Strona 7 z 9
: 09 paź 2009, 20:37
autor: wojtass123
to ja w sumie na kopcenie nażekać nie moge no może teraz jak jest ta awaria to troszke dyma puści przy odpalaniu ale tak wcześniej to mało co ani bączka nie puszczał
: 09 paź 2009, 20:43
autor: kupiec
bardziej chodzi o kopcenie jak wchodzi na obroty.
: 10 paź 2009, 19:46
autor: Mikosz
wojtass123 pisze:Sprawdziłem dziś coś tam tryka ok 4 s po włączeniu zapłonu ale wydaje mi sie ze wcześniej głośniej bo było słychać w kabinie a dziś to tak ledwo ledwo słyszałem
Korektor tryka odrazu jak dajesz zapłon. Chyba że tryka Ci gdzie indziej.
Gdzieś czytałem że to że tryka to nie znaczy że jest do końca bardz dobry...

No ale tu pomoże pomiar rezystancji miernikiem, nie pamiętam jaki zakres, mam gdzieś w PW na Fefku.
wojtass123 pisze:jak mozna nlaeźć to ustrojstwo na allegro bo korektora kąta wtrysku nie znalazłem
Na allegro nie ma nazwy korektor lecz Elektrozawór looknij
http://www.allegro.pl/item763009370_zaw ... zawor.html Cena 205 zł

Kiedyś mi pompiarz radził mi wymiane korektora za 550 zł bo podejrzewał że od tego przyczyna kopcenia ale podziękowałem. Teraz kopcenie zmalało jak mi zaślepił EGR. Naprawde to pomaga. Nie odczułem czy przybrało na mocy ale kopcenie napewno zmalało.
EGR jest dokładnie pod Intercoolerem. Zobacz na zdjęciu. Te łączenie jest mokre od oleju gdyż spuszczałem jakieś 0,2 litra oleju. Co roku spuszczam. Odkręca sie Torxem. Imbusem nie. Zresztą poczytaj na innych forach. Dużo było o tym
P.S. Miernik mam i na dniach pomiary zrobię, będziemy porównywać wyniki nasze Endury

: 11 paź 2009, 09:52
autor: wojtass123
kupował ktoś już na allegro ten zawór ? Bo jest tańszy w sumie o 3 stówy niz kolo w sklepie mówił ciekawe jaka jest jakość tego urządzenia
Z tym trykaniem u mnie to jest tak, z początku nie przypominam sobie zeby trykał , później zwruciłem uwage ze coś takiego się dzieje bo zaczęło to być wyraźnie słyszalne w kabinie nawet , a teraz słychać dość słabo..
a EGRa nie będe zaślepiał bo auto nie kopci czyli chyba nie ma potrzeby , chyba ze juz ktoś zrobił to wcześniej
: 15 paź 2009, 21:33
autor: wojtass123
Przeszedł mi dziś ten zawór, jutro mam nadzieje go juz wymienie i teraz pytanie czy po zmianie tego zaworu trzeba będzie od nowa regulowć pompe ?
: 15 paź 2009, 23:07
autor: kupiec
dobre pytanie

sam jestem ciekaw jak to wygląda.
: 15 paź 2009, 23:18
autor: Mikosz
Znaczy że masz nowy korektor kupiony na allegro ???

Nigdzie nie słyszałem żeby regulować pompe. Poprostu wymieniasz korektor i po ptoku...

: 19 paź 2009, 15:31
autor: wojtass123
tak kupiłem ten z allegro i niestety... LIPA wymieniłem i żadnej poprawy ...
zaczyna mnie ten samochód denerwować ...
: 19 paź 2009, 21:00
autor: kupiec
ja bym dalej drążył temat wtrysku sterującego. dobrze by było jakbys miał od kogoś taki wtrysk pożyczyć i założyć do swojego i wtedy bedziesz wiedział czy to sam wtrysk czy sterowanie (nie wiem skąd to idzie) tego wtrysku jest padnięte.
: 19 paź 2009, 22:23
autor: gracurulezzz
[quote="Mikosz"] EGR jest dokładnie pod Intercoolerem. Zobacz na zdjęciu. Te łączenie jest mokre od oleju gdyż spuszczałem jakieś 0,2 litra oleju. Co roku spuszczam.
A w jakim calu spuszczasz ten olej?
: 19 paź 2009, 22:28
autor: Mikosz
gracurulezzz pisze:A w jakim calu spuszczasz ten olej?
Z miesiąca na miesiąc oleju przybywa. Gdyby nie spuszczanie to rurka z kolankiem się zapełni aż do kolektora ssącego. Nie znam sie dokładnie na nim ale na innych forach radzą spuszczać... W sumie po co trzymać syf. Podobno od dużej ilości oleju auto może więcej kopcić ale głowy nie dam...
: 19 paź 2009, 22:34
autor: gracurulezzz
No dobra a co to za olej i skąd się bierze?Ja zaślepiłem w swoim,ale u mnie to jest inaczej skonstruowane i raczej nic się nie zapełni.Jak zrobię foty to wrzucę jak to wygląda w Turbo-D.
: 19 paź 2009, 22:42
autor: kupiec
gracurulezzz pisze:jak to wygląda w Turbo-D.
a my co mamy? różnica że mamy IC.
: 19 paź 2009, 22:47
autor: gracurulezzz
No tak,ale producent wersje z IC nazywa TD,a bez Turbo-D.
Ja sobie tego nie wymyśliłem tylko ludzie z Forda.
: 19 paź 2009, 22:51
autor: kupiec
To przyznam się że pierwszy raz z czymś taki się spotkałem

Zawsze jak coś kupuje i mówie że do TD to pytają 70 czy 90 korników? w katalogach części widnieje TD 70/90 KM. No ale jak tak piszesz to tak na pewno jest.