Strona 5 z 5

: 16 paź 2011, 15:47
autor: kaja29
No właśnie też myślałam że będzie tak łatwo...a tu jakieś dziwne cuś...

: 16 paź 2011, 15:56
autor: elnino
u mnie nie było łatwo, to był akt desperacji i wpychanie na siłę ręki od spodu auta. Okazuje się, że jak człowiek zdesperowany to dostaje drugiego łokcia i potrafi zgiąć rękę niędzy nadgarstkiem a łokciem jeszcze w dwie strony :mrgreen:

: 16 paź 2011, 16:00
autor: kaja29
tylko się zastanawiam czy można trochę izolacji odciąć od plusa przy altern.żeby podłączyć ten kabelek do akumul.?
bo to jest podłączone na takie piny jak w przekażniku,czekam na odpowiedż,bo się ściemnia :cry:

: 16 paź 2011, 16:03
autor: elnino
pewnie można ale to już trochę takim druciarstwem zalatuje i nie sądzę by było to trwałe.

: 16 paź 2011, 16:15
autor: mateusz_175
Przed zimą wymień także filtr paliwa :)
Według mnie w Escorcie nic nie powinno się dziać jak się jeździ na rezerwie, bardzo często tak jeżdżę i nie było nigdy przez to problemów. W BMW ponoć lepiej jeździć zawsze powyżej rezerwy bo coś tam, ale Escort nie jest taki wymagający więc myśle że bez obaw można tak jeździć :P
Według mnie te dodatki do paliwa z tym czyszczeniem wtrysków to kasa w błoto, lałem to w tamtym roku i żadnej poprawy, lepiej zatankować za to paliwo albo piwo wypić :P

Mikosz chyba pisał żeby przeczyścić rozrusznik. Także polecam to zrobić, też mnie czeka w tym tygodniu ten zabieg. Po czyszczeniu i nasmarowaniu dużo lepiej kręci :)
Jeżeli nie dasz rady zrobić tego samemu to daj komuś co troszke wie niech Ci to zrobi :)

No i czekam na prezentacje auta w odpowiednim dziale oraz zdjęcia :)

: 16 paź 2011, 16:30
autor: kaja29
mateusz_175 pisze:Przed zimą wymień także filtr paliwa :)
filtr wymieniłam w czerwcu bądż też lipcu na nowy Boscha

[ Dodano: Nie 16 Paź, 2011 ]
Więc wszystko poskręcane,kabelki również już pomontowane :roll:
Autko odpaliło bardzo ładnie,nawet bym powiedziała że jeszcze nie odpalał tak.Po 1 podgrzaniu świec nawet się nie męczył,ruszył od kopa :razz:
A silnik o dziwo jakby równiej chodził,tzn.nie falowały mu już tak obroty.
Ale test będzie miał jutro rano,to zobaczymy jaki będzie miał jutro nastrój :smile:
Na obecną chwilę jestem wam bardzo wdzięczna za wszelkie wskazówki.
Ale mechanik by ze mnie zdarł :evil:
A tu kochane chłopaki pomogły :grin:
Więc jutro przekażę co i jak.
A tera jakieś śniadanko z obiadkiem trzeba zjeść,i kąpiel.

: 16 paź 2011, 21:20
autor: Jamszoł
No i powoli robi się z Ciebie niezły mechanik
Za moment będzie wymiana poglądów itd a w przyszłym roku to Ci nie popuścimy
Zlot musisz zaliczyć obowiązkowo :mrgreen:

: 17 paź 2011, 18:10
autor: kaja29
Obiecałam napisać jak się autko sprawuje.Więc ładował się w nocy aku,żeby nie było nie miłych niespodzianek.
Mały mrozik zawitał w moje strony bo szybki były białe,2 razy grzane świece i ...odpalił :grin:
Nie było cudów,ale odpalił,silnik chodzi lepiej,ponieważ do tej pory tak falowały obroty że cała gałka od biegów trzęsła się jak osika.A teraz ani drgnie.Więc może to było te falowanie obrotów :?:
Dziś już nie wyciągam aku,do domku,i zobaczę co będzie jutro rano.
Tylko znów był problem przy tankowaniu :mad: pistolet odskakiwał....prawie się paliwo wylewało :cry: Nie wiem co z tym zrobić.
Ale podsumowując to są i tak plusy;
-AUTKO ODPALIŁO
-NIE KOPCI
-RÓWNO CHODZI :lol:

: 17 paź 2011, 18:35
autor: Jamszoł
Może być jednak tak , że wąż odpowietrzający w środku jest zmurszały i się po prostu zatkał - prawie zatkał
Przy niskim stanie paliwa - jednak proponował bym go odkręcić i sprawdzić

: 17 paź 2011, 18:43
autor: elnino
kaja29 pisze:-AUTKO ODPALIŁO
-NIE KOPCI
-RÓWNO CHODZI
i to najważniejsze. Oby nie zawiódł już nigdy ;) a teraz czekamy na prezentację forda i właścicielki!

: 17 paź 2011, 18:43
autor: kaja29
Hmm.... wąż wygląda na bardzo dobry.
Właściwie to mnie zastanawia co to jest za taki filterek (chyba)przy tych dwóch grubszych rurkach idą 2 mniejsze.Takie wąskie jak przy wtryskach,tylko czrne plastikowe-jedna końcówka idzie do góry tego filterka a druga wychodzi.Nie wiem może tam jest coś nie tak.

: 17 paź 2011, 19:27
autor: Jamszoł
Rurka ta idzie dalej do komory silnikowej - do kolektora ssącego
Wyciąga opary paliwa i daje je do spalenia w silniku
Nie ma innego wyjścia - trza wymontować ten wąż ten co nie idzie do wlewu , tylko ten drugi co dochodzi do wlewu z boku
Jednym wlatuje paliwo do baku - drugim wylatuje powietrze podczas tankowania
Otworek od tego węża powinnaś zauważyć we wlewie

: 17 paź 2011, 19:33
autor: kaja29
Postaram się tam zajrzeć ale dopiero w czwartek ,bo mam napięty grafik od jutra.
Od 7 szkolenia,póżniej praca do 18 :mad: i domek zobaczę dopiero o 19 jak dobrze pójdzie aaa .
Postaram się o kabelek do telefonu i załonczę zdjęcia autka,i swoje.
więc do czwartku muszę się przemęczyć z tym tankowaniem.
Miejmy nadzieję że tylko odpali jutro.
Pozdrawiam cieplutko.