Strona 4 z 10
: 02 lut 2008, 20:29
autor: nowicka
Kto mi powie co jest plucami tego RS-a ????
http://www.youtube.com/watch?v=ES4j6Al9sjg
: 02 lut 2008, 20:32
autor: KacpeR
Ożesz jaki dolot! Dołączam do prośby koleżanki...
: 02 lut 2008, 20:50
autor: MARKKO
raczej wylot

zastanawiam sie czy to nie kompresor, ale brakuje mi tam czegoś
: 02 lut 2008, 21:03
autor: nowicka
MARKKO
Oblukaj inne filmiki tego autora o TYM RS-ie , albo gosc wiele pracy wlozyl w te filmiki aby to wtgladalo jak wyglada , lub to AUTO naprawde potrafi wiecej niz seria

: 02 lut 2008, 21:07
autor: MARKKO
no ale czy ja cos złego na ten temat powiedziałem?
: 02 lut 2008, 21:17
autor: nowicka
MARKKO pisze:no ale czy ja cos złego na ten temat powiedziałem?
MARKKO
Ja tylko chce abys sie wypowiedzial jak myslisz co jest modyfikacja tego silnika i czy to
ma az taki wplyw na to auto .
Poprostu staram sie sprowokowac CIE do wypowiedzi , moze gdzies szperales na obcojezycznych forach i cos przylukales w temacie .
Moze ktos inny znalazl opis tego auta .Jest nas tu wielkie grono meze komus sie cos w oczy zucilo !!
: 02 lut 2008, 21:25
autor: KrecikSzczecin
: 02 lut 2008, 22:05
autor: bielu
nowicka, zaczerpnąłem języka na angielskim forum escort power..jak uda mi sie czegoś ciekawego dowiedzieć dam ci znać
: 02 lut 2008, 22:21
autor: MARKKO
the full spec so far is bored to 2.2, steel crank, shot peened rod (now beening changed) vauxhall forged pistons, fully ported and flowed head, cosworth inlet manifold matted to rs manifold, vernier pulleys, whipple charger running only 0.7 bar due to the injectors (now greens) one off intercooler/radiator jag v12 throttle body and a sh#t load of lightening and machining to napisał właściciel tego auta
: 02 lut 2008, 23:02
autor: nowicka
MARKKO pisze:the full spec so far is bored to 2.2, steel crank, shot peened rod (now beening changed) vauxhall forged pistons, fully ported and flowed head, cosworth inlet manifold matted to rs manifold, vernier pulleys, whipple charger running only 0.7 bar due to the injectors (now greens) one off intercooler/radiator jag v12 throttle body and a sh#t load of lightening and machining to napisał właściciel tego auta
MARKKO
PRZYJACIELU moj ja klas 6 szkoly powszechnej ukonczylam w ty 3 w OHP

i w zagranicznym ZAGRANICZNYM jezyku czytac nie potrafie
kto pomoze ???? przetlumaczyc !!!!!!!
: 02 lut 2008, 23:21
autor: Seba
Nie kumam tez co Markko napisal ,ale patrzac na filmik mam wrazenie,ze to kompresor a nie turbo.
: 02 lut 2008, 23:23
autor: MARKKO
Seba pisze:Nie kumam tez co Markko napisal
skopiowałem to ze strony na której koleś opisał samochód

a to że kompresor to jestem prawie pewien
: 02 lut 2008, 23:31
autor: KacpeR
tak, MARKKO masz racje, to jest kompresor - whipple charger
: 03 lut 2008, 08:57
autor: nowicka
bielu pisze:nowicka, zaczerpnąłem języka na angielskim forum escort power..jak uda mi sie czegoś ciekawego dowiedzieć dam ci znać
bielu
czekamy na sukcesy !ziarnko do ziarnka i moze uda sie zebrac cos ciekawego.
: 03 lut 2008, 20:18
autor: bielu
wiec chłopaki z forum escortpower sie wypowiedzieli na zadane im pytanie ale szczerze mówiąc ameryki nie odkryli..mówią ze wszystko zalezy od kasy...jak ich zapytałem o konkrety to napisali mi to co juz wiemy..czyli sportowy wałek zawory itp itd...jesli chodzi kombinowanie z dołem od 2.3 i wogóle kombinowanie z rsem polecili mi stronke
www.rs2000-16v.com wiec jesli ewelina angielski nie jest ci obcy to mysle ze sporo tam znajdziesz...w razie czego służe pomocą w tłumaczeniu chociaz moja głowa nie jest zasobna w tak specyficzne, techniczne słownictwo...niestety
