Strona 5 z 11

: 29 mar 2007, 19:59
autor: Patryk
Niestety musze Cie rozczarowac, jezeli masz skrzynke bezpiecznikow starego typu, a sadzac po roczniku i modelu essiego to tak wlasnie jest, to ten przekaznik Ci NIE ZADZIALA, wiem mam oba czyli zielony i niebieski, zielony ma dokladnie taka sama budowe i schemat i fryty nie dziala a skrzynke mam dobra bo ja niedawno robilem to wiem :!:

: 30 mar 2007, 09:34
autor: cidzej
może jednak problem leży gdzie indziej, może to kwestia tego niebieskiego przekaźnika

: 30 mar 2007, 13:32
autor: Patryk
hmm byc moze ale ja w to watpie, zeby to sprawdzic to powinienem skrzynke wyciagnac, zbadac ktore kabelki w tych kostkach od czego sa a nastepnieprzemierzyc skrzynke i sprawdzic czy to wszystko by dzialalo, no chyba ze moze ma ktos schemacik elektryczny skrzynki starego typu :?: :cool:

: 30 mar 2007, 23:40
autor: KuRowSKi
Ja w "MK5" narazie zrobiłem inaczej zworke. Wyciągłem tą orgyginalną która jest w miejscu dla zielonego przekaźnika, I zrobiłem zworke do miejsca gdzie ma być niebieski przekaźnik. W tej chwili światła zapalają mi się po przekręceniu stacyjki na zapłon. Działa bez przekaźników :lol:

: 31 mar 2007, 00:27
autor: Patryk
No spoko tylko to ma jedna wade a mianowicie palisz na swiatlach samochod a powinno byc tak ze jak juz zapalisz to sie wlanczaja :cool:

: 31 mar 2007, 07:00
autor: KuRowSKi
Będę próbował to zniwelować.

: 31 mar 2007, 13:10
autor: cidzej
KuRowSKi, mógłbyś jaśniej opisać jak to zrobiłeś albo dać fote ??

a swoją drogą to wystarczy zamiast zwory dać przekaźnik wyzwalany kontrolką ładowania i mamy automat załączający światła dopiero po odpaleniu :)

: 31 mar 2007, 13:13
autor: ARIEL
cidzej, dokładnie ja mam tak zrobione i jestem ztego bardzo zadowolony koszt przeubki tylko cena przekaznika :razz:

: 31 mar 2007, 13:17
autor: Patryk
ARIEL, opisz jaka masz skrzynke bezpiecznikow, ktore to sa kabelki, gdzie sie wpioles itd, moze nawet taki opis na strone glowna zrobic, przeciez to lepsze rozwiazanie niz oryginalne przekazniki z Forda :cool:

: 31 mar 2007, 13:18
autor: ARIEL
Patryk, ja się wpiołem do przełącznika zespolonego ;)

: 31 mar 2007, 13:21
autor: cidzej
ARIEL, kurde ale gdzie ?? podaj chociaż kolor kabla !!

: 31 mar 2007, 13:25
autor: ARIEL
niepamiętam musiał bym rozkręcic pod kierownicą .ja pokoleji ucinałem i łączyłem aż trafiłem :mrgreen:

: 31 mar 2007, 13:25
autor: Patryk
ARIEL, wylewny :razz: a jaka masz skrzynke bezpiecznikow typu starego czy nowego :?: po dacie mysel ze starego ale to juz musisz sam potwierdzic

: 31 mar 2007, 22:44
autor: WieSiu
ale Wy sie boicie tego odpalania auta na wlaczonych swiatlach,skoro ja diesla po nocy gdzie temperatura ponoc jest kolo 3 stopni odpalam bez problemu,to Wy tymbardziej odpalicie benzyniaki :) Dlatego jak dla mnie oryginal jest najlepszy :D

: 31 mar 2007, 23:20
autor: Patryk
Ja sie nie boje, ja poprostu chce miec lepsze rozwiazanie niz oryginalne, jak sie odpala na wlonczonych swiatlach to zarowki dostaja w tylek, akus, alternator itd a ja bede mial lepiej :mrgreen: