Strona 2 z 3

: 30 mar 2011, 16:01
autor: Tigerbart
cierpliwości Panowie, zobaczymy co mi się uda w Brazylii.

: 30 mar 2011, 16:13
autor: Kudłaty_EZG
Tigerbart, niepotrzebnie się chwaliłeś rejestracja tam :P teraz będziesz głównym importerem FETP :P

: 30 mar 2011, 16:17
autor: Tigerbart
Jesli mi się uda więcej niż 1 szt to i tak trzeba będzie zrobić listę chętnych, gdy będę wiedział po pierwsze CZY po drugie ILE po trzecie ZA ILE. Potem trzeba bedzie zbrac kabone.

Instrukcja montażu tripa w essim, którą właśnie dostałem od nowych kolegów. Widać, że nie wystarczy go po prostu wstawić zamiast zegara, tak jak myślałem.

Aby przetłumaczyć sobie można uzyć translatora, np TEGO

Używam go do rozmów i okazuje się, że piszę lepiej niż niektórzy tambylcy Obrazek

: 30 mar 2011, 20:52
autor: Arcadio
dobre to :) Bartek cabrioletów nie widziałem na ich stronie. Czyżby nie robili tam cabrio w tym klimacie?
może ja zrobię export ;)

: 31 mar 2011, 09:07
autor: elnino
Tigerbart pisze:cierpliwości Panowie, zobaczymy co mi się uda w Brazylii.
I sprawdź po ile cukier mają, bo u mnie 4,79.

Póki co czekam na odpowiedź od kilku allegrowiczów obrysowałem ich towary w paincie żeby mi wymierzyli co i jak, jeżeli któreś z nich okazałoby się ok, to może zaryzykuję i pochwalę się efektami za kilka dni. :) a jeżeli nic z tego, no to zobaczymy co tam Tigerbart wyszarpie. :)

: 31 mar 2011, 09:11
autor: Kudłaty_EZG
elnino, ja bym najpierw poczekał na oryginał i dopiero jak nie pyknie kombinował z samoróbkami A NIE NA ODWRÓT

: 31 mar 2011, 09:25
autor: Crick
Ja też czekam na oryginał ;)
Obyś tego jak najwięcej załatwił Tigerbart.

: 31 mar 2011, 12:41
autor: radekbox
to ja moze dodam swoje trzy grosze, zeby ostudzic zapal co niektorych :razz:

dieslowcy niech sobie odpuszcza temat, bo funkcje zwiazane ze spalaniem i zasiegiem nie beda dzialac.
po prostu jest to fizycznie niemozliwe, ze wzgledu na brak sygnalu fuel-flow w ECU. Tak samo sytuacja wyglada w mondeo mkI i mkII.
chyba, ze ktos chce miec bajer dla bajeru...

sprawa druga to zetec, rowniez zalecalbym ostroznosc i zakupy na wlasna odpowiedzialnosc.
ze swojego doswiadczenia wiem, ze escortowskie EECV rowniez nie posiada aktywnego pinu fuel-flow, dopiero po przelozeniu ECU z mondeo ta funkcja jest dostepna.
czy w EECIV jest taka sama sytuacja, to osoby musza sie przekonac na wlasnej skorze...
dlatego kupowac z rozwaga :smile:

: 31 mar 2011, 12:43
autor: Kudłaty_EZG
radekbox takie komputerki często obliczają spalanie na podstawie czasu pracy wtryskiwacza

: 31 mar 2011, 13:02
autor: radekbox
tak owszem np w astrach
ale nie w escorcie, czy mondeo.
tutaj musi byc specjalny pin zwany fuel-flow, w innym przypadku zadnych wskazan nie bedzie

: 31 mar 2011, 16:24
autor: Crick
chyba, ze ktos chce miec bajer dla bajeru...
Bajer nie bajer.. czas, temperaturę i aku będzie się chyba dało jakoś podłączyć nawet w dieslu ;)

A biorąc pod uwagę to, że aktualnie wcale mi nie działa ten zegarek, brakuje termometru czasami to chętnie bym się skusił na taki gadżet, jeśli nie kosztowałby jakieś kosmiczne pieniądze.

: 31 mar 2011, 16:44
autor: radekbox
Crick pisze:czas, temperaturę i aku będzie się chyba dało jakoś podłączyć nawet w dieslu
ja tam jakos temperatury i napiecia nie widze :mrgreen:

: 31 mar 2011, 16:47
autor: Crick
ja tam jakos temperatury i napiecia nie widze :mrgreen:
Ale zegarek jest :lol:
Aha, to coś mi się pomyliło z tym drugim :P
:oops:

: 31 mar 2011, 16:58
autor: radekbox
gosciu na forum niemieckim puszczal komputery pokladowe z Brazylii za ok. 100 Euro, a podobno sa i nawet drozsze....
jesli dla godziny i sredniej predkosci stac Cie na taki bajer to spox ;)
a i o stoperze zapomnialem :mrgreen:

: 31 mar 2011, 21:11
autor: Arcadio
za tą kasę kupisz dobrą stację pogodową :P