Strona 5 z 6

: 20 mar 2008, 10:13
autor: Przemo
hehe:D

a co myslicie o tym wynalazku?
Bardzo wydajny kompresor elektryczny napędzany
silnikiem o mocy 4-8 KM gwarantuje duży przyrost
mocy i momentu obrotowego.
Produkowany przez TK TURBOS THOMAS KNIGHT,
którego przedstawicielem w Polsce jest AT2000.
Na zdjęciu obok najczęściej instalowany kompresor,
model ESC 350CM, który zapewnia ciśnienie dołado-
wania na poziomie 5-6 PSI. Dzięki takiej sprawności
można , zależnie od pojemności i typu silnika, uzys-
kać 35-50% mocy więcej.

Obrazek
Obrazek

ile to kosztuje wiecie moze? wedlug mnei taka ozdoba powinna kosztowac 50zl bo 5-6PSI to mniej nizbym podlaczyl kompresorek do pompowania opon :grin:

: 20 mar 2008, 10:26
autor: emceha
Przemo pisze:ile to kosztuje wiecie moze? wedlug mnei taka ozdoba powinna kosztowac 50zl bo 5-6PSI to mniej nizbym podlaczyl kompresorek do pompowania opon
No to Cię zaskoczę bo rozmawiałem z Panem z firmy AT2000 i koszt takiego elektrycznego kompresorka to około 3500 pln

: 20 mar 2008, 11:15
autor: Przemo
no wlasnie znalazlem juz cene i najtanszy da sie kupic za 1800zl ale jak to dziala? zapalam silnik i to caly czas pompuje 5-6psi?

: 20 mar 2008, 13:26
autor: emceha
Sądzę że nie cały czas bo miał byś tylko dolny zakres obrotów polepszony ;) Zadzwoń i zapytaj.

: 20 mar 2008, 20:18
autor: Yagr
E-turbo, jeśli ma dobrze działać i dawać zauważalny przyrost mocy to musi mieć w aucie porządną instalację elektryczną. W profesjonalnie robionych autach e-turbo ma własne zasilanie z dodatkowych akumulatorów i to najczęściej 24V... ten mały e-turbo od TKT (ESC 350) jest napędzany wg specyfikacji producenta 8 KM silnikiem elektrycznym zasilanym własnie 24V instalacją dodatkową...
http://www.boosthead.com/product.php

: 20 mar 2008, 23:01
autor: yezozwierz
też tym się interesowałem ale to porażka totalna. Wykresów z hamowni różnych aut nie pokażą bo to jest łamanie praw dot. ochrony danych osobowych! Paranoja.. Co do zasady działania, to działa tylko na "pełnym gazie". Mocy da tyle co i suszarka :P Nie no poważnie to jest bez sensu tyle kasy wydać, a pytałem to w RQB wg nich ten kompresor za 3500 dałby wzrost coś 30% chyba max, a wiadomo że każdy swoje chwali co nie :D ? tak więc nie polecam wydawania kasy na suszarki.

Muchowcu jeden ty mi tu nie fanzol, kto pierwszy wymyślił uturbianie RQB co :D ? I kto się do tego zabierał jak pies do jeża?? (jeż akurat przypadkowy w tym zdaniu) Kto stuningował RQB MS na Gofra III 75PS :P?? Odpowiedź brzmi: TY :P

A i owszem fakt, grila robie już niewiadomo jak długo ale za to bedzie fajny efektos :D

A co do turbienia to posiadam już:
-wtryski 380ccm (albo 360 czy 370 nie pamietam dokladnie)
-listwa wtryskowa do tychże wtrysków
-kolektor wydechowy pod turbo
-flansza do kolektora
-turbina Garett T3

a więc zostało:
-intercooler
-orurowanie do niego
-zderzak na przeróbkę (właśnie kupuję)
-uszczelka pod głowicę sztuk 2
-płyta alu 1,5mm odprężająca (żeby ją zrobić potrzebuję uszczelkę na wzór)
-strojenie na ecumasterze

no i oczywiście takie pierdułki typu:
-szpilki kolektora
-szpilki głowicy
-wentylator chłodnicy (moze uda się na tym co jest)
-dorobienie down pipe'a
-zmiana środkowego tłumika na przelot bądź wspawanie tam rułki
-wszelkie inne niespodzianki które wynikną w międzyczasie :)

no i oczywiście poskładanie tego wszystkiego.

Wyłożyłem wam wszystko jak na tacy :)

: 21 mar 2008, 09:08
autor: emceha
yezozwierz pisze:Kto stuningował RQB MS na Gofra III 75PS
He he zamienił stryjek siekierke na kijek :P Spokojnie jeszcze się Książę ponajeżdża :mrgreen: Kiedys kupię jakiegoś zakapióra i CI ta suszarka nie pomoże :twisted: Nie no żarty żartami ale jestem ciekwa Mariuszowej dłubanki bo spędziliśmy godziny na wymyślaniu sensownych rozwiązań takiej przeróbki i warto by było żeby chociarz jeden z nas doprowadził to do końca bo tak to wyjdzie że zmarnowaliuśmy dużo czasu na klachanie o dupie maryny :razz:

: 21 mar 2008, 14:45
autor: yezozwierz
Może to mało tuning silnika ale pod tuning układu chłodzenia to można podciągnąć :P
oto efekt moich prac:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 21 mar 2008, 15:46
autor: Przemo
no no cos ruszylo :mrgreen: czekam na foto relacje z montazu tych "gratow" :razz:

: 21 mar 2008, 23:38
autor: yezozwierz
Turbo graty będą montowane za wiele wiele czasu, choć mam nadzieję ze w tym roku wyjadę na ulice z turbiną :) Fotorelacji raczej nie będzie. Zawsze jak coś robię to obiecuję sobie że zrobie zdjęcia na róznych etapach ale jakoś nic z tego nigdy nie wychodzi :)

: 22 mar 2008, 21:10
autor: emceha
yezozwierz pisze:Fotorelacji raczej nie będzie. Zawsze jak coś robię to obiecuję sobie że zrobie zdjęcia na róznych etapach ale jakoś nic z tego nigdy nie wychodzi
To ja Cię k**wa przypilnuję żebyś wykonał fotorelację :twisted:

: 22 mar 2008, 22:27
autor: yezozwierz
To cwaniaku mi pomóż to składać :P

heh oswiadczam wszem i wobec że prace zwalniają. w poniedziałek jadę po Escorta RS'a więc kasy na turbo będzie mniej a w zasadzie prawie nic :D

: 23 mar 2008, 13:38
autor: Jamszoł
Turbo już nie będzie ci potrzebna jak będziesz jeździł RS - em . :mrgreen:
Następnym stadium będzie Cosa . ;)

: 23 mar 2008, 14:03
autor: Przemo
ee to szkoda :cry: na kiego ci RS? :mrgreen: cena za Cosa przeraza :razz:

: 23 mar 2008, 19:12
autor: yezozwierz
A poto żeby mieć czym jeździć jak XR będzie w garażu składany :) a nie chcę jeździć kantem czy cinkolem jak za tą kasę mogę mieć RS'a :D

PANOWIE TO SIĘ ZOWIE FANATYZM! :)