nie masz czegos takiego, a jak pali przy -6 na dotyk to co sie przejmowac, jak przy -20 nie bedzie za dobrze palil to tez sie za bardzo nie przejmuj.mikosz83 pisze:Może są zimowe świece i letnie świece

Moderator: Moderatorzy
nie wiem ale chyba nie... Mam nowy od 2 miesięcy podstawe ręcznego paliwa i filtr paliwa. Już paliwo nie cofa a wcześniej miałem starą to cofał. Mój mechanik spróbował założyć od Mazdy i nie cofa to potem kupił nową do escorta i jest ok. Wystarczy że zatrzymam gdzieś np. parkingu Tesco na 5 min czy 10 czy 30 min to i tak trzeba piłować. Jeżeli są mrozy w okolicach -5 to wydaje mi się ze coś ze świecą że słabo grzeje w dodatnich temperaturach otoczeniach a poniżej zera odpala OK mimo gęstego oleju. Na jednej świecach pisze BOSCH. Chyba lepiej kupić 4 nowe motorcrafty bo nie wiadomo jak długo poprzedni Włoch na tych Boschach jedził.Seba pisze:Moze masz strzelony zaworek zwrotny? jak po pracy przyjedziesz do domciu to autko do ponownego uruchomienia stoi z 14h i paliwo sie cofnie i musi go podciagnac przy uruchomieniu,a w pracy stoi te 9h czy iles i nie zdarzy sie cofnac.
Przekaźnik w jakim kolorze jest ? czy to pod kierownicą ?Przekaźnik wyprzedzenia wtrysku zimnego silnika, znajdujący się w skrzynce bezpieczników i przekaźników w przedziale silnika, jest sterowany przez elektroniczne urządzenie sterujące. Marka i typ: Ford B47PG-93BG14NO89AA. Rezystancja obwodu sterowania (między stykami „85" i „86"): 75 Om.
Co to naczy świece załączaja sie ?mikruss pisze:A esior nie ma jakiegos czujnika temp kiedy mają sie załączyć świece czy cały czas mają grzać rowno czy cieplo czy zimno. Bo w niektorych autach jest tak ze swiece załączją sie dopiero ponizej 4 st celsjusza, wiec jak jest ok wlasnie 5-6 st to palą najgorzej a jak jest np 0 to palą jak malina.