Trzesie autem
Moderator: Moderatorzy
broń Boże sekwencja stag 200 ,ale wydaje mi sie że ta elektronika nie radzi sobie z ecu silnika ,zastanawiam sie nad zmianą elektroniki na stag 4 tam juz soft jest zupelnie inny dostosowany do nowych pojazdow ktore sa wymagalne bardziej niz te auta przed 2000 rokiem ,chodzi mi o auta z obdII jeśli stag 4 radzi sobie z tymi autami to moze forda tez omota
tzn mojego bo gazowalem paredziesiat fordow na stag 4,300,300plus i nic sie nie pierdzieli
Moje pytanie jaki ja moge miec komputer silnika bo moze trafilem na siemens ewentualnie magneti marelli to z gazem nie chce wspołpracowac za bardzo

Moje pytanie jaki ja moge miec komputer silnika bo moze trafilem na siemens ewentualnie magneti marelli to z gazem nie chce wspołpracowac za bardzo
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
bodzio82, skoro piszesz
Choć nie przeczę że z porządnym programem dostępnym do lepszego sterownika wszystko jest łatwiejsze
to musisz wiedzieć że w II generacji jakiegokolwiek sterownika byś nie zastosował to z komputerem samochodu łączy go tylko emulator wtryskiwaczy i emulator sondy lambda. Więc może zamiast kombinować zmianę sterownika obczaisz jak ci działają w/w emulatory a zwłaszcza jaka jest ustawiona emulacja lambdybodzio82 pisze:bo gazowalem paredziesiat fordow na stag 4,300,300plus i nic sie nie pierdzieli

Choć nie przeczę że z porządnym programem dostępnym do lepszego sterownika wszystko jest łatwiejsze

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- kupiec
- Posty: 12913
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
przewody WN, świece, LPG to dotyczy silnika diesla?
chyba trochę się zapomnieliście
W TYM TEMACIE PISZEMY O SILNIKU DIESLA A NIE BENZYNIE NA LPG
[ Komentarz dodany przez: leszek: Sro 09 Cze, 2010 ]
Kolor czcionki zmieniony przezemnie.
chyba trochę się zapomnieliście

W TYM TEMACIE PISZEMY O SILNIKU DIESLA A NIE BENZYNIE NA LPG





[ Komentarz dodany przez: leszek: Sro 09 Cze, 2010 ]
Kolor czcionki zmieniony przezemnie.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 23:43 przez kupiec, łącznie zmieniany 1 raz.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Choć by chcial do czegokolwiek się przyczepić , to nie ma do czego .bodzio82 pisze:A tak nawiasem kolego Jamszoł jak sie spisuje ZENIT ?
1 regulacje miałem po 500 km - 2 regulacje po 1000 km 3 na pierwszym przeglądzie gwarancyjnym po 10000km- w zasadzie 3 regulacja skończyła się na sprawdzeniu - bo regulować nie trzeba było - przestawił mi tylko na moją prośbę punkt przełączenia się LPG na bene z 6000 na 5500 obrotów .
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]