Strona 5 z 5
: 04 lut 2008, 15:27
autor: Jamszoł
Dokładnie tak - za pęcheżyki nie jest odpowiedzialna pompa paliwa ani pompka paliwowa - najprędzej właśnie źle przykręcony filter paliwa lub dobrze przykręcony ale zarąbany brudem - ewentualnie połączenie przewód paliwowy z filtrem na wejściu lub wyjściu - tam jest podciśnienie.
Chyba , że pęcheżyki powietrza są już przed filtrem to wtedy miejscem ich powstawania jest mieszalnik w zbiorniku.
: 04 lut 2008, 22:47
autor: Dola
filtr jest nowy , przewody zacisniete jak sie tylko da , a w przewodzie jest powietrze , przed filtrem nie ma ... to juz sam nie wiem, a pytam z ciekawosci bo koles w warsztacie mowil ze mial podobny problem w essim i zregenerował pompe i przeszło...
: 04 lut 2008, 23:45
autor: kupiec
no to coś ciekawego koleś mówi! co do powietrza to tak jak koledzy piszą a regeneracja pompy to (ja osobiście dowiadywalem się) od paru do nawet 1000 zł. osobiście robiłem "lekki" remont za 350 zeta (regulacja + wymiana pary części).
: 05 lut 2008, 14:54
autor: Jamszoł
Dola, wykręć powtórnie filtr paliwa - sprawdź uszczelkę gumową która w nim jest - jeśli jest wstawiona nowa to umieść ją spowrotem " do góry nogami" i przykręć powtórnie filtr.
Podczas przykręcania filtra - dobrze jest pod koniec przykręcania , pokręcić nie śrubą ale całym filtrem , żeby się pożądnie ułożył w uszczelce.Po całym zabiegu odpowietrz filtr i będzie OK.
Po mojemu - ktoś nie dokładnie przykręcił filtr - filtr źle się ułożył na uszczelce.
Wymianę filtra paliwa przy dieslach robię co najmniej 5 dziennie od co najmniej 25 lat.