wielki problem....z essim
Moderator: Moderatorzy
Korektor tryka odrazu jak dajesz zapłon. Chyba że tryka Ci gdzie indziej.wojtass123 pisze:Sprawdziłem dziś coś tam tryka ok 4 s po włączeniu zapłonu ale wydaje mi sie ze wcześniej głośniej bo było słychać w kabinie a dziś to tak ledwo ledwo słyszałem
Gdzieś czytałem że to że tryka to nie znaczy że jest do końca bardz dobry...

Na allegro nie ma nazwy korektor lecz Elektrozawór looknij http://www.allegro.pl/item763009370_zaw ... zawor.html Cena 205 złwojtass123 pisze:jak mozna nlaeźć to ustrojstwo na allegro bo korektora kąta wtrysku nie znalazłem

Kiedyś mi pompiarz radził mi wymiane korektora za 550 zł bo podejrzewał że od tego przyczyna kopcenia ale podziękowałem. Teraz kopcenie zmalało jak mi zaślepił EGR. Naprawde to pomaga. Nie odczułem czy przybrało na mocy ale kopcenie napewno zmalało.
EGR jest dokładnie pod Intercoolerem. Zobacz na zdjęciu. Te łączenie jest mokre od oleju gdyż spuszczałem jakieś 0,2 litra oleju. Co roku spuszczam. Odkręca sie Torxem. Imbusem nie. Zresztą poczytaj na innych forach. Dużo było o tym

P.S. Miernik mam i na dniach pomiary zrobię, będziemy porównywać wyniki nasze Endury

kupował ktoś już na allegro ten zawór ? Bo jest tańszy w sumie o 3 stówy niz kolo w sklepie mówił ciekawe jaka jest jakość tego urządzenia
Z tym trykaniem u mnie to jest tak, z początku nie przypominam sobie zeby trykał , później zwruciłem uwage ze coś takiego się dzieje bo zaczęło to być wyraźnie słyszalne w kabinie nawet , a teraz słychać dość słabo..
a EGRa nie będe zaślepiał bo auto nie kopci czyli chyba nie ma potrzeby , chyba ze juz ktoś zrobił to wcześniej
Z tym trykaniem u mnie to jest tak, z początku nie przypominam sobie zeby trykał , później zwruciłem uwage ze coś takiego się dzieje bo zaczęło to być wyraźnie słyszalne w kabinie nawet , a teraz słychać dość słabo..
a EGRa nie będe zaślepiał bo auto nie kopci czyli chyba nie ma potrzeby , chyba ze juz ktoś zrobił to wcześniej
- kupiec
- Posty: 12913
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
ja bym dalej drążył temat wtrysku sterującego. dobrze by było jakbys miał od kogoś taki wtrysk pożyczyć i założyć do swojego i wtedy bedziesz wiedział czy to sam wtrysk czy sterowanie (nie wiem skąd to idzie) tego wtrysku jest padnięte.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Z miesiąca na miesiąc oleju przybywa. Gdyby nie spuszczanie to rurka z kolankiem się zapełni aż do kolektora ssącego. Nie znam sie dokładnie na nim ale na innych forach radzą spuszczać... W sumie po co trzymać syf. Podobno od dużej ilości oleju auto może więcej kopcić ale głowy nie dam...gracurulezzz pisze:A w jakim calu spuszczasz ten olej?
- kupiec
- Posty: 12913
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
To przyznam się że pierwszy raz z czymś taki się spotkałem
Zawsze jak coś kupuje i mówie że do TD to pytają 70 czy 90 korników? w katalogach części widnieje TD 70/90 KM. No ale jak tak piszesz to tak na pewno jest.

تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty