Strona 5 z 6
: 19 lip 2009, 19:39
autor: WieSiu
robertford pisze:No ja potrzebuję 45Ah to chyba bedzie mniejszy?

mozesz spokojnie wziasc do ok 55Ah,jak cena bedzie podobna. Na pewno bedzie duzo mniejszy

Przy okazji obejrzysz sobie co tam czas zgotowal pod akumulatorem

: 19 lip 2009, 19:44
autor: robertford
AAAAAAAA i tu was zaskoczę po tylu latach z 1996 roku jest tam normalny lakier taki jak na nadwoziu. ( BEZ PRZESADY )

: 19 lip 2009, 19:50
autor: robertford
Niewierzycie mi. To wam zrobię zdjęcia komory aku. Jest niebieska tak jak lakier karoserii ( mors

ki perła )
: 19 lip 2009, 19:52
autor: Jamszoł
Ja wierzę - u mnie też pod aku jest normalny lakier
: 19 lip 2009, 19:58
autor: robertford
Nie no dobra.

: 19 lip 2009, 20:04
autor: robertford
Dalej spam. HAHHHHAH
: 19 lip 2009, 21:51
autor: novy
kupiec pisze:to
novego zdjecia i jakieś tam prawa autorskie ma
niech wstawi co by nie było że tantiemy traci

wywaliłem zdjęcia tak więc możesz wstawić

: 19 lip 2009, 21:54
autor: Jamszoł
Ale ty opis musisz zrobić
: 19 lip 2009, 21:58
autor: novy
To prędzej szwagier by musiał opisywać bo ta modernizacja była w jego śp. zetecu

: 19 lip 2009, 22:02
autor: kupiec
ale foty od Ciebie

dobra, rozkręce swoje i zrobie foty jak to wyłąda "w środku"
: 20 paź 2013, 19:22
autor: Mikosz
Napisze posta na moim starym temacie
W 44 tygodniu będę w PL i mam zamiar zawitać do sklepu z akumulatorami w celu sprawdzenia stanu aku za pomocą testera pod obciążeniem gdyż nie wiem ile lat siedzi w Oplu i nie wiem w jakim stanie jest czy wogóle w zimie odpali.
Gość testerem pod obciążeniem sprawdzi i jaka wartość volta będzie minimum czy maksimum że akumulator będzie nadawał na śmietnik ? jakieś 9 V to będzie padaka ? do ilu Volta pod obciążeniem aku wytrzyma mrozy ?
Wolę Was słuchac niż gościa bo może będzie mnie ściemniał że za słaby i trza kupić nowy byleby zarobił na tym.
: 20 paź 2013, 19:31
autor: kris
Z tego co słyszałem jeśli jest poniżej 12 V to padaka,ale ile w tym prawdy to nie wiem

: 20 paź 2013, 20:03
autor: Yagr
Gdy w pracy mierzymy akumulatory pod obciążeniem to po pierwsze pomiar dokonywać trzeba na naładowanej baterii a po drugie za zużyte uważamy te, których napięcie pod obciążeniem spada poniżej ok.9V (tester A600)
: 20 paź 2013, 20:07
autor: Mikosz
Czyli jeśli na testerze będzie powiedzmy 10 V to przeżyje chociaż jedną zime ?? Byleby wytrzymało jakieś pół roku i sprzedam Opla.
Z tego co widziałem aku to siedzi BRANFORD 450 A. Były ubytki to dolałem koło pół litra destylki. Odpala na dotyk ale co potem to sprawdzian. Wole nie mieć problemów z odpalaniem bo mieszkam na wsi a na dworzec mam 4,5 km z buta

: 20 paź 2013, 20:26
autor: Yagr
Mikosz, jak pod obciążeniem spadnie do 10 a zaraz wróci do tych ponad 12 bez obciążenia to aku sprawny - gość co ci będzie mierzył to ci powie, a jak będzie miał cyfrówkę to i sam wyświetli czy dobry czy nie, a jak będzie miał tester z drukarką to jeszcze wydruk dostaniesz na pamiątkę
