Strona 6 z 9

: 07 paź 2009, 13:55
autor: Mikosz
A może mu chodzi o KOREKTOR KˇTA WTRYSKU ??? Skoro pisał że "cykający" <mysli>
Mimo wszystko niech wstawi zdjęcie to będziemy pewni o jaki zawór chodzi :)

: 07 paź 2009, 18:45
autor: wojtass123
Zrobiłem zdjęcie, na to wskazał gościu w sklepie z częściami jako przyczynę

: 07 paź 2009, 19:02
autor: Mikosz
Jednak miałem racje :) Można to kupić za ponad 200-300 zł na allegro.
czy ten korektor tryyyka jak dajesz na zapłon ???? Bo jak nie to do wymiany. Bardzo dużo o tym było napisane na forum mondka :)

: 07 paź 2009, 22:16
autor: wojtass123
Coś tam sobie tryka, jutro sie dokładnie przysłucham co, i jak czas mi na to pozwoli to podjadę na diagnostyke bo zlokalizowałem w mojej okolicy gościa co się w fordach specjalizuje moze on mi coś podpowie

: 08 paź 2009, 17:32
autor: wojtass123
Sprawdziłem dziś coś tam tryka ok 4 s po włączeniu zapłonu ale wydaje mi sie ze wcześniej głośniej bo było słychać w kabinie a dziś to tak ledwo ledwo słyszałem
Znalazłem tez na forum mondeo że ktoś miał też te same objawy i dopiero jak zaślepił egr to mu przeszło czy to możliwe ? I jak to z5obić nie odkręcając IC bo tam pisało że jest jakiś wężyk i wystarczy go zatkać ale dokładnie gdzie on jest to nie było napisane

: 08 paź 2009, 20:41
autor: kupiec
wojtass123 pisze:I jak to z5obić nie odkręcając IC
a co to za problem? dwie śruby i dwie opaski na wężach.
wojtass123 pisze:jest jakiś wężyk i wystarczy go zatkać
no jest takie badziewie i prowadzi hmm... sprawdze jutro i zrobie fotke, ale ja zaślepiłem zawór :)

: 08 paź 2009, 21:21
autor: Jamszoł
tykać przy pompie może też elektrozawór - zamykający dopływ paliwa po wyłączeniu zapłonu.
Po przekręceniu kluczyka , elektrozawór otwiera wlot paliwa do sekcji pompy.

: 08 paź 2009, 22:09
autor: wojtass123
jeszcze dzisiaj włoże głowe pod maske i przysłucham się dokładnie skąd to moje trykanie dochodzi . jak mozna nlaeźć to ustrojstwo na allegro bo korektora kąta wtrysku nie znalazłem

: 08 paź 2009, 22:19
autor: Jamszoł
3—zawór elektromagnetyczny zatrzymania silnika (zawór STOP),

: 08 paź 2009, 22:59
autor: wojtass123
przysłuchałem się i wyraźnie to trykanie dobiega właśnie z tamtych okolic
EGr to jest to co jest zaraz obok pompy z prawej ?

: 08 paź 2009, 23:04
autor: kupiec
wojtass123 pisze:EGr to jest to co jest zaraz obok pompy z prawej ?
nie, on jest z tyłu "za silnikiem" pod IC.
kurde bele :/ mam foty na telefonie tego zawora i jak go zaślepiałem ale bluetooth mi nie działa na kompie i nie mam jak ściągnąć zdjęć :/

: 09 paź 2009, 09:05
autor: Yagr
kupiec pisze:mam foty na telefonie tego zawora i jak go zaślepiałem ale bluetooth mi nie działa na kompie i nie mam jak ściągnąć zdjęć :/
wyślij se na maila a ze skrzynki juz prosto ;)

: 09 paź 2009, 18:53
autor: kupiec
Yagr pisze:wyślij se na maila a ze skrzynki juz prosto ;)
łatwo napisać ale ja to moge se mmsa jedynie wysłać :d całkowicie nie mam pojęcia o wysyłaniu zdjęć z tel na maila :/
jutro będzie nowy badziew do kompa to pościągam wszystkie zdjęcia.

: 09 paź 2009, 19:42
autor: wojtass123
ja tu gdzieś na forum widziałem jak sie zaślepia tego EGRa to chyba nawet Twoja robota była a tak generalnie to po co sie to robi czemu to służy ??

: 09 paź 2009, 19:53
autor: kupiec
Bo podobno mniej kopci i jest mocniejszy. ja to zrobiłem i jakos przyrostu mocy nie odczułem :/ a z kopceniem to może faktycznie troche mniej jak go przygazuje.
EGR zawraca część spalin nazad do spalenia. ekologia znaczy się. jak odkręcisz ten zawór to zobzczysz co tam jest w środku :shock: sodomia z gomorią :!: jak byś smoły nalał, i to wszystko wraca do cylindrów EGR se luknij fachowo