze, chyba że to wrzuce do tej luki obok koła co jest odgrodzona i tam to przykręcę, ale to jednak trochę daleko i może być zonk.
Yagr - bede coś kombinował, ale na oparciu to nie da rady. mam pole manewru 40cm bo tyle kabla mam plusowego jeszcze w nadmiarze, chyba że to wrzuce do tej luki obok koła co jest odgrodzona i tam to przykręcę, ale to jednak trochę daleko i może być zonk.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
pytanie nr1 to coś tak tego kabla poskompił? na opraciu to chyba jedno z najczęstszych miejsc a więcej nie podpowiem bo nie widziałem bagażnika esa kombi z bliska - od środka
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Taki był kabel w zestawie 5m.
Czy jako, że jest to nowy zestaw wzmacniacz itd to czy możliwe jest przy głośniejszej muzyce, że wzmacniacz wydzielał będzie taki zapach lekko jakby spalenizny? jak zakładałem kiedyś indiglo to tez mi tak woniało ale później przestało.
Czy jako, że jest to nowy zestaw wzmacniacz itd to czy możliwe jest przy głośniejszej muzyce, że wzmacniacz wydzielał będzie taki zapach lekko jakby spalenizny? jak zakładałem kiedyś indiglo to tez mi tak woniało ale później przestało.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
o niebo lepiej, przykładowo radio mam moc max vol. 50. wczesniej przy 30 juz przygasało a glosniki charczały. Teraz spokojnie do 46 moge podkrecic radio i napiernicza nieźle, choć i tak nie słucham muzyki tak głośno, ale co chyba najistotniejsze - dźwięk jest dużo żywszy taki - sceniczny.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km