Strona 7 z 9

: 03 lip 2007, 23:48
autor: SlaVkoEg
sam z kumplem wymienialem :P

: 03 lip 2007, 23:51
autor: morgon
No to sprawdź wszystko jeszcze raz Jeżeli nie wymieniałeś śrub w zwrotnicach to zwróć na nie uwagę, bo już tak miałem że mi się naciągały i pomimo że były porządnie dokręcone, to popuszczały wahacz i kierownicą strasznie szarpało na byle jakiej dziurce

: 03 lip 2007, 23:53
autor: Koyot
Podpisuję się pod tym, sprawdz dokręcenie wszystkich elementów wahacza. Jeżeli nie wymienileś starej śryby sworznia wahacza to możliwe że to to jest przyczyna bo stara mogła być juz zniekształcona i nie trzyma mocno wahacza w zwrotnicy.

: 03 lip 2007, 23:56
autor: Koyot
No widze że piszemy z morgonem to samo :lol:

: 03 lip 2007, 23:57
autor: morgon
W końcu co dwie głowy to niejedna, a jeszcze tak samo myślące to istny skarb :mrgreen:

: 04 lip 2007, 00:12
autor: SlaVkoEg
sprawdze to wszystko ale niestety nie wiem kiedy bo znalazlem sobie robote i praktycznie caly dzien w niej siedze (12 godz). Jak wracam to juz mi sie nic nie chce :/ Jednak bedzie trzeba znalezc kiedys czas i doprowadzic ten samochod do porzadku :]

: 04 lip 2007, 10:33
autor: orion
morgon i Koyot30 mają rację z tymi śrubami, ale może być jeszcze jedno, ja miałem po prostu wyrobione gniazdo sworznia w zwrotnicy i musiałem całą zwrotnicę wymienić bo nie pomagało nawet zajebiście mocne skręcenie śruby która trzyma sworzeń.

I też mi autko pływało a jak na szarpaki jeździłem to tak zwani mechanicy kazali mi sworzeń wymieniać.

Musisz jeszcze raz wszystko sprawdzić i to gniazdo sworznia też sprawdź.
Powodzenia

: 04 lip 2007, 12:11
autor: SlaVkoEg
skad taka nowa srube skombinowac?? w motoryzacyjnym beda cos takiego mieli??

: 04 lip 2007, 12:22
autor: lordpablo
pewnie tyko na zamówieie, ale może jeśli trafisz na dobry sklep to przypadkiem będą mieli na miejscu

: 04 lip 2007, 14:03
autor: orion
ja założyłem starą śrubę, która trzymała kolumnę kierownicy ze starego Merca W-115 i jest git. najlepiej poszukać jakiegoś oryginału dobrej firmy

: 04 lip 2007, 15:57
autor: morgon
orioninblue pisze:ja miałem po prostu wyrobione gniazdo sworznia w zwrotnicy
Racja,racja ja też tak miałem kiedyś tyljko sobie o tym zapomniałem. Wiem że kupiłem wtedy zwrotnicę na szrocie i było super. No i oczywiście łożysko trzeba było wymienić

: 04 lip 2007, 17:36
autor: Jamszoł
Ja śrubę musiałem kupić w salonie Forda.Śruba ma gwint M10 ale ta część śruby co trzyma sworzeń wahacza ma średnicę 11 - przy tym jej twardość to 11,5.
Śruba z nakrętką kosztowała mnie 9,60 zł.

: 04 lip 2007, 18:11
autor: morgon
jamszoł pisze:Śruba z nakrętką kosztowała mnie 9,60 zł.
O kurde! Toż to majątek!

: 04 lip 2007, 23:18
autor: SlaVkoEg
morgon pisze:jamszoł napisał/a:
Śruba z nakrętką kosztowała mnie 9,60 zł.

O kurde! Toż to majątek!

no jakby nie patrzec prawie 4 piwka sa :D

: 23 lip 2007, 00:03
autor: SlaVkoEg
Hmmmm... mozliwe ze moje problemy wynikaly z nierownego cisnienia w oponach... W prawym mialem 1.4 a w lewym 1.8. Dopompowalem i odrazu ianczej sie jezdzi. Dodam jeszcze ze z czasem chyba wszystko sie dopasowalo bo przed dopompowaniem tez bylo lepiej :)