Strona 5 z 5

: 27 sty 2010, 08:24
autor: cidzej
panowie, a skad wiecie w jakiej pozycji znajduje sie zawór bocznikowy po odpieciu ?? :> może 15-20 a może akurat go złapiecie na 80% otwarcia ?

generalnie co by sie nie dzialo to krokowy powinien to skorygowac - skoro nie jest w stanie to znaczy, ze cos sie .....

dalej obstawiam regulator w alternatorze ;)

i neich nikt nie mowi, ze nie da sie jechac na 1 czy 2 biegu bez gazu, bo takie rzeczy to sie maluchem/cinquecento da robic a tym bardziej da rade to zrobic SPRAWNYM silnikiem na wtrysku. ja swoim bez uzycia gazu (pedału, bo oczywiscie jade na LPG :D ) wtaczam sie w korkach na wiadukty i nic nie szarpie. jak zaczelo mi szarpać w lagunie to po wymianie szczotek w regulatorze znowu przestalo :D

: 27 sty 2010, 08:59
autor: Yagr
cidzej, ale "krokwiec" w RSie ma tłoczek na sprężynce i jak odepniesz zasilanie to wraca do maksymalnego zamknięcia. Tzn, sprężyny nie ma w samym elektromagnesie/ceweczce ale jest (i to podwójna) na trzpieniu w tym kanale obejściowym. Pamiętaj że to jest elektrozawór a nie klasyczny silnik krokowy ;)

: 27 sty 2010, 15:41
autor: Jamszoł
Pamietajcie , że Ven mówił , że kangurzy na prostej a pod górke jest OK
Ja nadal obstawiam przepustnicę - bocznik jest sprawny.
Co do alternatora - mam wymieniony regulator na nowy - altek jest w 100 % sprawny - (sprawdzone) a i tak idzie kangur jak trza :mrgreen:

: 27 sty 2010, 16:48
autor: cidzej
mały OT: Jamszoł, a jak u Ciebie z zaworem odpiwetrzania skrzyni korbowej ?

: 27 sty 2010, 17:43
autor: Jamszoł
Nigdy go nie sprawdzalem - musiał bym mieć zamiennik - poza tym u mnie podejrzana jest przepływka ale tą sprawdzę jak będzie ciepło - dawcę mam ale teraz mi się nie chce bo za zimno.
mnie nie przeszkadza , że kangurzy bo nigdy nie korzystam z takiego stylu jazdy.