SWAP z 1,6 zetec na 2,0 i tuning 2,0
Moderator: Moderatorzy
SWAP z 1,6 zetec na 2,0 i tuning 2,0
Witam jestem tu nowy mam już 2 Esika pierwszego miałem MK V teraz mam MK VII z obu jestem zadowolony ale do rzeczy mam silnik 1,6 16v ale chce włożyć 2,0 16v ale za nim go włoże chce go trochę poprzerabiać nie bede wnikał w szczegóły chyba ze ktoś bedzie zainteresowany. I tu moje pytanie czy nadaje sie do przeróbki czy tez moze ktos polecił by jakiś bardziej sie nadający motor.
[ Komentarz dodany przez: Yagr: Wto 19 Kwi, 2011 ]
zły dział, tytuł tez niczego nie mówi - przeniesione i zmienione. A dodatkowo polecam poczytać podobne tematy
[ Komentarz dodany przez: Yagr: Wto 19 Kwi, 2011 ]
zły dział, tytuł tez niczego nie mówi - przeniesione i zmienione. A dodatkowo polecam poczytać podobne tematy
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2011, 15:21 przez XxXSTUDIXxX, łącznie zmieniany 3 razy.
Jeśli dobrze zrozumiałem chcesz włożyć sobie RS'a, ale pierw go troszke podziubać. Moja odpowiedz jest jednoznaczna, szkoda takiego silnika. Jeśli chcesz ładować w niego kase to zrób mu porządny remont i ciesz się jazdą na nim. Silnik RS to wymierający gatunek i myśle, że szkoda takiego motoru do byle zabawy, tyle odemnie Pozdrowił i powodzenia.
Re: PD:
Chce włożyć 2,0 16 z RS a tu kilka żeczy które mam zamiar zrobić:
-TURBO tylko narazie sie zastanawiam bo dużo czytałem na ten temat podobno lepsze jest E-TURBO może ktos moze cos na ten temat napisac Jeszcze jest SEMITURBO,
-Przerobka silnika(przeczytałem gdzies ze producenci sami zaniżaja moc silnika o 5% zeby jego zywotnośc byla dluzsza)
-jakies modyfikacje ukladu zaplonu
-przerobić układ wydechowy tylko ze podobno dopasowanie tutaj jest bardzo trudne dlatego to zostawie na koniec
-chip tuning,
Chyba ze ktos moze polecic inny motor do modyfikacji
Aha jeszcze jedno pytanko czy musze miec skrzynie tez z Rs-a czy moze zostac ta co mam i czy bedzie pasowac
A ten silnik co mam teraz jest po Kapie ale chce cos mocniejszego zeby zeszta została w tyle ha ha (bmw czy audi)
-TURBO tylko narazie sie zastanawiam bo dużo czytałem na ten temat podobno lepsze jest E-TURBO może ktos moze cos na ten temat napisac Jeszcze jest SEMITURBO,
-Przerobka silnika(przeczytałem gdzies ze producenci sami zaniżaja moc silnika o 5% zeby jego zywotnośc byla dluzsza)
-jakies modyfikacje ukladu zaplonu
-przerobić układ wydechowy tylko ze podobno dopasowanie tutaj jest bardzo trudne dlatego to zostawie na koniec
-chip tuning,
Chyba ze ktos moze polecic inny motor do modyfikacji
Aha jeszcze jedno pytanko czy musze miec skrzynie tez z Rs-a czy moze zostac ta co mam i czy bedzie pasowac
A ten silnik co mam teraz jest po Kapie ale chce cos mocniejszego zeby zeszta została w tyle ha ha (bmw czy audi)
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
XxXSTUDIXxX, poczytaj sobie te tematy:
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=3917
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=7065
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=4637
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=3917
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=7065
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=4637
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Lubie takie odpowiedzi jak kolegi jaro , to podlapie podobny styl.
E-turbo czyli przez internet??? czy po wifi doaldowuje silnik no to cos w tym stylu.
E turbo bzdura.
Jak chcesz turbic to tylko 2.0 16v zetec black top , mechanika zamaist hydrauliki i mozna tam osiagac ladne liczby , a po zakuciu dolu , komplet kucizny kolo 3 tys , spokojnie 300 koni i 400 niuta seryjna skrzynia z focusa wytrzymuje to spokojnie.
Ale cos czuje ze ani wiedza ani budzetem grzeszyc nie bedziesz jak wogole wyczytales takie pierdy o jakis e turbo i semiturbo , wiec ogolnie sobie daj spokoj
ogolnie to wydaje mi sie ze bardziej realne bedzie , wlozenie przepustnicy walkow od 2.0 do tego pokrecic potem tymi walkami swiniaka zamontowac i bedzie fajnie.
