odpalanie 1,8d
Moderator: Moderatorzy
- kupiec
- Posty: 12953
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Ariel już wiem jak to się nazywa ten dynks- ELEKTROZAWóR PODCIŚNIENIA i to jest takie ssanie a ten drygi dynks co pisałem ten z bimetalem to TERMOSTAT WOSKOWY.wybaczcie za zawracanie głowy. no to trza wymienić pierwszy kosztuje 99 zeta a drugi 145 zeta to są ceny sklepu FORDA w moim mieście
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- kupiec
- Posty: 12953
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
dobra koniec z tymi "dynksami". po przemyśleniu paru spraw a miałem czasu kupe rano jak paliłem bryke (ok 15 min.) doszedłem do wniosku że to powietrze lewe gdzieś się dostaje bo te "dynksy" są od obrotów a one są ok jak odpali więc jeszcze takie pytanie- co to jest to na zdjęciu? mam ciemnogród w głowie na temat diesla. dodam tylko że auto jest mi potrzebne gdyż mam małe dziecko w szpitalu i sami rozumiecie 

- Załączniki
Ostatnio zmieniony 10 lis 2007, 21:40 przez kupiec, łącznie zmieniany 1 raz.
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- WieSiu
- Posty: 23601
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Ten wezyk to raczej jest istotny,bo tam moze byc paliwo,tak mi sie przynajmniej wydaje,poza tym gozej bedzie odpalac rano,bo uklad sie zapowietrzy
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Yagr
- Posty: 14653
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
chwila, najpierw napisz czy - jak mi sie wydaje ten "dynks" jest w obudowie termostatu? Potem napisz dokąd prowadzi z niego ten przewód. Czujnik temperatury jest w górnej części obudowy termostatu i wychodzą z niego w stronę chłodnicy kable elektryczne a nie wąż gumowy w bok.
Aaa i jeszcze - ten czujnik temperatury w obudowie termostatu włącza wentylator chłodnicy a nie daje odczyt na tablicy
a tak mnie teraz.... czy to nie jest wąż do nagrzewnicy? bo nie a bardzo wiem jak to jest w dieslu...
Aaa i jeszcze - ten czujnik temperatury w obudowie termostatu włącza wentylator chłodnicy a nie daje odczyt na tablicy

a tak mnie teraz.... czy to nie jest wąż do nagrzewnicy? bo nie a bardzo wiem jak to jest w dieslu...
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
z ta temperatura cieczy chlodzacej to moze sie zgadzac,tez tak podejzewalem,bo odkad mi sie ten wezyk wyrwal to temperatura na desce dochodzi do pewnego poziomu (ok 1/4 maximum) i dalej nie idze,a przewaznie mialem wyzsza temperature,przy przejechaniu tej samej trasy. Ten "dynks" byl w czujniku,a dokad ida wezyki to zobacze i napisze jutro. Dzieki za info
- kupiec
- Posty: 12953
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
zanzi ale tam jest przewód elektryczny a nie wężyk przynajmniej ja tak mam i to jest w/g mnie czujnik temp. a do wymiany świecy to odkręcałem mocowanie bagnetu i odczepiłem wtyczke z tego czujnika. polecam. i tak zapytam jakie świece kupiłeś i za ile?
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty