Strona 2 z 2
: 22 kwie 2011, 12:34
autor: tomi
no z tym wydechem to .... sam sie to tego przymierzam i jakos nie jestem przekonany do pelnego przelotu w silniku NA
ja u siebie mam pierw jeden srodkowy przelot , potem 2 srodkowe komorowe i koncowy przelot. Oryginalny wydech w scorpio , 2 komorowe chce zastapic przelotem , tylko wieksze mam obawy co do mocy. Czy odetkane NA nie straci wigoru.
To samo tyczy sie silnika z rsa nie wiem ile w tym rpawdy ale na katalizatorze wypluwa wiecej mocy. To tylko swiadczy o tym ze odetkanie mu szkodzi. Ale ile w tym prawdy jest nie wiem.
A co do E turbo 3000 dolcow za wzrost 60 -70 koni .... , klasyczne turbo napedzane jest spalinami ktore i tak leca i tak , a tutaj trzeba jeszcze obciazyc bardzo mocno silnik zeby tyle pradu do tego melexa dostarczyc.
: 22 kwie 2011, 23:46
autor: Damiano-Gdynia
jarekezg pisze:buahahaha i kto to mówi :DDDDDDD
Zależy kto jak traktuje auto i do jakich celów ma służyć
Ja esa traktuje jako zabawkę to i go picuje , bo raczej się z nim nie rozstanę
Buda zrobiona , to i motor zrobiony
Teraz mi 4x4 po głowie chodzi
tomi pisze:Czy odetkane NA nie straci wigoru.
To samo tyczy się silnika z rsa nie wiem ile w tym prawdy ale na katalizatorze wypluwa więcej mocy. To tylko świadczy o tym ze odetkanie mu szkodzi. Ale ile w tym prawdy jest nie wiem.
A co do E turbo 3000 dolcow za wzrost 60 -70 koni .... , klasyczne turbo napedzane jest spalinami ktore i tak leca i tak , a tutaj trzeba jeszcze obciazyc bardzo mocno silnik zeby tyle pradu do tego melexa dostarczyc.
Jak wolny wydech w N/A jest zrobiony dobrze w sensie wymierzony objętościowo to będzie spełniał swoją rolę prawidłowo , ale niekiedy samo zastąpienie środkowych wydechów zwykłą rurką czy też przelotowymi wydechami zmniejszy ciśnienie w wydechu i owszem , motor może osłabnąć bez regulacji mapy lub ingerencji mechanicznej .
Tak samo słyszałem o przypadkach w rs'ach ze po zastąpieniu katalizatora rurką silnik osłabł , ale w przypadku np. 2.0 zeteca jest zupełnie odwrotnie i w połączeniu z zewnętrznym sterownikiem i poprawieniem dolotu idzie osiągnąć moc nawet delikatnie większą niż ma seryjny RS .
: 22 kwie 2011, 23:59
autor: Kudłaty_EZG
Damiano-Gdynia pisze: Teraz mi 4x4 po głowie chodzi
W Twoim przypadku to prawie że mus bo przeniesienie mocy rzędu 300kucy na przednią oś jest średnio możliwe przy utrzymaniu sensownej trakcji
: 23 kwie 2011, 00:15
autor: Damiano-Gdynia
jarekezg pisze:Damiano-Gdynia pisze: Teraz mi 4x4 po głowie chodzi
W Twoim przypadku to prawie że mus bo przeniesienie mocy rzędu 300kucy na przednią oś jest średnio możliwe przy utrzymaniu sensownej trakcji
Klin i szerokie slicki na przód i będzie trakcja , ale co to za frajda jeździć po prostej grubo ponad 200 ?:P
Zakręty więcej frajdy dają
: 23 kwie 2011, 01:50
autor: Kudłaty_EZG
Damiano-Gdynia, miałem na myśli auto drogowe a tutaj slick to średni pomysł
: 23 kwie 2011, 11:54
autor: Damiano-Gdynia
jarekezg pisze:Damiano-Gdynia, miałem na myśli auto drogowe a tutaj slick to średni pomysł
Są te oponki pół slikowate dopuszczone do ruchu
toyo r888 , yohohama parada itp itd . Myślę , że to już by znacznie poprawiło trakcję . A nawiasem mówiąc to 60 jak nie 70% driverów "szmelcwagenów" i "bimer" jeździ na "slickach"
: 23 kwie 2011, 12:05
autor: zbysio007
r888 znaczy sie juz zaczynasz na nie oszczedzac czy bank chcesz obrabowac
: 23 kwie 2011, 13:33
autor: Kudłaty_EZG
heh właśnie miałem pisać- r888 oponka kozacka ale... koszt
no i odrobina wody i płyniesz
: 23 kwie 2011, 14:38
autor: Damiano-Gdynia
EasyEscort pisze:r888 znaczy się już zaczynasz na nie oszczędzać czy bank chcesz obrabować
jarekezg pisze:heh właśnie miałem pisać- r888 oponka kozacka ale... koszt
no i odrobina wody i płyniesz
Cena do niskich nie należy , a mianowicie opona w rozmiarze na moje aktualne koła to koło 600zł . Osobiście chyba uderzę w opony yokohamy parady . Bo mogę kupić trochę taniej niż w sklepach no i jest rozmiar który mnie już by satysfakcjonował a mianowicie 225/40/16 w okazyjnej cenie , ale to już nie na te koła . Ten sezon jeszcze na tych chińczykach przelatam , a na następny sezon chce już jakieś bardziej racingowe koło o dużo większej szerokości zapodać , ale to wiąże się już z poszerzaniem , bo już koło w granicach 9-10" na przód to jest już sporo i nie ukrywam , że może będzie się to łączyć z jakimiś koniecznymi drobnymi modyfikacjami .
: 23 kwie 2011, 14:51
autor: zbysio007
Parada nie dość, że własciwosci trakcyjne ma to jeszcze paradnie sie prezentuja
: 23 kwie 2011, 17:10
autor: Crick
a te Parada tak samo jak R888 pływają na deszczu?
: 25 kwie 2011, 19:27
autor: Yagr
Jeszcze jeden wpis o oponach....?
Do tematu wróć!
: 27 kwie 2011, 11:16
autor: Kudłaty_EZG
Ale skoro kladzie taki silnik to wiadomo że nie do spokojnej jazdy tylko pałowania a to już skrajnie różne technikai jazdy. W FWD jak ci przód zaczyna uciekać wyciągasz się gazem w podłodze a w RWD skończyłoby się to bączkiem
: 27 kwie 2011, 11:17
autor: Yagr
Temat zamykam bo się zrobiła dyskusja o projekcie berkuta a założyciel tematu nic się w swojej sprawie nie dowiedział. Jeśli ktoś będzie chciał merytorycznie kontynuować temat to proszę prv - odblokuję temat.