E-turbo czyli przez internet??? czy po wifi doaldowuje silnik no to cos w tym stylu.
E turbo bzdura.
Jak chcesz turbic to tylko 2.0 16v zetec black top , mechanika zamaist hydrauliki i mozna tam osiagac ladne liczby , a po zakuciu dolu , komplet kucizny kolo 3 tys , spokojnie 300 koni i 400 niuta seryjna skrzynia z focusa wytrzymuje to spokojnie.
Ale cos czuje ze ani wiedza ani budzetem grzeszyc nie bedziesz jak wogole wyczytales takie pierdy o jakis e turbo i semiturbo , wiec ogolnie sobie daj spokoj
ogolnie to wydaje mi sie ze bardziej realne bedzie , wlozenie przepustnicy walkow od 2.0 do tego pokrecic potem tymi walkami swiniaka zamontowac i bedzie fajnie.
Ford Scorpio 94' 2.0 16v - sam
Ford Scorpio 95' 2.0 16v - frodo
Ford Ka 2001 1.3 60 KM - psyduck
Ford Scorpio 95' 2.0 16v - frodo
Ford Ka 2001 1.3 60 KM - psyduck
- Yagr
- Posty: 14521
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
tomi, e-turbo to nie żadna bzdura tylko że e-turbo z allegro czy ebaja nie ma nic wspólnego z profesjonalna instalacją pod elektryczne doładowanie dające porządny przyrost mocy poczytaj sobie http://www.turbomagazine.com/tech/0406t ... to_08.htmltomi pisze:E-turbo czyli przez internet??? czy po wifi doaldowuje silnik no to cos w tym stylu.
E turbo bzdura.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Chcesz dać turbo do 2.0 16v DOHC? Chcesz to chipować?
Superchips dedykowany daje 10 koni, ale dostać taki graniczy z cudem, a i cena jest wysoka.
Nie rozumiem jaki problem jest z przeróbką wydechu. Dajesz przelotowy z nierdzewy i po sprawie.
Może inaczej - jakim budżetem chcesz się posługiwać to ci dopasujemy modyfikacje twojego auta.
Superchips dedykowany daje 10 koni, ale dostać taki graniczy z cudem, a i cena jest wysoka.
Nie rozumiem jaki problem jest z przeróbką wydechu. Dajesz przelotowy z nierdzewy i po sprawie.
Może inaczej - jakim budżetem chcesz się posługiwać to ci dopasujemy modyfikacje twojego auta.
- Damiano-Gdynia
- Posty: 513
- Rejestracja: 08 lut 2009, 21:36
- Lokalizacja: Mosty/Gdynia
Nie ma co owijać w bawełnę , jak coś ma być zrobione dobrze to raczej mało kosztować nie będzie ... I nasuwa się pytanie , czy warto ładować kasę w silnik do esa wiedząc , że budy do najżywotniejszych nie należą .
Z ciekawości przeczytałem jeden temat z podanych przez Yagr'a i jeśli chodzi o budowę mocnego N/A to koszta nie są takie duże jak by się mogło wydawać a i z niektórych elementów można po prostu zrezygnować . 2.0Zetec w porównaniu z 2litrowym motorem z rs'a jest dość rozwojowym silnikiem i niewielkie ingerencje w samą mechanikę i skupiając się na elektronice można spokojnie podnieść moc tego motoru z tych seryjnych 130/136KM do ponad 150KM a i żywotność motoru się nie zmniejszy praktycznie .
Z ciekawości przeczytałem jeden temat z podanych przez Yagr'a i jeśli chodzi o budowę mocnego N/A to koszta nie są takie duże jak by się mogło wydawać a i z niektórych elementów można po prostu zrezygnować . 2.0Zetec w porównaniu z 2litrowym motorem z rs'a jest dość rozwojowym silnikiem i niewielkie ingerencje w samą mechanikę i skupiając się na elektronice można spokojnie podnieść moc tego motoru z tych seryjnych 130/136KM do ponad 150KM a i żywotność motoru się nie zmniejszy praktycznie .
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Ford/Escort/64891
DresBusters.com
DresBusters.com
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
buahahaha i kto to mówi :DDDDDDDDamiano-Gdynia pisze:I nasuwa się pytanie , czy warto ładować kasę w silnik do esa wiedząc , że budy do najżywotniejszych nie należą .
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie