KUPIĆ- GDZIE SZUKAĆ?, NIE KOMIS.
Moderator: Moderatorzy
Ja też ale tak zapewniał sprzedający.cidzej pisze:Ciekawa teoria ze jak ghia to ocynk ... pierwszy raz o tym slysze
Już po zabawie, - błotniki tył rdza, drzwi dół też, na razie kasza ale tylko kwestia czasu....
Komora silnika oki, ale wychodzę z założenia o ile mechanicznie dam radę, jakby co ....
to w najblizszym czasie trzeba inwestowac w lakiernika i nie wiadomo na jakich jeszcze elementach.
Zbywca zaskoczony

Nie zamienię ESSA na mercedesa.
- leszek
- Posty: 2568
- Rejestracja: 26 paź 2004, 16:35
- Lokalizacja: warszawa
- Pojemność: 1500
- Rocznik: 2018
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Inne
czyli już po herbacie.
Ale wywołany do tablicy odpowiem.
1.6 na zmiennych fazach ma 115 kucy. Nie wiem skąd te inne dane. Nie spotkałem się, a nawet do dzisiaj nie wiedziałem ze ktoś pisze że jest inaczej.
Spalanie na poziomie 7 litrów
Na autostradzie nie przekraczając 130 na godzinę. Realnie w mieście takim jak Warszawa w lato 8.5-9 litrów.Przy mojej nodze( nie jest to jazda eco
). Zima poniżej 10 nie zejdziesz. Czyli jak to mówią.....ile wlejesz tyle spali. Jazda takim silnikiem sprawia dużo większą frajdę niż zwykłym 101 koni. Masz wrażenie "załączającego" się turbo przy wyczuwalnych zmianach faz. Idzie jak burza.
W moim 2007 roczniku rdzy nie ma.
to tyle. jak coś to chętnie jeszcze coś podpowiem.

Ale wywołany do tablicy odpowiem.
1.6 na zmiennych fazach ma 115 kucy. Nie wiem skąd te inne dane. Nie spotkałem się, a nawet do dzisiaj nie wiedziałem ze ktoś pisze że jest inaczej.
Spalanie na poziomie 7 litrów


Na autostradzie nie przekraczając 130 na godzinę. Realnie w mieście takim jak Warszawa w lato 8.5-9 litrów.Przy mojej nodze( nie jest to jazda eco

W moim 2007 roczniku rdzy nie ma.
to tyle. jak coś to chętnie jeszcze coś podpowiem.
Podczas, gdy obrabiasz mi tyłek nie zapomnij mnie w niego pocałować 

- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Solar, Pamiętaj o jednym :
Niech Ci nikt nie wmawia , że jak Ghia to coś tam jest super lepszego
Nazwa Ghia widnieje wtedy gdy ktoś kto kupuje wóz w salonie - rezygnuje z czegoś co jest w serii lub zamawia coś dodatkowo co nie było w tym samochodzie przez fabrykę zamontowane
Wtedy dodawany jest napis - nazwa Ghia
Ghia to może być prawie zupełny golas jak i fuul wypas
Pujdziesz do salonu kupić Forda - np. wersje naj naj - Titanium i zażyczysz sobie do całości np. szyber dach bo akurat ten nie ma i już wskakuje nazwa Ghia a znika Titanium
Niech Ci nikt nie wmawia , że jak Ghia to coś tam jest super lepszego
Nazwa Ghia widnieje wtedy gdy ktoś kto kupuje wóz w salonie - rezygnuje z czegoś co jest w serii lub zamawia coś dodatkowo co nie było w tym samochodzie przez fabrykę zamontowane
Wtedy dodawany jest napis - nazwa Ghia
Ghia to może być prawie zupełny golas jak i fuul wypas
Pujdziesz do salonu kupić Forda - np. wersje naj naj - Titanium i zażyczysz sobie do całości np. szyber dach bo akurat ten nie ma i już wskakuje nazwa Ghia a znika Titanium
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- Mateklobez
- Posty: 3372
- Rejestracja: 16 wrz 2009, 21:32
- Lokalizacja: Łobez / Rees
- Pojemność: 1597
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Hatchback
- Kontakt:
- WieSiu
- Posty: 23540
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
To tylko pogratulowaćleszek pisze:W moim 2007 roczniku rdzy nie ma.

