Strona 4 z 6

: 07 sie 2011, 19:28
autor: kupiec
trza by posłuchać, u mnie nic nie było słychać, no tylko krzywe koło pasowe pompy wspomagania :p ale żadnego dźwięku w okolicach świec żarowych
może to dźwięki z pompy? mogą takie występować, w końcu pompa wytwarza ciśnienie

: 07 sie 2011, 19:31
autor: elnino
ale to jest takie trykanie jak przy zwarciu ewidentne.

: 07 sie 2011, 19:34
autor: kupiec
to wymień kabel zasilający świece

: 08 sie 2011, 15:02
autor: kupiec
MinisterQ, fakt, tam nie ma prądu po 15-20 sekundach, może przekaźnik nie wyłącza na czas? jakieś zwarcie czy coś?
dla pewności niech sprawdzi czy jest tam napięcie
ale dla mnie to pompa będzie takie dżwięki wydawała

: 10 sie 2011, 10:20
autor: elnino
No i na 2 dni przed wyjazdem ciąg dalszy przygód :/ wczoraj wróciłem po 22 z pracy wszystko było ok, dzisiaj przed 10 chciałem przeparkować samochód i kręci, kręci, kręci, nawet nie było czuć żeby próbował wskoczyć na obroty, po prostu kręci, za drugim razem to samo. Za trzecim też, w końcu w akcie desperacji wcisnąłem pedał gazu i po 10-12sek kręcenia jakimś cudem zakręcił i wszedł na obroty. A zakopcił przy tym na biało niesamowicie. :/

: 10 sie 2011, 10:30
autor: kupiec
na biało mój kopcił jak miał lewe powietrze
a płynu ci nie ubywa chłodniczego?

: 10 sie 2011, 10:36
autor: elnino
nieeee. płyn jest ok. coś czuje że jak tak dalej pójdzie w sobote z samego rana pojde kupie tego boscha gruszke i żadnych oringów i ciulstw.

: 10 sie 2011, 10:40
autor: kupiec
a ten przycisk na filtrze jest miękki czy twardy?
ja zmieniałem już trzy razy filtr i żadnych problemów nie miałem

: 10 sie 2011, 10:46
autor: WieSiu
i napisz jaki jest przycisk pompki po dluzszej jezdzie na odpalonym silniku ?

: 10 sie 2011, 10:49
autor: kupiec
no i czy na luzie falują obroty czy nie?

: 10 sie 2011, 10:52
autor: elnino
po dłuższej to napiszę wieczorem, ale jak odpalił i pochodził chwilę to przycisk jest miękki i tak mi się wydaje trochę jakby z filtra dochodził taki dźwięk zassysania/siorpania w momencie jak pompuję na tej pompce.

: 10 sie 2011, 10:54
autor: WieSiu
chodzi mi o to czy zasysa ten przycisk po dluzszej jezdzie. U mnie tak zasysalo, jak mialem syf w przewodach paliwowych i w baku. A jak cos syczy,to pewnie syczy nieszczelnosc w tej pompce

: 10 sie 2011, 11:07
autor: elnino
Zerknę jak dojadę do pracy czy zasysa ten guzik. Jakieś środki zapobiegawcze w razie czego są? Pomijając wymianę, mam na mysli w podróży.

: 10 sie 2011, 11:13
autor: kupiec
jest tak zwana "akcja awaryjna", łączysz przewody z baku bezpośrednio z pompą czyli omijasz filtr ale to już tylko jak chcesz tylko gdzieś niedaleko dojechać, chyba że podpinasz filterek taki jak ja mam czyli montowane w fiatach 126p :)

: 10 sie 2011, 11:25
autor: elnino
no, pytałem w sklepie najtańszym w okolicy filtr 68 + grucha 75, czyli równowartość nowej pompki z filtrem motorcraft w fordzie, więc powstaje pytanie co lepiej.