Strona 4 z 4

: 18 cze 2009, 11:42
autor: Jamszoł
Gelo-LBN pisze:z tego co czytalem odczekać kilka dni a potem woda i papier 2000-2500
zgadza sie??
Dokładnie tak i na koniec polerka - albo tego co zaszlifowałes - albo na sam koniec lekko przejedź całość papierem na wodę 2500 i poleruj całość

: 18 cze 2009, 17:30
autor: Gelo-LBN
Yagr pisze:a jaki w końcu ten lakier masz?
W sumie to nie wiem :), jeszcze zanim wyslales mi tamtą stronkę, gościo w sklepie mi dobral kolor, jak mu zanioslem odpryski lakieru ze zderzaka.
Prawie identyczny, jednak lekką różnicę widać, tak że następnym razem jak będę coś malowal, to już będe jeździl z tym kodem koloru, bo wedug tej stronki i microcata wychodzi że to ten który znalazleś

A poza tym dzięki wszystkim za pomoc
w szczególności dzięki dla Jamszoła,

: 18 cze 2009, 17:31
autor: Yagr
Gelo-LBN pisze:następnym razem już będe jeździl z tym kodem koloru
obyś nie musiał... a poza tym i tak trzeba by ten kod sprawdzić ;)

: 18 cze 2009, 18:16
autor: Jamszoł
Gelo-LBN pisze:Prawie identyczny, jednak lekką różnicę widać
Przy malowaniu metalików jako baza , oprucz dokładnego doboru pyłku metalicznego , ważne jest również ciśnienie powietrza , jakim się maluje no i pistolet , ktory jest albo nisko , albo wysokociśnieniowy

: 18 cze 2009, 23:07
autor: orion
niestety ale Jurek ma racje , tym samym lakierem można uzyskać różne odcienie, dlatego nic nie zastąpi doświadczenia połączonego z dobrym sprzętem