Strona 5 z 5
: 07 cze 2007, 20:47
autor: Procurator
Ja po przejściu z Poloneza odczułem wielką zmiane w dynamice, aż się dziwiłem że to tylko ok 30 KM różnicy w mocy. Tyle, że ten samochód ma bardzo długie przełożenia, a silnik osiąga maksymalny moment obrotowy dopiero ok 4000 obr i jak jedziesz 40 km/h na trójce to ciężko będzie wyprzedzić nawet ciężarówke z piaskiem bez redukcji biegu.
pozdr
: 22 maja 2008, 10:09
autor: Procurator
alien pisze:kolega ma essiego identycznego prawie jak moj z tym ze inny silnik ja mam 1.6 16V a on ma 1.6 8V i szczerze ? jak sie czasem scigniemy czy cos to ja nie wiem gdzie on ma te 105 koni? moze on ma konie na biegunach bo bez problemu zostawiam go w tyle

Proste nie ma tych koni wcale. Ma za to przypchany układ dolotowy/wydechowy czy też filtr benzyny. Może też mieć wydmuchaną uszczelkę pod kolektor lub przebicia gdzieś w instalacji wysokiego napięcia, zły odstęp elektrod w świecach itp.
Nie wiem dokładnie jak chodzi 1.6 16v, ale mój 1.6 8v teraz na pewno lepiej ciągnie niż 1.8 TD. A chyba obydwa 1.8TD i 16 16v mają tą samą moc - po 90 KM.
Pozdr.