Strona 4 z 4

: 03 paź 2009, 14:12
autor: Jamszoł
Wydawało mi się drogo za komplet pierścieni i uszczelek - ale Mati mi sprawdził u siebie w IC i wychodzi 480 zł za komplet pierścieni i uszczelek - oczywiście z tej wyższej półki .

: 05 paź 2009, 13:41
autor: mlekolowickie
hmmm, nie wiem jak tam wam liczyli, ale rozmawialem dzis z serwisem forda, wymiana pierscieni i uszczelek samych nie ma sensu, trzeba robic glowice
koszta 2000-2500.
cholera, jakis sposob na zejscie z kosztow?

: 05 paź 2009, 13:53
autor: cidzej
wymienic silnik na taki z gwarancja

: 05 paź 2009, 14:01
autor: Yagr
mlekolowickie, to w serwisie cię w kakało cisną..... :mrgreen:
Sens robienia samych pierścieni jest wtedy gdy te padły a cylinder nie jest jeszcze mocno wyeksploatowany. Poza tym co pierścienie maja wspólnego z głowicą? Owszem - głowicę trzeba ściągnąć i prosi się to aż o przejrzenie stanu i ewentualne interwencje ale jesli z jakichś powodów pierścien się zatarł to nikt ci nie każe od razu robić pełnej regeneracji głowicy. A ta cena z ASO to odpowiada mniej więcej kosztowi kompletnego remontu silnika w dobrym warsztacie.
Sposób na zejście z kosztów? Omijać ASO ;) ASO ma sens przy pierdółkach albo nowym aucie, jak jeździsz essem to nie ma tam zwykle po co zaglądać bo ceny wykonania wcale nie skomplikowanej naprawy często przekraczają wartość całego auta.

: 05 paź 2009, 17:56
autor: mlekolowickie
czy ja powiedzialem ASO?
serwis to serwis chcesz to mow warsztat, a glupie jest robienie czegos i pozniej znow zacznie chlac olej, u mnie zmiana na 1k 0.8l
do tego mam przeciety kabel odprowadzajacy powietrze od cewki (tak go nazywaja, wygiety w litere L)
cidzej, jasne kto mi da gware :S, nie widzi mi sie bicie ludzi za 500zl...

: 05 paź 2009, 18:39
autor: Jamszoł
mlekolowickie, to ja juz ciebie nie rozumiem ?
Dla wszystkich
mlekolowickie pisze:rozmawialem dzis z serwisem forda
to to samo co ASO :razz:
Co do głowicy - jak jest ściągnięta , to można ją sprawdzić na płycie traserskiej i ewentualnie z lekka splanować na tej płycie a przy samej głowicy wymieniasz uszczelniacze na zaworach - to możesz zrobić samemu w kuchni :mrgreen:
Wymiana pierścieni ? - to zależy - jeśli cylindry są OK , jeśli panewki są dobre , to zmieniasz tylko same pierścienie.
Myślę , że znajdziesz warsztat , gdzie Ci to zrobią za nie więcej jak 500 zł.

zapali i zgaśnie i juz nie zapala ;/

: 11 sty 2010, 18:17
autor: gradobr
Słuchajcie moj ess wariuje... normalnie odpala po czym troche przejade to zacznie sie dusic i gasnie tak samo jak wrzyce luz to juz dupa... i zas za diabla nie chce zapalic;/ tylko taki zimny musze meczyc na lpg i zapalac to od razu zapali a zas jak na bene przelacze to juz oki kurzcze dlugo juz mam ten problem niby to przez to wgniecenie w zbiorniku ale mam paliwo wiec to nie przyczyna a od jutra musze nim niestety jezdzic do szkoly choc wogole nie daje rady w sniegu mimo zimowek;/ masakra

: 11 sty 2010, 22:07
autor: Yagr
Aniu, z tym gasnięciem to na benie czy lpg? Kiedy przełączasz na lpg?

: 11 sty 2010, 22:14
autor: Jamszoł
O właśnie - bo ja nie kumam ? :mrgreen: co i jak po kolei :oops:

: 12 sty 2010, 14:43
autor: gradobr
rano normalnie zawsze zapalam na benzynie no i normalnie jade a gdy wrzuce na luz to zgasnie lub zacznie sie w pewnym momencie dusic i albo sie rozkreci na obrotach albo zgasnie no i w obu wypadkach jak chce go ponownie zapalic to juz nie da rady i wtedy odpalam go na lpg zeby zalapal i jade dalej juz na gazie bo inaczej juz bym go nie zapalila

: 12 sty 2010, 16:42
autor: Jamszoł
Czyli standart - jeśli Ci zgaśnie - nie przekręcaj kluczyka na zero - odczekaj 20 s i na pewno go odpalisz i już Ci nie zganie :mrgreen:

: 12 sty 2010, 17:44
autor: gradobr
dobra to wypróbuje ten sposób :razz: