Strona 4 z 5

: 06 lip 2012, 20:55
autor: cidzej
Patrick pisze:przewodu od gaźnika
stary ty masz wtrysk czy gaznik bo tak macisz ze sie odechciewa ci cokolwiek pomagac

: 06 lip 2012, 20:59
autor: Patrick
Yagr, to na pewno jest monowtrysk z gaźnikiem a słychać pompę paliwa chodzi mi o to że słychać jej pracę na przekręconym kluczyku tak jakby pompowała ale z oporem no bo silnik nie chce zaskoczyć no i nie ma żadnych kontrolek na desce kompletnie ciemno

: 06 lip 2012, 21:04
autor: Yagr
Patrick pisze: to na pewno jest monowtrysk z gaźnikiem
żaden tamo monowtrysk z gaźnikiem - nie wymyślaj - masz zwykły układ zasilania z jednopunktowym wtryskiem paliwa. Silnik to pewnie jest J6A. Szukaj tematu o teście diodą, testerze itp. Zrób test, spisz kody to powinienes do czegoś dojść.

: 06 lip 2012, 21:36
autor: cidzej
Patrick pisze:jest monowtrysk z gaźnikiem
a moze benzyna z dieslem :/ ech kolego wez skorzystaj z wakacji i masy wolnego i przejzyj to forum (w szczegolnosci posty dotyczace silnika 1.4) a potem dopiero zadawaj madre! pytania

: 06 lip 2012, 21:43
autor: Patrick
nie ma prądu na środkowym kable który idzie do cewki. Co teraz co dalej przypominam że nie ma żadnych kontrolek tylko słychać pompę paliwa

Obrazek

Obrazek

Obrazek

poza tym cały czasmowa o silniku 1.3 a nie 1.4

: 06 lip 2012, 21:47
autor: cidzej
Patrick pisze:cały czasmowa o silniku 1.3 a nie 1.4
no to co ? kolego ty masz monowtrysk, ktory to byl identyczny w 1.4 i nawet czesciej i dluzej tam spotykany stad wiecej postow jest o 1.4 cfi niz 1.3 (przynajmniej na tym forum)

: 06 lip 2012, 21:50
autor: Patrick
gdybym wszystko wiedział nie pisał bym na forum piszę bo liczę na pomoc od osób które znają się na tym

: 06 lip 2012, 21:53
autor: cidzej
powtarzam ostatni raz w imieniu swoim i kolegow ktoryz staraja sie pomoc - przejzyj tematy dotyczace silnika 1.4, monowtrysku, przelutuj skrzynke, sprawdz czy masz takie dwa cienkie masowe kabelki podlaczone do minusa aku (masa dla komputera) a potem zacznij madre pytania zadawac. to forum pomaga a nie wyrecza ! jak chcesz gotowa usluge uruchomienia auta to skontaktuj sie z kolega WieSiu - on za odpowiednia kwote uruchomi ci to auto a przynajmniej na 100% wskaze winowajce !

w twoim przypadku moze byc conajmniej kilkadziesiat powodow niesprawnosci auta (wiem co mowie, mialem 1.4 z takim wtryskiem i podobne problemy) a ty narazie nawet nie pokwapiles sie ustalic czy masz monowtrysk czy gaznik tylko liczysz na gotowe panaceum. wysil sie troche !

narazie to najwiecej energii zes stracil na udowadnianie nam, ze to debil-mechanik mial racje a nie my




skrzynka przelutowana ?? kable posprawdzane ?? cisnienie na pompie zmierzone ?? bezpieczniki przejzane ? przekaznik sprawdzony/podmieniony ?? czujnik polozenia walu sprawdzony ?? bledy zczytane ??

masz tysiac pięćset tropow podanych a nie sprawdziles prawie nic


w gratisie ode mnie masz linka do opisu napraw (samodzielnych!) skrzynki bezpiecznikow http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=2175 reszte sobie znajdziesz sam. działaj chłopie !!! albo płać "mechnikom" ;)

: 06 lip 2012, 22:04
autor: Patrick
dzięki wielkie

: 06 lip 2012, 22:33
autor: cidzej

: 06 lip 2012, 23:41
autor: Patrick
na 2 stronie WieSiu pisze że w silnikach 1.3 z gaźnikiem nie ma złączy do odczytu kodów

: 06 lip 2012, 23:50
autor: cidzej
ale ty masz monowtrysk. szukaj czarnej wtyczki z czerwona zatyczka na lewym nadkolu

: 06 lip 2012, 23:55
autor: Patrick
mam tam taką czarną kostkę są tam także dwa ucięte przewody widaćktoś kiedyś już czegoś tam szukał

: 06 lip 2012, 23:56
autor: cidzej
ty a zrob fote komory silnika.

: 07 lip 2012, 10:43
autor: Patrick
Obrazek Obrazek Obrazek