obroty silnika w Escort 1,4 benzyna GHIA mono..

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

ARIEL pisze:większa połowa

NOO :mrgreen:
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
paradox

Post autor: paradox »

dobra....map sensor wymieniony na sprawny...jestem tego pewien....bo swojego czasu miałem z nim jazde...i na bank jest sprawny..(nawet na testerze go sprawdzałem...)...



co do pompy......to nic nie wiem w tym temacie......


ale poniucham
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

skad miales taki tester ?? gdzie mozna taki tester zalatwic i ile kosztuje ?
paradox

Post autor: paradox »

mechanik...któremu pozwalam grzebac przy moim escorcie..ma taki tester do map sensorów...podpisan sie map...i taką pompką sprawdza co i jak....zanim znalazłem sprawny...to ze sklepu z czeasciami zaminnymi chyba z 6 sztuk odrzuciłem...


w week jak znajde troche czasu....to przelece przez wszystkie rurki i rureczki pod maską...
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

chłopaki, a czy przygasanie nie może być też spowodowane zapchanym katalizatorem? tylko że wtedy raczej nie byłoby takiego fajnego spalania...
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11776
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

Yagr w tych całych "puzzlach" właśnie to spalanie mi nie pasuje !!

przy tych objawach to spalanie w miescie, paradoxowi, powinno wynosić co najmniej ze ~12L/100km

mnie ostatnio ten czerwony wężyk (opisywany kilka postow wyzej) wypadl i spalanie od razu o 2 litry skoczylo (razem z obrotami na luzie :PP)

no chyba, ze pierwsze 50km robisz samochodem a drugie 50km to juz go pchasz zeby bylo taniej :P
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

czy po wymianie pierścieni i doszlifowaniu zaworów spalanie się obniży bo moc się raczej zwiększy się?
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

ARIEL pisze:czy po wymianie pierścieni i doszlifowaniu zaworów spalanie się obniży bo moc się raczej zwiększy się
teoretycznie po takim małym remonciku spalanie powinno spaść, ale to tylko teoretycznie bo poprostu sprawność silnika się zwiększa a wtedy chce się z tej zwróconej mocy kożystać i bardziej się depta. Ale jak coś takiego kiedyś zrobiłem w malaczu z 1976 roku to na 100 km spalił mi 4,7l benzyny!
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

a ile by mnie części kosztowały zeby się wto pobawić
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

co do cen to nie siedzę w temacie, ale jeśli chcesz się za to zabrać to najpierw sprawdż sobie kompresję czy jest sens. jak masz dobre ciśnienie to szkoda roboty bo się przy okazji może okazać że tłoki do wymiany, cylindry do szlifu, panewki na wale do wymiany wał też pod szlif i takie tam różne inne niespodzianki :mrgreen:
p.s a tak przy okazji.... Co jest potrzebne do remonciku klawiatury rozrządu? uszczelniace na 100% a inne?
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

uszczelka pod pokrywe :cool:
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14628
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

ARIEL pisze:uszczelka pod pokrywe
oczywiście, raczej chodzi mi o to czy trzeba też wymienić dźwigienki zaworowe czy tylko te podkładki regulacyjne pod nimi, no i jak poznać czy same popychacze są do wymiany. ale jednym zdaniem proszę bo to nie temat o tym. ;)
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

Yagr, umnie niema podkładek sa inne popychacze
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
paradox

Post autor: paradox »

nie no...pchać to go (tfu tfu) nigdy nie pchałem...
co do spalania....to teraz mnie totalnie zaskoczył...bo miasto i troche trasa....to 6,5-7.l/100...jeżdze na trasie tak...100km/h max....leje 98 i 96 na zmiane...

zauważyłem że do tego wszystkiego ściąga go na prawo..czyli jeszcze zbieżność..(dramat)....

co do przygasania...to zauważyłem że gasnie..kiedy szybko wcisne sprzęgło i zdejme noge z gazu....wtedy..obroty po prostu spadają do zera.....


..kiedy wcisne sprzęgło a gaz troche przytrzymam...tak na niezauważalnie(że tak powiem).....to obroty spadaja do 1000.......

nie wiem czy sie jasno...wyraziłem...


i jeszcze ostatnia bańka w wydechu....chyba dziś wypluła kawałek swoich trzewi....i zaczęła dzwonić....(dramat)

peace;)
paradox

Post autor: paradox »

...dziś..(pogoda deszczowa...wilgotno na maxa i chłodno)...zachowywał sie chyba jak powinien...przyśpieszał na każdym biegu...normalnie jakby konie wróciły...ale mokro było i nie miałem jak pojechać szybciej...ale 100 km/h miał przy 2300-2400 obrotów...no jak bolid..

czyżby kiedy jest ciepło to kuleje...a jak jest zimno to mu odpowiada?

to w zime maksymalnie na trójce bede jeździł:)
ODPOWIEDZ