Strona 2 z 2

: 04 maja 2011, 11:08
autor: elnino
Miałbyś jakieś namiary? Przynajmniej spróbowałbym się zorientować jak to wygląda u niego.

: 04 maja 2011, 11:14
autor: elnino
No do tego z dąbrowy :) Do Bydgoszczy mi nie po drodze :)

: 04 maja 2011, 11:21
autor: marrecki
Co do przyspieszenia to jeszcze kwestia tego jak mierzysz? Stoperem? Jesli tak to jest to malo miarodajny sposob.

A tak wogole to nie stresuj sie tak, to co za roznica 2 sekundy w ta czy w druga :)

: 04 maja 2011, 11:23
autor: Kudłaty_EZG
marrecki pisze:A tak wogole to nie stresuj sie tak, to co za roznica 2 sekundy w ta czy w druga
2s? to duuuużo jeśli chodzi o 0-100

: 04 maja 2011, 11:32
autor: WieSiu
jarekezg pisze:2s? to duuuużo jeśli chodzi o 0-100
normalnie cale wieki :P juz nie badz taki dobijajacy, duzo sluszniensza i wiecej wnoszaca do tematu byla uwaga marreckiego.

elnino, na pocieszenie powiem,ze i tak nie jest zle :) nie jezdziles 1.3 i 1.4 i 1.8D wiec nie masz porownania i dlatego narzekasz. W tamtych to chyba 20s do 100 :P

: 04 maja 2011, 11:32
autor: marrecki
jarekezg pisze:
marrecki pisze:A tak wogole to nie stresuj sie tak, to co za roznica 2 sekundy w ta czy w druga
2s? to duuuużo jeśli chodzi o 0-100
Ale jesli kolega mierzy to stoperem , to te 2 sec to moze byc blad pomiarowy. Dolicz niedokladnosc predkosciomierza i na prawde nie ma co sie przejmowac takimi wynikami

: 04 maja 2011, 11:35
autor: Kudłaty_EZG
WieSiu pisze: juz nie badz taki dobijajacy,
WieSiu, ale ja pisałem że w esie klekocie to dobry wynik ale byłbym baaardzo zadowolony gdyby te 2s mi odeszły :d

zerknij sobie na moje rovera ale kręcone tak na szybko i samm byłem więc w jednej ręce telefon :P no i jedno podejście więc jakbym powalczył wyszło by lepiej a no i na zimówkach więc trakcja słabsza bo to kręcone jak te już typowo letnie temperatury były
http://www.youtube.com/watch?v=jKg4SBFQK74

szału nie ma :(

: 04 maja 2011, 11:40
autor: WieSiu
jakies 11 moze 12 do setki.
jarekezg pisze:więc trakcja słabsza bo to kręcone jak te już typowo letnie temperatury były
no jakos nie zauwazylem (uslyszalem) bardzo slabej trakcji. Chyba nie widziales jeszcze slabej trakcji w mocniejszym aucie (np RS) :P Tam to sa straty jak sa kiepskie opony lub nawierzchnia, u Ciebie minimalne.

: 04 maja 2011, 11:45
autor: Yagr
Kończcie spamować o pomiarze przyspieszenia w roverze !!!

: 04 maja 2011, 11:54
autor: elnino
Mój test odbył się w taki oto prymitywny zdawałoby się sposób,

Telefon z kamerą przymocowany na kierownicy i włączony rec, następnie po krótkim czasie Start.

Potem obcinanie zbędnego filmu w programie od momentu ruchu wskazówki prędkościomierza do osiągnięcia 100 edytor video wskazał 13,78sek.

Tak więc nie miałem tego zmartwienia podczas próby przyspieszenia żeby jeszcze równocześnie wcisnąć start na stoperze :) W każdym razie z tego co widzę, mieszczę się w normie wg kolegów. :) Tak czy siak, fajnie gdyby troszkę szybciej się zbierał.

: 04 maja 2011, 14:28
autor: emtees
Takie pomiary to sobie można o kant dupy rozbić. Przepraszam, że tak dosadnie. A to chociażby z tego względu, że licznik przekłamuje. Do takich pomiarów śmiało można sekunde, albo i więcej dodać ;)

: 07 maja 2011, 19:04
autor: elnino
http://www.youtube.com/watch?v=YUu9SaigEu0 Dzisiejszy test, wymieniłem przy okazji wężyki przelewowe bo po jeździe na Bio100 z Bliskiej ze starych zrobiło się coś na kształt mydła... i tak przy okazji - czy to normalne że na pracującym silniku z wtryskiwacza nic nie leci? a przy ok 2000-2600obr pojedyncze kropelki pryskają? nie mgiełka?

: 10 maja 2011, 11:32
autor: elnino
Na przelewach tzn zdejmowałem wężyk na konkretnym wtryskiwaczu i z końcówki nie leciało nic, dopiero po dodaniu gazu pojedyncze kropelki śmigały.

: 10 maja 2011, 11:45
autor: elnino
a mnie sie wydawało zawsze, że musi lecieć intensywna mgiełka.