Wentylator rzęzi strasznie głośno.
Moderator: Moderatorzy
Wentylator rzęzi strasznie głośno.
Od jakiegoś czasu - dokładnie odkąd na jednym z warsztatów umyto mi gratisowo silnik wentylator chłodnicy podczas załączania i wyłączania strasznie wyje. Dosłownie jest to tak głośnie jak te stare syreny na korbkę w OSP. Mnie by to było obojętne, ale każdy się ogląda na mnie i to trochę trzeba przyznać krępujące. Czy tam się coś smaruje czy wymienić wentylator?
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
siemka na moje to niestety już łożyska poszły i dlatego wyje ale zerknij jak twierdzisz ze przed umyciem nie było tak to może coś się podgięło na nieodpalonym silniku wsadź rękę i zakręć wentylatorem jak nigdzie nie ociera to znaczy ze niestety pada silnik wentylatora i dlatego wyje pozdrawiam
Zachodniopomorska Elita FETP
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
zsmarti, a tak z ciekawości- rozbieralne to jest idzie wymienić łożyska? bo w sumie kupująć używke nigdy nie wie kiedy znów zdechną
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
elnino, jasne że tak, ale mialem na myśli raczej jak długo łożyska pochodzą cicho
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
no tak tylko, że autem śmigam codziennie i będzie lipa zakładać 2 razy i jeździć potem za łożyskami no ale w ostateczności tak trzeba będzie zrobić, w sklepie proszą o numer łożyska więc jest problem bo po marce nie da się znaleźć.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Po umyciu silnika , woda ze syfem dostała sie do komutatora , możliwe , że do łożysk też .
Ja bym wytargał w weekend wentylator , rozebrał go - umyl , nasmarowal łożyska DOBRYM SMAREM DO ŁOŻYSK i złożył .
Daje 99 % , że jeszcze sobie cicho pochodzi nie jeden rok.
W większości silniczków są łożyska ślizgowe - bezkulkowe
Ja bym wytargał w weekend wentylator , rozebrał go - umyl , nasmarowal łożyska DOBRYM SMAREM DO ŁOŻYSK i złożył .
Daje 99 % , że jeszcze sobie cicho pochodzi nie jeden rok.
W większości silniczków są łożyska ślizgowe - bezkulkowe
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Czy jest możliwość podpięcia na krótko wentylatora na samochodzie bez czekania aż zagrzeje się silnik? wszedłem pod auto i wyjąlem dzisiaj z wentylatora kawałek plastiku który się ułamał chyba z obudowy wentylatora (tego koła plastikowego dookoła śmigła) poza tym kabel + z rozrusznika jest niemalże rozszarpany w strzępy, ogarnąłem to, i chciałem zobaczyć czy dalej będzie rzęzić, może się okazać zbędne wtedy wyjmowanie wentylatora bo to byłoby np problemem.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
elnino, daj mu prądu prosto z aku i tyle albo jak kable też mówisz ogarnoleś to wypnij wtyczkę z czujnika termowłącznika czy jak zwał tak zwał i zewrzyj piny
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
elnino, czujnik i tą wtyczkę masz na wężu co idzie z termostatu do chlodnicy - ten duży u góry chłodnicy
Jak będziesz we wtyczce zwierał kabelki to albo nnie trafisz i nic się nie będzie działo , albo wentylator ruszy - tak więc się nie bój , że coś spitolisz
Wygląd czujnika masz w dziale elektrycznym - temat przyklejony - mój temat - wygląd czujników
Jak będziesz we wtyczce zwierał kabelki to albo nnie trafisz i nic się nie będzie działo , albo wentylator ruszy - tak więc się nie bój , że coś spitolisz
Wygląd czujnika masz w dziale elektrycznym - temat przyklejony - mój temat - wygląd czujników
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]