Strona 4 z 5
: 06 lip 2012, 20:55
autor: cidzej
Patrick pisze:przewodu od gaźnika
stary ty masz wtrysk czy gaznik bo tak macisz ze sie odechciewa ci cokolwiek pomagac
: 06 lip 2012, 20:59
autor: Patrick
Yagr, to na pewno jest monowtrysk z gaźnikiem a słychać pompę paliwa chodzi mi o to że słychać jej pracę na przekręconym kluczyku tak jakby pompowała ale z oporem no bo silnik nie chce zaskoczyć no i nie ma żadnych kontrolek na desce kompletnie ciemno
: 06 lip 2012, 21:04
autor: Yagr
Patrick pisze: to na pewno jest monowtrysk z gaźnikiem
żaden tamo monowtrysk z gaźnikiem - nie wymyślaj - masz zwykły układ zasilania z jednopunktowym wtryskiem paliwa. Silnik to pewnie jest J6A. Szukaj tematu o teście diodą, testerze itp. Zrób test, spisz kody to powinienes do czegoś dojść.
: 06 lip 2012, 21:36
autor: cidzej
Patrick pisze:jest monowtrysk z gaźnikiem
a moze benzyna z dieslem

ech kolego wez skorzystaj z wakacji i masy wolnego i przejzyj to forum (w szczegolnosci posty dotyczace silnika 1.4) a potem dopiero zadawaj madre! pytania
: 06 lip 2012, 21:43
autor: Patrick
nie ma prądu na środkowym kable który idzie do cewki. Co teraz co dalej przypominam że nie ma żadnych kontrolek tylko słychać pompę paliwa
poza tym cały czasmowa o silniku 1.3 a nie 1.4
: 06 lip 2012, 21:47
autor: cidzej
Patrick pisze:cały czasmowa o silniku 1.3 a nie 1.4
no to co ? kolego ty masz monowtrysk, ktory to byl identyczny w 1.4 i nawet czesciej i dluzej tam spotykany stad wiecej postow jest o 1.4 cfi niz 1.3 (przynajmniej na tym forum)
: 06 lip 2012, 21:50
autor: Patrick
gdybym wszystko wiedział nie pisał bym na forum piszę bo liczę na pomoc od osób które znają się na tym
: 06 lip 2012, 21:53
autor: cidzej
powtarzam ostatni raz w imieniu swoim i kolegow ktoryz staraja sie pomoc - przejzyj tematy dotyczace silnika 1.4, monowtrysku, przelutuj skrzynke, sprawdz czy masz takie dwa cienkie masowe kabelki podlaczone do minusa aku (masa dla komputera) a potem zacznij madre pytania zadawac. to forum pomaga a nie wyrecza ! jak chcesz gotowa usluge uruchomienia auta to skontaktuj sie z kolega WieSiu - on za odpowiednia kwote uruchomi ci to auto a przynajmniej na 100% wskaze winowajce !
w twoim przypadku moze byc conajmniej kilkadziesiat powodow niesprawnosci auta (wiem co mowie, mialem 1.4 z takim wtryskiem i podobne problemy) a ty narazie nawet nie pokwapiles sie ustalic czy masz monowtrysk czy gaznik tylko liczysz na gotowe panaceum. wysil sie troche !
narazie to najwiecej energii zes stracil na udowadnianie nam, ze to debil-mechanik mial racje a nie my
skrzynka przelutowana ?? kable posprawdzane ?? cisnienie na pompie zmierzone ?? bezpieczniki przejzane ? przekaznik sprawdzony/podmieniony ?? czujnik polozenia walu sprawdzony ?? bledy zczytane ??
masz tysiac pięćset tropow podanych a nie sprawdziles prawie nic
w gratisie ode mnie masz linka do opisu napraw (samodzielnych!) skrzynki bezpiecznikow
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=2175 reszte sobie znajdziesz sam. działaj chłopie !!! albo płać "mechnikom"

: 06 lip 2012, 22:04
autor: Patrick
dzięki wielkie
: 06 lip 2012, 22:33
autor: cidzej
: 06 lip 2012, 23:41
autor: Patrick
na 2 stronie WieSiu pisze że w silnikach 1.3 z gaźnikiem nie ma złączy do odczytu kodów
: 06 lip 2012, 23:50
autor: cidzej
ale ty masz monowtrysk. szukaj czarnej wtyczki z czerwona zatyczka na lewym nadkolu
: 06 lip 2012, 23:55
autor: Patrick
mam tam taką czarną kostkę są tam także dwa ucięte przewody widaćktoś kiedyś już czegoś tam szukał
: 06 lip 2012, 23:56
autor: cidzej
ty a zrob fote komory silnika.
: 07 lip 2012, 10:43
autor: Patrick