Miałem zakodowane, jeszcze z "dawnych czasów", że GHIA to jest najbogatsze wyposażenie, ale faktycznie o blachach nie słyszłaem nic wcześniej.Jamszoł pisze:Niech Ci nikt nie wmawia , że jak Ghia to coś tam jest super lepszego
Praktyczne rady dla kupujących:
1/. Zainwestujcie w miernik grubości lakieru.
2/. Dajcie się wygadać sprzedającemu.
3/. Udajcie "wariata" np. zadając pytanie czy ASR to system zintegrowanych poduszek powietrznych ---hehehhe, można wiele wymyśleć....
4/. Następnie czy samochód jest po naprawach lakierniczych.
5/. Na koniec wyciagasz miernik i obserwujesz minę sprzedajacego
a tutaj zaraz komentarz:
- ten miernik jest za tani....
- miernik ten to gadżet...
- miernik ma pan niewyskalowany...
I wtedy niezwłocznie kierujemy go na dach ( ok. 90 um) a potem boczki.
Dzisiaj po takim "teatrze" Golf 2008r., - 90 dach, 350-480 cały lewy boczek., heheh
Polo, 2009 r. - stan igiełka wg sprzedawcy, - słupek -1390 , ..masakra....oczywiscie bezwypoadkowy....
Ale jeden mnie rozwalił całkowicie: ...panie samochód pan kupujesz do oglądania , czy do jeżdżenia....
Aha jeszcze wisienka na torcie..." panie 13-do 15 mikronów to trzeba doliczyć do oryginału , bo tyle łapie z powietrza.....cokolwiek to nie oznacza.
K^^^^rwa powinny być koncesje + egzamin państwowy dla komisantów ...hehehehhe
Ostatnio zmieniony 06 lis 2015, 19:57 przez Solar, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Pierwsze co należało by zrobić po podjechaniu do samochoda co chcemy oblukać to sprawdzić czy silnik jest ciepły czy zimny
Jak ciepły czy gorący to od razu se lepiej go odpuścić
Szwagier kiedyś sie umówił na oglądanie - mówie mu to po drodze
Zajeżdżamy a silnik odpalony i se pyka na wolnych obrotach
Podpinamy kompa a tam ? - pół czujników zwariowane
Chyba go na zaciąg odpalali

Jak ciepły czy gorący to od razu se lepiej go odpuścić
Szwagier kiedyś sie umówił na oglądanie - mówie mu to po drodze
Zajeżdżamy a silnik odpalony i se pyka na wolnych obrotach

Podpinamy kompa a tam ? - pół czujników zwariowane
Chyba go na zaciąg odpalali



Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Aha, jeszcze coś .."skąd tyle rdzy w komorze silnika?",- no panie a co pan chce z północnych landów ściągniety...woda od morza..." - hehehe
Zatem szukać tylko z południowych albo najlepiej lazurowe wybrzeże...
[ Dodano: Pią 06 Lis, 2015 ]
Jutro kolejna igiełka Golf 2008, krajowy, 1-szy właściciel.... dwie ryski na drzwiach, ale za to
w świętym mieście, może tutaj nie będą "ciulać" - dla tych z poza Śląska - oszukiwać , hehehhe.
Zatem szukać tylko z południowych albo najlepiej lazurowe wybrzeże...
[ Dodano: Pią 06 Lis, 2015 ]
Ja akurat jak do tej pory zawsze miałem zimny, ale też nie załączałem jak majstersztyk blacharsko-lakierniczy widać gołym okiem ....Jamszoł pisze:Pierwsze co należało by zrobić po podjechaniu do samochoda co chcemy oblukać to sprawdzić czy silnik jest ciepły czy zimny
Jak ciepły czy gorący to od razu se lepiej go odpuścić
Jutro kolejna igiełka Golf 2008, krajowy, 1-szy właściciel.... dwie ryski na drzwiach, ale za to
w świętym mieście, może tutaj nie będą "ciulać" - dla tych z poza Śląska - oszukiwać , hehehhe.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2015, 20:07 przez Solar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie zamienię ESSA na mercedesa.
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Solar, najlepiej to z polskiego salonu - przynajmniej masz instrukcje po polskiemu
I jeśli nic nie puka to na 100 było wymieniane a obcych landów - wszystkie gumy stare bo po co zmieniać jak nie puka
Nie puka u nich a po pół roku jazdy puka bo gumy stare a dziury ? to nowość dla takiego woza

I jeśli nic nie puka to na 100 było wymieniane a obcych landów - wszystkie gumy stare bo po co zmieniać jak nie puka
Nie puka u nich a po pół roku jazdy puka bo gumy stare a dziury ? to nowość dla takiego woza
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]