Poprawa mocy silnika.
: 03 maja 2011, 23:16
Od jakiegoś czasu chodzi mi to po głowie, bawienie się przy boosterze i podkręcanie go do 1Bar oraz grzebanie przy turbinie raczej zostawmy... po prostu nie mam o tym zielonego pojęcia, a warsztaty się tego nie podejmą. Dlatego biorę pod uwagę inne rozwiązania, bez wątpienia tańsze i prostsze w realizacji.
Chodzi mi o takie możliwości jak wymiana przepływomierza na być może inny - jeżeli istnieje taka możliwość bez dodatkowych kosztów to na jaki?
Filtr powietrza, gdzieś czytałem na forum jeden z userów testował KN. Z tego co dobrze kojarzę Tigerbart podsumował test stożek vs. wkład, 1:0 dla wkładu w Dieslu. Czy od tamtej pory pojawiło się coś nowego na rynku?
Śruby regulacyjne na pompie wtryskowej Lukas - podobno można sporo pomieszać, ale też i coś można samodzielnie spróbować ewentualnie wrócić do starych ustawień.
Różnego typu formuły do paliwa - czy to w ogóle coś daje?
Dobranie się do EGR? - tylko... gdzie to jest i jak to wygląda? dużo o tym czytałem, ale jak to wygląda - nie mam zielonego pojecia
Coś jeszcze można sprawdzić, zrobić, podmienić ?
Nie spodziewam się, że samochód zyska nagle 20KM więcej, ale liczę, że chociaż trochę poprawi dynamikę samochodu.
Z takich dodatkowych informacji, membrany boostera nowe, mają kilkaset km, intercooler suchy i drożny, turbina z żadnej strony nie jest zabrudzona olejem itp. więc wyglada na to, że jest szczelna. Auto w zakresie obrotów 2000 do 2500zł dostaje mocy. Wężyki przelewowe szczelne, nowe, filtr paliwa nowy, oleju również, silnik bez wycieków, więc generalnie pod tym kątem chyba nie można niczego zarzucić.
Chodzi mi o takie możliwości jak wymiana przepływomierza na być może inny - jeżeli istnieje taka możliwość bez dodatkowych kosztów to na jaki?
Filtr powietrza, gdzieś czytałem na forum jeden z userów testował KN. Z tego co dobrze kojarzę Tigerbart podsumował test stożek vs. wkład, 1:0 dla wkładu w Dieslu. Czy od tamtej pory pojawiło się coś nowego na rynku?
Śruby regulacyjne na pompie wtryskowej Lukas - podobno można sporo pomieszać, ale też i coś można samodzielnie spróbować ewentualnie wrócić do starych ustawień.
Różnego typu formuły do paliwa - czy to w ogóle coś daje?
Dobranie się do EGR? - tylko... gdzie to jest i jak to wygląda? dużo o tym czytałem, ale jak to wygląda - nie mam zielonego pojecia
Coś jeszcze można sprawdzić, zrobić, podmienić ?
Nie spodziewam się, że samochód zyska nagle 20KM więcej, ale liczę, że chociaż trochę poprawi dynamikę samochodu.
Z takich dodatkowych informacji, membrany boostera nowe, mają kilkaset km, intercooler suchy i drożny, turbina z żadnej strony nie jest zabrudzona olejem itp. więc wyglada na to, że jest szczelna. Auto w zakresie obrotów 2000 do 2500zł dostaje mocy. Wężyki przelewowe szczelne, nowe, filtr paliwa nowy, oleju również, silnik bez wycieków, więc generalnie pod tym kątem chyba nie można niczego zarzucić.