[MK5] Wysokie obroty,gdy sie zagrzeje gaśnie

Moderator: Moderatorzy

Daniel-K

Post autor: Daniel-K »

Tak,na liczniku pokazywało temperature,wentylator się włączał więc wydaje mi się że to nie to.Na zdjęciu zaznaczyłem,tam właśnie jest ten cypelek i dwa kabelki biało-brązowe...
Ale spokojnie,jutro w dzień popatrze i zobacze do czego powinny dochodzić.
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Możliwe , że czujnik temp . ten co podaje impuls do kompa jest odłączony - jest pod spodem
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Daniel-K

Post autor: Daniel-K »

No jutro jeszcze posprawdzam te wszystkie czujniki... O ile sie ciemno nie zrobi znowu tak szybko ...:grin:

[ Dodano: Sro 09 Gru, 2009 ]
---Panowie,podpowiedzcie mi jeszcze z jaką siłą na kluczu dynamometrycznym dokręca się głowicę w moim 1.6 8v CVH ?
Byłbym bardzo wdzięczny.
Po 90 i na końcu 105 ?

[ Dodano: Sro 30 Gru, 2009 ]
No więc razem kolegą wymienilismy uszczelke pod głowicą,termostat,paliwa..,Już nawet wiem co bylo przyczyna nie odpalania silnika... Pompa.I wlasnie mam pytanie.Bo u mnie pompa chodzi ale ma dziwny dzwiek,taki jak normalnie tylko taki jakby z powietrzem cos ciągła albo i bez... Co to może być ? Koło wlewu paliwa jest jakas puszeczka i z niej ida przewody min do filtra weglowego ,ma cos to wspolnego z tym?Czy tam jest jakis zaworek czy cos? Czy poprostu pompe wymienic i bedzie git...
ODPOWIEDZ