Swiatła do jazdy dziennej

Moderator: Moderatorzy

Patryk

Post autor: Patryk »

Niestety musze Cie rozczarowac, jezeli masz skrzynke bezpiecznikow starego typu, a sadzac po roczniku i modelu essiego to tak wlasnie jest, to ten przekaznik Ci NIE ZADZIALA, wiem mam oba czyli zielony i niebieski, zielony ma dokladnie taka sama budowe i schemat i fryty nie dziala a skrzynke mam dobra bo ja niedawno robilem to wiem :!:
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

może jednak problem leży gdzie indziej, może to kwestia tego niebieskiego przekaźnika
Patryk

Post autor: Patryk »

hmm byc moze ale ja w to watpie, zeby to sprawdzic to powinienem skrzynke wyciagnac, zbadac ktore kabelki w tych kostkach od czego sa a nastepnieprzemierzyc skrzynke i sprawdzic czy to wszystko by dzialalo, no chyba ze moze ma ktos schemacik elektryczny skrzynki starego typu :?: :cool:
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Ja w "MK5" narazie zrobiłem inaczej zworke. Wyciągłem tą orgyginalną która jest w miejscu dla zielonego przekaźnika, I zrobiłem zworke do miejsca gdzie ma być niebieski przekaźnik. W tej chwili światła zapalają mi się po przekręceniu stacyjki na zapłon. Działa bez przekaźników :lol:
Patryk

Post autor: Patryk »

No spoko tylko to ma jedna wade a mianowicie palisz na swiatlach samochod a powinno byc tak ze jak juz zapalisz to sie wlanczaja :cool:
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Będę próbował to zniwelować.
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

KuRowSKi, mógłbyś jaśniej opisać jak to zrobiłeś albo dać fote ??

a swoją drogą to wystarczy zamiast zwory dać przekaźnik wyzwalany kontrolką ładowania i mamy automat załączający światła dopiero po odpaleniu :)
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

cidzej, dokładnie ja mam tak zrobione i jestem ztego bardzo zadowolony koszt przeubki tylko cena przekaznika :razz:
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Patryk

Post autor: Patryk »

ARIEL, opisz jaka masz skrzynke bezpiecznikow, ktore to sa kabelki, gdzie sie wpioles itd, moze nawet taki opis na strone glowna zrobic, przeciez to lepsze rozwiazanie niz oryginalne przekazniki z Forda :cool:
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

Patryk, ja się wpiołem do przełącznika zespolonego ;)
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

ARIEL, kurde ale gdzie ?? podaj chociaż kolor kabla !!
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

niepamiętam musiał bym rozkręcic pod kierownicą .ja pokoleji ucinałem i łączyłem aż trafiłem :mrgreen:
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Patryk

Post autor: Patryk »

ARIEL, wylewny :razz: a jaka masz skrzynke bezpiecznikow typu starego czy nowego :?: po dacie mysel ze starego ale to juz musisz sam potwierdzic
Awatar użytkownika
WieSiu
Posty: 23601
Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
Lokalizacja: Wrocław
Pojemność: 1600
Rocznik: 1985
Generacja: MK3
Nadwozie: Sedan
Kontakt:

Post autor: WieSiu »

ale Wy sie boicie tego odpalania auta na wlaczonych swiatlach,skoro ja diesla po nocy gdzie temperatura ponoc jest kolo 3 stopni odpalam bez problemu,to Wy tymbardziej odpalicie benzyniaki :) Dlatego jak dla mnie oryginal jest najlepszy :D
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011

x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Patryk

Post autor: Patryk »

Ja sie nie boje, ja poprostu chce miec lepsze rozwiazanie niz oryginalne, jak sie odpala na wlonczonych swiatlach to zarowki dostaja w tylek, akus, alternator itd a ja bede mial lepiej :mrgreen:
ODPOWIEDZ