: 05 sty 2010, 17:10
Nie wiem co kombinować będziesz ale ja bym zrobił tak , żeby była i linka i elektryczne otwieranie .Albercik pisze:przyciski do szyb, z otwieraniem klapy bagażnika.
Forum miłośników Forda Escorta
http://www.fordescort.pl/forum/
Nie wiem co kombinować będziesz ale ja bym zrobił tak , żeby była i linka i elektryczne otwieranie .Albercik pisze:przyciski do szyb, z otwieraniem klapy bagażnika.
Więc skoro jest UNIWERSALNY, to na pewno nie będzie pasować do oryginalnych wiązek.uniwersalny sterownik zamka centralnego
Wiekszosc rzeczywiscie nie ma,ale wersje z podwojnym ryglowaniem maja centralke. Moj cabrio maBlazey pisze:Po drugie - nie napisałem ci przypadkiem, że oryginalny centralny bez pilota z escorta NIE MA ŻADNEJ CENTRALKI?
Ja mam MK7 z 1999 roku i też mam otwieranie bagażnika w kluczyku oryginalnie. Kluczyk mam taki:Albercik pisze:I myślę tu nad sterownikiem od Foki MK1 Kombi, gdzie sterowanie było w kluczyku...
tez za duzo na ten temat nie wiem,ale spotkalem sie z tym w 2 escortach,ze jak jest ta centralka od podwojnego ryglowania, to wychodzi sobie przy lewym slupku taka biala kostka do ktorej chyba wpina sie wlasnie oryginalny alarm,bo sa tam wyprowadzone kable do sterowania centralnyn zamkiem (oczywiscie tez +12V impuls). Jest tam tez wtedy zasilanie centralki i wiele innych blizej nie zidentyfikowanych kabli. Ja wlasnie te kable wykorzystalem w swoim cabrio do podpiecia alarmu. Centralke taka spotkalem jak narazie w modelach MK6 tylko, ja to sobie wlozylem do swojego auta tyle ze od angola i na poczatku to podwojne ryglowanie dzialalo jako tako,ale z czasem cos sie pokickalo i przestalo dzialac. Tak samo jak otwieranie auta z kluczyka,bo nie zawsze mi 2 sztuki drzwi otworzy. Ale olalem temat,bo mam na pilocika i dobrze calosc dziala,zreszta w dawcy tez byl nieoryginalny alarm i tez z kluczyka cos to nie dzialalo idealnie (tak cos kojarze). Przy okazji dodam ze wiazki drzwiowe i te co sa w kabinie od wiazek drzwiowych z angola spokojnie mozna brac,bo wystarczy tylko ja na odwrot polozycBlazey pisze:TO nie szło w parze z oryginalnym pilotem?
tyle, to już sam doszedłemBlazey pisze:Więc skoro jest UNIWERSALNY, to na pewno nie będzie pasować do oryginalnych wiązek.
Tyle też doczytałem, ale npisałem, że tu jest uniwersalny sterownik, a instalka nie jest oryginalna (tylko siłowniki są ory, ale reszta kable, itd już nie) Dlatego napisałem:Blazey pisze:Po drugie - nie napisałem ci przypadkiem, że oryginalny centralny bez pilota z escorta NIE MA ŻADNEJ CENTRALKI?
Albercik pisze:I myślę tu nad sterownikiem od Foki MK1 Kombi, gdzie sterowanie było w kluczyku...
Mam dokładnie w głowie to:
http://moto.allegro.pl/it...alnego_zam.html
Nie wiem tylko czy da się do tej centralki wprogramować pilota od inngo Focusa. Ale wszsytko przede mną
dokładnie taki kluczyk jest w fokach MK1 i dokładnie o ten typ sterownika i kluczyka mi chodziło.Mateklobez pisze:Ja mam MK7 z 1999 roku i też mam otwieranie bagażnika w kluczyku oryginalnie. Kluczyk mam taki:
i tak bym nie ryzykowal i szukal oryginalu z escortaAlbercik pisze:i dokładnie o ten typ sterownika i kluczyka mi chodziło.
Nie koniecznie, bo groty zostawiam te same, które były oryginalnie, a przekładam tylko transponder z kodem do drugiego kluczyka. Wiem, bo właśnie do Foki takie coś dorabiałem, bo po zakupie był tylko jeden kluczyk (ten bez pilota) i znajomy mi skombinował centralkę zamka (tam nie ma fabrycznego alarmu) oraz kluczyk z pilotem wprogramowany do tej centralki, więc tylko grot dorobiłem i jednego chipa, ktróego wsadziłem do kluczyka z pilotem i działa elegancko.WieSiu pisze:ale kombinujac z takim kluczykiem narazasz sie tez na przerobke wkladek i wymiane PATSa (to bedzie tansze rozwiazanie), albo na robienie nowych kluczykow. Wg mnie szkoda na to kasy.
Wiesiu, mój kluczyk jest oryginalny.WieSiu pisze:i tak bym nie ryzykowal i szukal oryginalu z escorta