Koszt remontu silnika

Moderator: Moderatorzy

roquo

Post autor: roquo »

A jeszcze takie pytanko czy silnik 1.4 efi podpasował byu bez zmieniania kompa,wiązki itp??
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

chyba powinien podejść ale głowy nie dam bo 1,4 EFI zaczęły dość późno wychodzić gdy 1,6EFI został już zastąpiony zetec'iem... więc mogli coś zakombinować (czyt. unowocześnić) ;)

ps. 1,4 EFI miał juz przepływomierz a 1,6 EFI chodził pod MAP-em...
Ale myślę że dałoby się to wszystko ładnie zgrać na kompie i MAP'ie z twojego silnika ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
roquo

Post autor: roquo »

no dobra temat zamknięty....znalazłem fajny silnik 1.4 na gaźniku powinien podejść bez problemu,cały silnik z osprzętem 400zł więc warto :cool:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Pamietaj tylko , że to słabszy silnik , więc osiągi będą gorsze jeśli chodzi o przyspieszenie.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

roquo pisze:.znalazłem fajny silnik 1.4 na gaźniku powinien podejść bez problemu
nie koniecznie. moze byc problem z kolektorem dolotowym od EFi, a zakładanie CFi lub gaznika wiaze sie z wymianą wiązki
roquo

Post autor: roquo »

wiadomo że słabszy :cool: a silnik jest razem z całym osprzętem więc niema problemu
ODPOWIEDZ