Strona 5 z 8

: 23 lis 2010, 22:01
autor: Yagr
majbiker pisze:Ten bezpiecznik chyba nie jest od przednich lamp bo na obrazku bezpiecznika widnieje ikona ( silnika ) .
za to ten brązowy przekaźnik to wg numeru przerywacz kierunkowskazów ;) Skoro ci robi zwarcie na kierunkach to znaczy moim zdaniem że po demontażu alarmu nie zmostkowałeś z powrotem odpowiednio kabelków. Alarm odcina albo pompe paliwa albo zapłon albo jeszcze cos innego. I w źle wymontowanym alarmie tkwi moim skromnym zdaniem problem (co nie znaczy że nie może to byc powiązane z immo).

: 23 lis 2010, 22:17
autor: majbiker
Yagr pisze:] za to ten brązowy przekaźnik to wg numeru przerywacz kierunkowskazów ;) Skoro ci robi zwarcie na kierunkach to znaczy moim zdaniem że po demontażu alarmu nie zmostkowałeś z powrotem odpowiednio kabelków. Alarm odcina albo pompe paliwa albo zapłon albo jeszcze cos innego. I w źle wymontowanym alarmie tkwi moim skromnym zdaniem problem (co nie znaczy że nie może to byc powiązane z immo).
Tych brązowych przekaźników w skrzynce jest 6 szt . Alarm - centralkę alarmu wywaliłem dzisiaj .
Bez niej też auto normalnie funkcjonowało . Nie jest to mój 1 ess w którym ten alarm montowałem i z którego centralkę wywalałem .

Czy komp od każdego rs2000 jest taki sam , czy to się szuka tak jak skrzynkę bezp. pod wyposażenie .
Jak stwierdzić że imo. jest przy kompie , a nie za deską rozdzielczą ? .
Czy jeśli imo. jest odseparowany od kompa , to na jaki mogę go podmienić ?

: 23 lis 2010, 23:05
autor: leszek
Jak wykombinować na którym pinie ma się pojawić napięcie po przekręceniu stacyjki w 2 pozycji
37,57,1 .

majbiker pisze:Czy komp od każdego rs2000 jest taki sam

najpierw go rozbierz i sprawdz czy coś się w nim nie popaliło.

i jeszcze taka sprawa....... polutuj sobie w wolnej chwili starą skrzynkę bezp. na pewno ta co kupiłeś ma taki sam symbol jak stara ???

: 23 lis 2010, 23:10
autor: majbiker
leszek pisze:
Jak wykombinować na którym pinie ma się pojawić napięcie po przekręceniu stacyjki w 2 pozycji
37,57,1 .

majbiker pisze:Czy komp od każdego rs2000 jest taki sam

najpierw go rozbierz i sprawdz czy coś się w nim nie popaliło.

i jeszcze taka sprawa....... polutuj sobie w wolnej chwili starą skrzynkę bezp. na pewno ta co kupiłeś ma taki sam symbol jak stara ???
Skrzynka jest identyczna , wszystkie symbole, cyfry,litery , i inne bajery są identyczne .
Stara się lutuje .
Ze starą i z nową tak samo się działo -- kontrolki się zażyły .
Jutro dobieram się do kompa .

: 23 lis 2010, 23:45
autor: Yagr
majbiker pisze:Tych brązowych przekaźników w skrzynce jest 6 szt
i wszystkie maja oznaczenie 96FG14N089AA???

: 24 lis 2010, 00:11
autor: WieSiu
no najgorsze jest ze ze schematow w zaleznosci od rocznika rozne sa umiejscowienia bezpiecznikow. Moze to jest ten bezpiecznik co wyczytalem w instrukcji, odpowiadajacy za sonde lambda.

Moj komputer z RS z roku 1996 ma immobilizer wbudowany w komputer. I wtedy wymieniajac komputer musisz tez dostac kluczyk od tego komputera, jak masz immobilizer osobno to wymieniasz tylko komputer na wersje bez immobilizera wbudowanego i Twoj oryginalny kluczyk powinien dzialac.

: 24 lis 2010, 08:11
autor: majbiker
Yagr pisze:
majbiker pisze:Tych brązowych przekaźników w skrzynce jest 6 szt
i wszystkie maja oznaczenie 96FG14N089AA???
Wszystkie oznaczenia/symbole mają identyczne .

: 24 lis 2010, 08:34
autor: Yagr
majbiker pisze:Wszystkie oznaczenia/symbole mają identyczne .
no to ciekawa kombinacja, bo przerywacz nie działa tak samo jak standardowy przelaźnik :-| Zresztą... kto ich tam wie... Może też źle przetłumaczony jest opis tego przekaźnika i nie jest to przerywacz kierunków tylko przekaźnik a przerywacz jest gdzie indziej... ;)

: 24 lis 2010, 09:00
autor: majbiker
Uzbrojona skrzynka
Obrazek


Przekaznik / Kolor / Obwod
Rozpiska znaleziona w necie .

R1 / czarny /blokada kierownicy-przelacznik zaplonu
R2 / brazowy / uklad sterowania praca silnika
R3 / brazowy / pompa paliwowa
R4 / brazowy / praca silnika
R5 / szary / ogrzewanie tylnej szyby i lusterek
R6 / czerwony / przerywacz przednich wycieraczek
R7 / pomaranczowy / przerywacz tylnej wycieraczki
R8 / brazowy / swiatla mijania
R9 / brazowa / swiatla drogowe
R11 / zolty / opoznienie gasniecia oswietlenia wewnetrznego
R13 / zielony / imobilizer silnika
R14 / bialy / sygnal ostrzegawczy "swiatla wlaczone"
R15/ brazowy / przednie swiatla przeciwmgielne
R16 / niebieski / uklad spryskiwaczy reflektorow
R17 / nieb.-brazowy / przelacznik klimatyzacji
R18 / zielony /swiatla dzienne (w niektorych krajach)
R19 / brazowy / tylne swiatlo przeciwmgielne
R20 / niebieski / swiatla dzienne (w niektorych krajach)
R22 / bialy / system alarmowy

: 24 lis 2010, 09:01
autor: cidzej
ja mialem podobne cyrki z kontrolkami z tego co pamietam jak mi bezpiecznik od świateł stopu poleciał :/ ale ja mialem dziwne mk5

ja bym jednak posprawdzal punkty masowe - w szczegolnosci mase kompa i silnika. dziwne jest to, ze na ktoryms z pinow masz jakies 10V. wszedzie powinno być napiecie takie jak na akumulatorze. sprawdz przekaznik glowny zasilania, najlepiej to podmien na inny.

mnie sie wydaje, ze to nie immo sie spsulo tylko nie ma poprawnego zasilania

: 24 lis 2010, 09:28
autor: orion
W razie czego mam kompa do rs2000 wersja z immo , tyle że od mk6 więc nie mam pewności czy do twojego podejdzie ale zawsze można spróbować.

: 24 lis 2010, 09:36
autor: majbiker
Mój komp
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Na których pinach w kostce kompa powinno dochodzić napięcie ?
Na których pinach w kostce kompa powinno wychodzić napięcie jak jest sprawny ?
Czy ten komp jest razem z imo ?

: 24 lis 2010, 14:47
autor: leszek
Na których pinach w kostce kompa powinno dochodzić napięcie ?
1,37,57. :)

: 24 lis 2010, 16:26
autor: majbiker
...

: 24 lis 2010, 16:41
autor: Yagr
Dżizas.... co za napięcia :shock: Tam raczej nigdzie nie powinno być więcej niż jakieś 14V...
Na pewno miernik ci nie wysiadł? Bo jeśli nie to gotów jestem podejrzewać że masz aku 24V :DDD Ewentualnie regulator napięcia tak wariuje ale przecież mierzyłeś bez uruchomionego silnika na bablach z innego auta więc altek nic nie robił....