Strona 4 z 5
: 04 sty 2008, 09:36
autor: mikruss
mikosz83 pisze:Może są zimowe świece i letnie świece
nie masz czegos takiego, a jak pali przy -6 na dotyk to co sie przejmowac, jak przy -20 nie bedzie za dobrze palil to tez sie za bardzo nie przejmuj.

: 04 sty 2008, 16:10
autor: Seba
Moze masz strzelony zaworek zwrotny? jak po pracy przyjedziesz do domciu to autko do ponownego uruchomienia stoi z 14h i paliwo sie cofnie i musi go podciagnac przy uruchomieniu,a w pracy stoi te 9h czy iles i nie zdarzy sie cofnac.
: 04 sty 2008, 16:42
autor: ARIEL
mikruss, to jak będzie -20 to tylko spojrzy na niego i odpali hehe
: 05 sty 2008, 11:16
autor: Mikosz
Seba pisze:Moze masz strzelony zaworek zwrotny? jak po pracy przyjedziesz do domciu to autko do ponownego uruchomienia stoi z 14h i paliwo sie cofnie i musi go podciagnac przy uruchomieniu,a w pracy stoi te 9h czy iles i nie zdarzy sie cofnac.
nie wiem ale chyba nie... Mam nowy od 2 miesięcy podstawe ręcznego paliwa i filtr paliwa. Już paliwo nie cofa a wcześniej miałem starą to cofał. Mój mechanik spróbował założyć od Mazdy i nie cofa to potem kupił nową do escorta i jest ok. Wystarczy że zatrzymam gdzieś np. parkingu Tesco na 5 min czy 10 czy 30 min to i tak trzeba piłować. Jeżeli są mrozy w okolicach -5 to wydaje mi się ze coś ze świecą że słabo grzeje w dodatnich temperaturach otoczeniach a poniżej zera odpala OK mimo gęstego oleju. Na jednej świecach pisze BOSCH. Chyba lepiej kupić 4 nowe motorcrafty bo nie wiadomo jak długo poprzedni Włoch na tych Boschach jedził.
: 05 sty 2008, 17:46
autor: Seba
No swiece to podztawa,wszystkie 4 nowe.
: 18 sty 2008, 11:36
autor: Mikosz
a czy moze mi ktoś napisze gdzie się znajduje przekaźnik od świecy zarowych ??
Przekaźnik wyprzedzenia wtrysku zimnego silnika, znajdujący się w skrzynce bezpieczników i przekaźników w przedziale silnika, jest sterowany przez elektroniczne urządzenie sterujące. Marka i typ: Ford B47PG-93BG14NO89AA. Rezystancja obwodu sterowania (między stykami „85" i „86"): 75 Om.
Przekaźnik w jakim kolorze jest ? czy to pod kierownicą ?
: 25 sty 2008, 20:53
autor: Mikosz
Niech mi ktoś odpowie na dwa powyższe pytania... Palce na klawiere marsz

: 25 sty 2008, 21:08
autor: Jamszoł
No przecież sam odpowiedziałeś tym cytatem ?
Wyraźnie pisze - w przedziale silnika.
Masz je przy aku.
: 30 sty 2008, 13:10
autor: Mikosz
mikruss pisze:A esior nie ma jakiegos czujnika temp kiedy mają sie załączyć świece czy cały czas mają grzać rowno czy cieplo czy zimno. Bo w niektorych autach jest tak ze swiece załączją sie dopiero ponizej 4 st celsjusza, wiec jak jest ok wlasnie 5-6 st to palą najgorzej a jak jest np 0 to palą jak malina.
Co to naczy świece załączaja sie ?

Rozwiń wiecej jeśli wiesz coś na ten temat o załączaniu...
Pompka, filtr nowe, zaworek zwrotny jest więc paliwko napewno nie cofa gdyż poniżej zera mi odpala po około 2 sekundach, natmiast powyżej zera mi odpala po kilkunastu sekundach. W mieście silnik bardzo ciepły mi odpali po koło 2 sekundach a jak jest lekko ciepły to też długo pali powyżej 5 sekundach. Wygląda na to że ropa nie cofa. Na innym forum gościu pisał że silnik nie lubi wilgotności w powyzej zera a poniżej zera nie ma wilgości i dobrze zapali. Gdzieś musi lezyć przyczyna może w elektronice ?? Może trzeba wysuszyć jakąś część ?
: 30 sty 2008, 13:44
autor: mikruss
Moze byc tak ze jest czujnik temp cieczy i jak jest np powyzej 0 st to nie załącza swiec zarowych bo niby silnik tego nie potrzebuje i dluzej kreci.
: 30 sty 2008, 15:35
autor: Jamszoł
nie wiem jak w Esim - ale wszystkie nowocześniejsze ropole mają z przodu czujnik temperatury - załączający zasilanie świec żarowych.
Przeważnie zasilanie jest włączane poniżej 7 stopni celcjusza.
W Esim też powinien być ten czujnik gdzieś między komorą silnika a grilem - lub z boku grila bliżej lamp.
: 30 sty 2008, 23:54
autor: Mikosz
Przedstawiam 2 zdjęcia marnej jakości robione komórką. Który to czujnik cieczy ??
Czy da sie odkręcic i nie grozi wylanie jakiejś cieczy ?? Jest naprawialna w postaci czyszczenia ??
: 01 lut 2008, 19:32
autor: Mikosz
Sorki że pisze posta pod rząd ale chciałem zeby każdy zwrócił uwage że edytowałem posta gdyż to nie dało jako 1 post nieprzeczytany
: 04 lut 2008, 13:18
autor: Dola
a czy pompa wtryskowa moze byc winna pęcherzyków powietrza w rurce miedzy filtrem paliwa a sama pompa ??? ile moze kosztowac regeneracja owej pompy wtryskowej ???
: 04 lut 2008, 15:00
autor: MARKKO
bardziej stawiałbym na filtr paliwa bo miałem taki sam przypadek powiertrze między filtrem a pompą filtr dawał lewe powietrze