powiedz to S3ci0rowi to padnie ze śmiechu chybagregzw pisze:1.4 b i lpg 9 l w trasie i 11 w mieście
Ile palą Wasze ESKI??
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

-
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
- Lokalizacja: Pomorze zachodnie
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Kombi
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
taa gaz się reguluje tak żeby mało palił- popieramgregzw pisze:Kwestia regulacji gazu
PS: Jakbyś miał głowicę do regeneracji polecam się na przyszłość

Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
A ja nie popieramjarekezg pisze:taa gaz się reguluje tak żeby mało palił- popieram


Gaz się reguluje po to , żeby silnik chodził równiutko , nie mial zająknięć przy wchodzeniu na obroty
Nie może zbyt mało palić , 70 % chłodzenia silnika to mieszanina paliwowo powietrzna oraz spaliny
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
Mój 90KM 1.8TD spalanie po wymianie filtrów, oleju, uszczelnieniu silnika, ustawionym na nowo rozrządzie, w mieście 6,6l/100km trasa 4,6l/100 paliwo - Bio100 z Bliskiej. Wcześniej cały rok na ultimate z BP i nigdy nawet na początku przy wymianie filtrów i wymianie rozrządu nie zszedł poniżej 7 w mieście. Teraz płacę 80gr mniej na litrze i oszczędzam 

Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
- Yagr
- Posty: 14625
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Z ostatniej trasy:
Kraków-Balice-Gorlice-Kraków: 282km, 24dm3 LPG - średnia ~8,5/100
Pomiar precyzyjny bo z tego samego dystrybutora i znikome zużycie benzyny - tylko rozruch. Trasa jest w rodzaju "w górę-na dół-w górę-na dół..." Więc jestem raczej zadowolony.
Kraków-Balice-Gorlice-Kraków: 282km, 24dm3 LPG - średnia ~8,5/100
Pomiar precyzyjny bo z tego samego dystrybutora i znikome zużycie benzyny - tylko rozruch. Trasa jest w rodzaju "w górę-na dół-w górę-na dół..." Więc jestem raczej zadowolony.

Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
-
- Posty: 978
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:21
- Lokalizacja: Wiązownica
Czytałem na pewnym forum, to Bio100 to ponoć niezły szit i mają ludzie problemy po zalaniu tego, no chyba że Escort dobrze to znosi to spokoelnino pisze:Mój 90KM 1.8TD spalanie po wymianie filtrów, oleju, uszczelnieniu silnika, ustawionym na nowo rozrządzie, w mieście 6,6l/100km trasa 4,6l/100 paliwo - Bio100 z Bliskiej. Wcześniej cały rok na ultimate z BP i nigdy nawet na początku przy wymianie filtrów i wymianie rozrządu nie zszedł poniżej 7 w mieście. Teraz płacę 80gr mniej na litrze i oszczędzam

U mnie chociaż pompa cieknie, wtryski też, silnik nie jest idealny to nie leję byle czego chociaż by na tym pojechał i nic raczej by mu nie było

Moje spalanie gdy ON kosztował 4.30-4.50 w tamtym roku, to przy tankowaniu za 20zł robiłem 100km w trybie mieszanym, tzn codzienna jazda do miasta itp. Tylko troszke strach było tak jeździć jak wskazówka na samym dole wisiała


Bio100 przekonałem się że to niezły shit jeżeli nie stosuje się do zaleceń producenta.
nie wymieniałem filtra paliwa i auto chodziło baaaardzo mułowato.
Po zmianie wkładu nie ma różnicy w dynamice, a spalanie nawet niższe, z odpalaniem nie ma problemów, wycieków też nie mam, na zimnym tylko śmierdzi McDonaldsem poza tym żadnych różnic.
nie wymieniałem filtra paliwa i auto chodziło baaaardzo mułowato.
Po zmianie wkładu nie ma różnicy w dynamice, a spalanie nawet niższe, z odpalaniem nie ma problemów, wycieków też nie mam, na zimnym tylko śmierdzi McDonaldsem poza tym żadnych różnic.
Jest
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km
GRANDE PUNTO 1.4 8V 77KM LPG 2007/2008r.
Były
Ford Escort MKVII 1.8TD 90KM Kombi 1999r.
310 000km
Skoda Favorit 1,3 LPG 64KM 1991r.
300 000 km