: 07 maja 2011, 19:59
Jak sprzęgło działa i się nie ślizga, to nie masz się czym martwić.
Ja po turbieniu swojego, po przekładce skrzyni z fiesty, nie będąc nawet pewien że to wszystko wytrzyma, po prostu wsiadłem w auto i zrobiłem w długi weekend majowy trasę Sosnowiec
Warszawa
Łeba
Bydgoszcz
Łódź
Częstochowa
Sosnowiec, i wszystko działa do teraz.
Oczywiście w Łebie byłem 3 dni.
A co do paliwa - to mogę napisać że o ile wolnossak lepiej działa na OR i BIO, to w przypadku TD nie widać różnicy - można by powiedzieć że na OR jest nawet minimalnie słabszy. Na BIO jest w porządku.
Cóż.![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja po turbieniu swojego, po przekładce skrzyni z fiesty, nie będąc nawet pewien że to wszystko wytrzyma, po prostu wsiadłem w auto i zrobiłem w długi weekend majowy trasę Sosnowiec
![n ->](./images/smilies/013.gif)
![n ->](./images/smilies/013.gif)
![n ->](./images/smilies/013.gif)
![n ->](./images/smilies/013.gif)
![n ->](./images/smilies/013.gif)
![n ->](./images/smilies/013.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
A co do paliwa - to mogę napisać że o ile wolnossak lepiej działa na OR i BIO, to w przypadku TD nie widać różnicy - można by powiedzieć że na OR jest nawet minimalnie słabszy. Na BIO jest w porządku.
Cóż.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)