: 24 lis 2010, 17:32
....
Forum miłośników Forda Escorta
http://www.fordescort.pl/forum/
przecież to fizycznie niemożliwe !!!! prądy mierz na rozłączonym kompie. na wtyczkach powinny być numerki.majbiker pisze:Prądy nawet 18V . Auto dostawało prąd kablami o przekroju 14mm z innego auta . Sprawdzany prąd podawany kablami 13.6 -13.8 V.
Może cyfrowe pokazują jak jest zimno , nie wiem mam 3 mierniki i wartości się takie wyświetliły .leszek pisze:
przecież to fizycznie niemożliwe !!!! prądy mierz na rozłączonym kompie. na wtyczkach powinny być numerki.
majbiker pisze:Czyli można przyjąć że komp niema napięcia .
Czyli poszukiwanie imo pod deską ? Czy co ?
Jutro zmostkuje bezpieczniki i zobaczę co z prądem na wtyczce kompa . Jeszcze nie sprawdzałem jakie są prądy gdy kluczyk jest w pozycji zapłon .leszek pisze: przynajmniej na jednym pinie i to chyba na "1" powinieneś mieć pełne napięcie. bez względu na imo. to napięcie to po bezpieczniku pod maską prosto na kompa.
Zdjęta działają tylko światła , chyba postojowe , awaryjne wydają tylko ,,pierdzący,, dźwięk .Jamszoł pisze:Odłącz stacyjkę i zobacz czy nadal się będą świeciły kontrolki ?
Jutro sprawdzę prądy na odłączonej stacyjce .Jamszoł pisze:jeśli podłączasz bezpiecznik to kontrolki zaczynają żarzyć i pojawia się napięcie na którymś tam pinie przy stacyjce a jak stacyjkę odłączysz to kontrolki nie żarzą
A więc - kostka stacyjki pewnie robi bałagan
bałagan to jest z powodu padnietego akumulatora ,kontrolki sie zarza bo aku padnieteJamszoł pisze:A więc - kostka stacyjki pewnie robi bałagan
Jamszoł pisze:Tak można - gdzieś tu miałeś co do czego przy stacyjce
Pamiętaj , żeby czytnik immo widział kluczyk
Oki jutro zapodam prąd do ,, Góra lewa strona - kluczyk w położeniu 3 - rozrusznik ,, do tego żółtego i zobaczymy co będzie się działo .Jamszoł pisze: Stacyjka pracuje tak:
Dół lewa strona - zasilanie stałe
Dół prawa strona - kluczyk w połążeniu 2
Góra prawa strona - kluczyk w położeniu 1 ( zasilanie na radio )
Góra lewa strona - kluczyk w położeniu 3 - rozrusznik
Zeby iskra sie wytworzyła to cewka chyba musi dostac prad ,jesli zapoda prad z aku to na blacie powinny zapalic sie kontrolki bez przekrecenia kluczyka tylko trzeba odnalesc odpowiedni przewod ,nie wiem jak jest w rs ale napewno do modulu dochodzi kabel od sygnalu masa i ten zasilajacy czyli tzw po kluczyku wiec zasilanie pwinno sie pojawic na desce jeśli tak zrobi,no chyba ze dochodzi prad do tego kabla po przekreceniu kluczyka ...Jamszoł pisze:a skąd cewka będzie wiedzieć kiedy podać iskrę ?
To nie jest silnik typu F125p